Vanavond is er groot feest in mijn stad (denk aan Leids ontzet maar dan niet jn Leiden) waarbij ik denk dat alles vooral buiten zal zijn (dj’s, terrassen etc). Ik vind het toch wel een soort van spannend om daarheen te gaan omdat daar gevaccineerd en ongevaccineerd allemaal door elkaar zal lopen😬
Ik zie net dat ik deze week 31u gewerkt heb naast m’n fulltime studie en dagelijkse 1.5u in de sportschool? Dit is geen humble brag maar eerder een overlijdensbericht. Geen wonder dat ik gaarder ben dan brtise groenten
Ik loop al maanden te miepen dat ik echt meer moet bewegen/wil gaan dansen en heb mij net ingeschreven voor een proefles. VAN 1 UUR.
Heb twee weken vakantie gehad en moet vandaag weer voor het eerst werken maar gelijk nachtdienst😩. Heb er zo geen zin in.
Ontzet(tend)
Spannend. Snap je wel hoor zoveel mensen ineens bij elkaar!!
Ik wil ook in de zon maar er komt zo een vriendin eten, dus ik moet nog even deze zwijnenstal uitmesten en boodschappen doen. Helemaal geen zin in.
Heb je toevallig op de HAN gestudeerd? Daar is pas een groot datalek geweest.
Ik heb er ook heel erg last van en denk dat het daardoor komt.
Ik heb het ook, echt super irritant. Niet op de HAN gestudeerd verder.
Ik heb er ook opeens last van! Ook op de han gezeten idd.
Ik ben nog nooit in de rabbit hole gevallen van de Sims maar ik zal het checken
Ik heb het koud. En vrijdagmiddag werken is echt stom.
Update: het was dus super gezellig en ik had me niet zo druk hoeven te maken haha
Ik heb dit ook, niet op HAN gezeten, pas was er een bandje met ‘legal actions are currently being filed against you’ oid ik was bang man.
Ik heb dit ook, heel irritant! Al een paar jaar komt het zo nu en dan weer terug en volgens mijn provider kunnen ze er niks aan doen. De eerste keer had ik het telefoontje gemist en had ik het (Nederlandse) nummer teruggebeld, toen kreeg ik een nietsvermoedende oude man aan de telefoon die er niks van begreep
Ik heb hier ook last van in periodes en op dit moment is het ook weer best erg. Kreeg toevallig vanochtend zelfs voor het eerst een spam-appje!
Iemand appte dat we elkaar (zogenaamd) al een tijdje niet gesproken hadden en dat hij benieuwd was naar de covid-regels in Nederland omdat hij erover dacht binnenkort hierheen te reizen. Vervolgens werd er verwezen naar een linkje. Het appje ging vergezeld met een foto van een of andere ‘sexy’ vrouw, maar de profielfoto was van een man. Gerapporteerd en geblokt maar vet irritant.
Kan alleen bedenken dat mijn nummer ooit is buitgemaakt bij een hack. Of ze hebben het omdat ik ooit een .com website had en bij de registratie moest een telefoonnummer worden opgegeven
Ik wacht op de uitslag van mijn her en het is echt zenuwslopend haha
Een vriendin appt om dit weekend wat te doen maar dit is eigenlijk mijn enige vrije weekend voor de komende 4 weken. Het is niet dat ik niet met haar wil afpsreken maar het is zo zo druk al. En als ik besluit dit weekend me time te hebben en haar aan te geven dat ik niet kan, dan kan ik pas weer over 5 weken😔
alleen even koffie drinken geen optie?
Hm ja daar twijfel ik dus nu zo over