Ik wil dit niet
Ik⦠Doe niet meer mee.
Oke ik heb een hele lieve moeder, maar op dit moment denk ik echt ehhhh. Ik heb hier op het forum al gespamd dat mijn nieuwe werk tegenvalt en ook verkeerde verwachtingen had. Maja ook gewoon nog proeftijd en het is ook mijn eerste week (op wat ontmoetingen vorige week na), dus gewoon nog even mijn proeftijd afwachten. Heeft mijn moeder mij al weer een vacature doorgestuurd
Ik ben in de sportschool en de les zou om 19:00 beginnen dus ik stapte al sorry zeggend de zaal in, ben ik te vroeg en liggen er nog mensen op de grond
Heb weer zoān brief van iemand in de brievenbus die dringend op zoek is naar een huis en heel graag mijn huis wil kopen inclusief sneu verhaal. En jahoor, de eerste hit op google van zijn naam is āVastgoedmakelaardij Bladieblaā. Haha als je zulke taferelen uithaalt doe dan iig je best om niet zo doorzichtig te zijn
Heb nu zān e-mailadres aangemeld op een website waarbij 'ie elke 10 minuten spam krijgt. Oh en misschien kan ik 'm nog aanmelden voor de Woonopstand in Rotterdam
Dit heb ik ook een keer gehad vond het echt zo genant
Geen polonaise aan MIJN lijf
Ik heb een favo yoga docent omdat ze precies op de goede manier zweverig is (laat het los, wees in het moment etc.). Maar dan soms is er last minute een andere yoga docent en dat vind ik zoooo ellendig. Want dan loop ik het risico dat ik een uur lang met mijn ogen loop te rollen en opgefokt die les uit rol omdat ze dingen zegt als 'ja, het is ook een roerige tijd nu natuurlijk⦠(kabinetsvorming? corona? vulkaanuitbarstingen?) Nee: āā¦met al die planeten in retrogadeā.
echt fml
Ik verveel me (bijna) nooit maar gisteren en vandaag zijn vreselijk. Netflix/videoland wil ik niets op kijken, vind alle spellen die ik heb stom, had net oude knutselspullen uit een lade getrokken maar ook dat is het niet. Voel me echt zoān stampvoetende ik heb nergens zin in kleuter.
Wow wat is die zalando pre-owned campagne
āNikkie Plessen blij met terugkeer minirok: āDat is mijn joggingspakāā
ā¦
Ah heerlijk! Ik huil nog steeds dat CC mij overal op heeft geblokt. Komt er echt een film trouwens?
Ik geloof dat ik eindelijk Docs gevonden heb die meteen lekker zitten. Al komt de echte test natuurlijk pas wanneer ik een wandeling van 10 kilometer maak.
@Leverworst Zo herkenbaar dit.
Hij slaat echt helemaal nergens op maar volgens mij is dat 100% de bedoeling zodat iedereen hem onthoudt
Ik roep altijd dat als ik de loterij win ik eeuwig op reis ga. Ondertussen mis ik al 2 weken mn eigen bed en kan niet wachten om er morgen weer in te liggen.
Had nog een restje pastasaus over en alvast op warm gezet. Het enige wat mijn vader moest doen was pasta koken. Wat doet hijā¦sperziebonen koken en aardappels bakken
En daar deel ik genen mee
Je moet dan ook geen yogales nemen van de van Lexmondjes
Heel veel sterkte voor jou en je partner
Welke site is dit? Asking for a ex
Google naar MailBait / prank