Wat je even kwijt wil #55

Ik kreeg een notificatie van Linkedin, mijn ex heeft mijn profiel bekeken. We hebben al heel lang geen contact meer (hij was echt een mega vreemdganger) en volgens mij weet hij niet dat je op Linkedin niet stiekem kan creepen :joy:.

Ik vind Keuringsdienst van Waarde zo’n geniaal programma! Het gaat nu over luchtzuiverende planten en het is heerlijk wat sommige mensen voor onzin vertellen. :joy:

4 likes

Dat kan wel voor zover ik weet, kun je bij je instellingen aanzetten, dat degene bij wie je kijkt dan alleen te zien krijgt dat een willekeurige linked in gebruiker je profiel heeft bekeken

Nou dat hoop ik niet want ik heb het net vol enthousiasme bij m’n ex gedaan

21 likes

Jaa man maarja ik was daar voor het eerst en het was al 19:00 geweest dus ik had echt geen idee

2 likes

Haha hoe dan?

En sowieso mag zoiets gewoon he :stuck_out_tongue:

Edit: haha love it dat iedereen dit nu gebruikt voor hun ex

2 likes

Net een kwartier moeten wachten tot dat die fucking qr-code eindelijk wilde inladen op de telefoon van mijn vader. :relieved:

2 likes

Het voelt altijd zo leeg als ik een boek uit heb.

Oke oke harry Potter deel 6 dus morgen deel 7. Maar dan nog.

4 likes

Ik ben verdrietig. Voel me alleen, niemand reageert op m’n berichtjes en heb hier helemaal niets te doen.

15 likes

Ik heb net gezwommen en nu heb ik zin in een kroket :rage: maar ik probeer wat gewicht te verliezen en had gister al patatjes

1 like

Ik reageer al best lang op lotingwoningen in Almere (waar ik woon) maar ook in Utrecht omdat je daar geen regionale binding nodif hebt. In Almere zit ik altijd bij de laatse (1567/1897 ofzo) en in Regio Utrecht juist altijd veeel vaker verder naar boven (24/1054 ofzo).
Alsof het lot wil dat ik niet in Almere ga wonen.

5 likes

Hahaha ik was met mijn man bij de bouwtechnische keuring van ons huis en in het rapport stond ook wie er bij was: ‘koper en haar vader’.

Hahahaha ik ben de cougar in deze relatie, 2,5 jaar ouder dan hem. Ik ben zo benieuwd of hij dit echt dacht of per ongeluk een copy paste deed.

33 likes

@Bunnyslippers

Ik wil even terugkomen op deze post over de Spaanse maaltijdcrackers:

O deze met anijs mis ik zo erg bij AH! Echt een toevoeging aan de borrelplank. Onder die brief wil ik wel mijn handtekening zetten.

Ooit andere gekocht bij Jumbo, maar die waren het toch net niet.

Ik heb ze zelf gemaakt, en 10/10 would recommend:

Recept:

Goed dun maken want mijn eerste batch was te dik en dat was niet succesvol maarr daarna echt top

10 likes

Ik heb altijd zo’n moeite om sociaal te zijn na 4 dagen voor de klas, dan heb ik altijd zin om een dagje gewoon lekker zelf dingen te doen. Nu moest ik daarna meteen door naar een training en had echt moeite met al die mega sociale mensen die daar waren pfff :sweat_smile:

Nu eindelijk bankhangen

3 likes

Oe, dit klinkt echt heerlijk en makkelijk. Ga het zeker een keertje proberen.

1 like

Ik voelde me gister de hele dag zooo vreselijk slecht, hele erge hoofdpijn en continu misselijk, paar keer overgegeven, enige wat ik gister gegeten heb is een schaaltje gekookte rijst in de avond. Echt kan me niet herinneren dat ik me ooit zo slecht heb gevoeld, kater in het kwadraat en dan zonder een leuke avond vantevoren.

Maarrrr ik werd dus vanochtend helemaal fit wakker! Snap er niks van, maar ben dus vandaag super dankbaar dat ik me “normaal” voel! Haha ben echt gewoon zo blij ervan. Je waardeert dat echt pas als je je even lichamelijk zo kut hebt gevoeld. Morgen neem ik het weer voor lief waarschijnlijk.

19 likes

Ja het was echt een helse kutdag en ik vind het ook heel irritant dat ik zelf niet kan begrijpen wat dit nu was, misschien eerste keer migraine ooit
? Ik stelde me altijd nóg ergere hoofdpijn voor bij migraine, maar dit was eigenlijk ook wel echt heel erg, hele dag op de bank gelegen, geslapen en met pijn en moeite de hond twee keer uitgelaten, zónder podcast in mijn oren (uniek), kon ik niet handelen.

Was echt opvallend vrolijk en energiek vandaag, bijna zo’n verliefd gevoel, haha klinkt weird.

2 likes

Ik vind het echt top dat mijn vriend en ik een taakverdeling hebben wat betreft winegums😂 Ik de rode kleuren en hij alle andere kleuren. Teamwork

20 likes

Oohhh nee klinkt wel een beetje als migraine ja! Ik had eigenlijk nooit heel erg hoofdpijn bij migraine, maar wel enorme mist in m’n hoofd, raar gevoel in m’n benen en niet op woorden kunnen komen enzo. Dus uit zich best verschillend.

Of een voedselvergiftiging die je lichaam er toen snel uitgewerkt heeft
?

1 like

Ik wilde nog even snel iets bestellen van flink maar toen kreeg ik een melding dat de betaling is mislukt (het geld is wel afgeschreven) en de klantenservice is er nog een kwartier

Spanning en sensatie weer hoor

1 like