Wat je even kwijt wil #55

Ik zit in de trein naar huis van vakantie in NL. En mis de lange treinreizen naar Oostenrijk. Mondkapjes of niet. Volgend jaar ga ik! Tenzij echt weer de pleuris uitbreekt natuurlijk.

Ik pleurde net bij instappen bijna achterover de trein uit :sob: T is dat iemand me een duwtje er weer in gaf anders was t niet goed gegaan. Weet niet wat er gebeurde. Denk de stap te groot genomen en daardoor moest ik echt van hurk omhoog maar dan ging niet want dik, koffer en rugzak. Snap nog niet wat er gebeurde en hoop maar dat niemand t gefilmd heeft. Zo stom.

4 likes

Hahahaha ja bij mij valt er ook niet zo veel te halen :rofl:

Schuldgevoel is niet nodig, ik vind dit net zo erg als in je neus peuteren aan tafel. Ik heb een vriendin die na elk slok smakt en ‘haaaaa’ zegt. Ik heb tegen dr gezegd dat als ze dat bij mij blijft doen ik nooit meer iets met haar ga drinken.

12 likes

Tadaah! Helaas wel een Duits product.

2 likes

Ik ging pannenkoeken bakken maar vergat het recept door de helft te doen (want ik ben alleen) en toen had ik al 2 eieren gebroken dus ik eet het hele weekend pannenkoeken

17 likes

afbeelding

39 likes

Is er ook niet!

1 like

Vanavond is er groot feest in mijn stad (denk aan Leids ontzet maar dan niet jn Leiden) waarbij ik denk dat alles vooral buiten zal zijn (dj’s, terrassen etc). Ik vind het toch wel een soort van spannend om daarheen te gaan omdat daar gevaccineerd en ongevaccineerd allemaal door elkaar zal lopen😬

2 likes

Ik zie net dat ik deze week 31u gewerkt heb naast m’n fulltime studie en dagelijkse 1.5u in de sportschool? Dit is geen humble brag maar eerder een overlijdensbericht. Geen wonder dat ik gaarder ben dan brtise groenten

5 likes

Ik loop al maanden te miepen dat ik echt meer moet bewegen/wil gaan dansen en heb mij net ingeschreven voor een proefles. VAN 1 UUR.

29 likes

Heb twee weken vakantie gehad en moet vandaag weer voor het eerst werken maar gelijk nachtdienst😩. Heb er zo geen zin in.

1 like

Ontzet(tend) :laughing:
Spannend. Snap je wel hoor zoveel mensen ineens bij elkaar!!

1 like

Ik heb dit ook! Geen idee wat je eraan kan doen alleen

Ugh ik was net even in de stad en wil nu op m’n dakterras gaan lezen (ik fik hier weg in de zon joh) en dacht dat ik geen ijskoffie wilde maar nu wil ik het toch

1 like

Ik wil ook in de zon maar er komt zo een vriendin eten, dus ik moet nog even deze zwijnenstal uitmesten en boodschappen doen. Helemaal geen zin in.

1 like

Heb je toevallig op de HAN gestudeerd? Daar is pas een groot datalek geweest.
Ik heb er ook heel erg last van en denk dat het daardoor komt.

Ik heb het ook, echt super irritant. Niet op de HAN gestudeerd verder.

Ik heb er ook opeens last van! Ook op de han gezeten idd.

Ik ben nog nooit in de rabbit hole gevallen van de Sims maar ik zal het checken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb het koud. En vrijdagmiddag werken is echt stom.

2 likes