nee helemaal niet!
bonus als de hond ook op de foto staat haha
Maar dat is toch in plaats van een motivatiebrief lijkt me? Dat lijkt me een prima ontwikkeling. Maar een cv is toch juist bedoeld om alles in 1 overzicht te hebben, te kunnen vergelijken enzo. Dat kan niet met een video en eigenlijk ook niet met een narratief cv (???!!!???!!??) lijkt me?
Ik lig in het ziekenhuis en wil naar mn eigen bed! Hopelijk morgen
Al de hele ochtend een drukkende koppijn. Is er storm op komst ofzo?
Vind het kopen van spijkerbroeken en laarzen normaal niet zo leuk, maar heb net zo fijn gewinkeld. Ben zo fijn geholpen net dat ik gewoon 2 paar schoenen en 2 paar broeken heb gekocht. Fysiek winkelen op een doordeweekse ochtend is echt beter dan online shoppen.
wow ik heb dit al zowaar dramatisch meegezongen in de supermarkt, fijn om nu de bijbehorende clip te zien.
Ik word zo duf van binnen zitten met de verwarming aan (heb ik het idee) anderen die ook zo moeten wennen?
Ik heb net ontslag genomen bij mijn retail baan omdat ik een nieuwe baan aangeboden heb gekregen EN NOG 3 ANDERE OPTIES HEB EN IK GA ZOVEEL GELD VERDIENEN IK BEN ZO BLIJJJJ
Wel hele donkere luchten, dus miss vannacht?
Ik heb zonneallergie. Net een ibuprofen ingenomen en het helpt voor geen ene meter š„²
Omg ik ben vanochtend gebeld dat ik dinsdag de sleutel van mān nieuwe appartement krijg heb echt ff gehuild van geluk
Heb maar 3 weken om te verhuizen, gelukkig wel al iets voorbereid maar jeetje dit wordt zo spannend maar zo fijn!
Ik ben op werk en heb gigantische koppijn van mān haar dat in een strakke staart zit maar kan het echt niet los halen want het is zo ontiegelijk vet het blijft wsl zo staan
Jeej! 3 weken moet echt goed te doen zijn. Is het appartement een beetje in ok staat? Of moet je veel doen? Ik ben in 2 weken verhuisd naar een appartement dat helemaal geschilderd moest, ondervloer en vloer en dan alle spullen verhuizen/in elkaar zetten en alles grondig reinigen en dat is ook gelukt met alleen hulp van mān ouders!
You can do it
Ik denk dat ik ongeveer hetzelfde moet doen als wat jij daar beschrijft! Geeft me wel vertrouwen dat dat je gelukt is, en ik heb hulp van allemaal vrienden en vriendinnen, dus klinkt alsof het wel goed komt
Oh joh met zulke hulptroepen 100% haalbaar . Mijn ouders zijn al oud en versleten
Oh zo fijn! Veel succes!
Same als @mikselke , ik ben ook in 2 weken verhuisd naar een nieuwbouwhuis waar letterlijk niks was en dat is ook gelukt! Gaat helemaal goedkomen, gewoon een overzichtelijke planning maken wat je op welke dag wil doen en dan hulptroepen inschakelen!
Ik kan echt niet met kinderen omgaan, ik kwam net de buurvrouw en haar kind tegen en dat kind zei zo ākijk ik heb een lekker chocolaatje ā en ik zo ājeetje wow LEKKER ZEGā maar ik schreeuwde het echt ipv dat ik het normaal zei
het boeit me ook nul dat zij chocola heeft, ik moet ook altijd naar haar pokemon kaarten kijken
Holy shit ik ben in slaap gevallen rond 15 en word net totaal gedesoriƫnteerd wakker. Heb ook de hele tijd liggen dromen over dat ik daar lag te slapen???
Wat stom. Sterkte!