Wat je even kwijt wil #55

Ja voedselvergiftiging dacht ik ook, maar is vrijwel onmogelijk gezien ik exact hetzelfde heb gegeten als mijn vriend. Ik was dinsdag wel in een heeeeel vies huis geweest (alcoholistische zorgmijder, echt ranzig) en dacht al: gadver ik kan toch niet door daar alleen te ademen (haha nee moest helaas ook wat doen daar) iets opgelopen hebben? Heb m’n handen daar wel met afwasmiddel gewassen, want het zeeppompje was nog ranziger dan mijn handen. :nauseated_face:

@anon50301661
Ik werd er mee wakker, dus een eventueel aura heb ik misschien gemist dan. Heb trouwens wel één keer oogmigraine gehad, 1,5 jaar geleden ofzo, maar dat duurde maar 20-30 minuten. Vond ik wel ook super freaky.

5 likes

Ik had vandaag nogal oplopende woede/frustratie over mijn leven en ging toevallig nog wat drinken met een collega. Ze dronk haar drankje met een muizig dun rietje en bleef maar zuigen om het laatste beetje fris uit haar glas te slurpen. En ik opeen ‘hou op! Ik word gek van je’. Voel mij nu helemaal schuldig, maar ik kon mij irritatie niet meer binnenhouden.

27 likes

Heb je de vegan slangen van jumbo geprobeerd? Dat vind ik tot nog toe de beste vervanger.

2 likes

Ja hier kan ik dus de hele avond om janken

5 likes

In afwachting van mijn slaap die zich aandient lig ik even een lijstje te maken op m’n telefoon van wat ik morgen minstens gedaan wil hebben voordat ik om 16.30 vertrek naar een vriendin. Tis niet veel maar merk toch dat ik er bar weinig zin in heb :sweat_smile:, ik moet naar de supermarkt, naar de Etos/Kruidvat, pakketje ophalen uit zo’n pakketautomaat. Thuis bed verschonen, tas inpakken voor nachtje weg en kleding klaarleggen voor die volgende dag. Error. Maar nu het er allemaal staat denk ik oké dit kan ik.

7 likes

Ik moet een proefopdracht voor morgen afmaken, ik moet nog een stukje tekst van 200 worden maar omdat dingen afmaken zo moeilijk is ben ik op amazon aan het zoeken naar smaakjes tandpasta.

3 likes

Je kunt het! Misschien nog even een chronologische volgorde maken? Of als je nog niet kunt slapen alvast wat spullen klaarleggen?

2 likes

Jeetje ik heb 1 uur geslapen en het lukt verder niet. Over vier uur gaat mijn wekker en moet ik weer naar kantoor.

5 likes

Wat een mist vanochtend

2 likes

Volgens mij had appie die. Ze hebben vegan snoepjes en daar zat ook een winegum achtig snoepje bij. Ik vind die lekkerder omdat die zo zacht zijn.
Ik weet nog dat er een snoep winkel in amsterdag zat/zit waar ze veel van die snoepjes zonder gelatine hadden. Zo lekkerm

1 like

Vandaag mijn werk opgestart vanuit bed :brown_heart: heeeerlijk.

4 likes

Ik heb volgende week een meeting met het bedrijf dat mijn FB en IG advertenties voor mij doet. Dat ging hier voor allemaal via zoom en nu hadden ze gemaild oooh dan doen we dat gezellig op kantoor. Ik had nog gezegd nou online is prima hoor maar nee moest echt bij hun op kantoor.
En nu heb ik er zoooo geen zin in om daar heen te gaan. Ik zit nu als een klein kind allemaal smoezen te bedenken waarom ik niet kan gaan :joy:
Sowieso de gedachten om naar een kantoor te gaan krijg ik al de kriebels van terwijl ik daar maar een uur max twee uur ben, maar het voelt alsof ik er weer 32 uur per week wordt opgesloten :sweat_smile:

5 likes

Zo blij dat ik op vrijdag lekker thuis werk. Moet inmiddels weer 3 dagen naar kantoor. Maar gekozen om de vrijdag thuis te zitten, zo onwijs lekker. En straks als ik mijn pc afsluit meteen weekend en niet meer de ‘last’ van naar huis rijden.

6 likes

Same! Al werk ik wel in de buurt. Maar evengoed lekker om gewoon op die laatste dag van de week relaxt vanuit huis te werken :raised_hands:t2:

1 like

Ik ben vandaag voor de tweede dag semi vrij, en ik vind het eigenlijk maar irritant. Zit de hele tijd naar mijn telefoon te staren of er al een berichtje is dat de systemen weer werken. Zo kan ik toch niet lekker serie kijken.

En ook haat aan mijn collega’s die dan sturen oh ik heb het huis opgeruimd en duizend klusjes gedaan om deze tijd productief te gebruiken

Straks met iemand die ik via Bumble BFF heb ontmoet lunchen, ben zoo benieuwd en echt een beetje zenuwachtig. Net alsof je een date hebt :sweat_smile:

37 likes

Ah nee wat verrot. Maar moet je dan perse alles in je weekend inhalen of kan je ook denken oké ik heb al veel werk liggen, dit kan er nog wel bij? Anders even overleggen met je leidinggevende wat er mogelijk is (of collega’s als je zelf leidinggevende bent)

Ik zit in de wachtruimte bij mn psycholoog. Was wel fijn om haar te zien, ze keek ook weer vriendelijk. Ik heb altijd een fijn gevoel bij haar gehad.
Toch wel spannend om direct 1,5 uur sessie te doen na zo lang niet geweest te zijn. Maar voor mijn burnout is het beste en ook voor mezelf denk ik.

14 likes

Tijdens het werken luisteren naar filmsoundtracks is zo chillll

1 like

Daar hou ik ook van! Ik luister ook heel vaak naar Sims muziek :joy: staat een afspeellijst van op Spotify

2 likes