Wat je even kwijt wil #55

Op op alles is op

Maar hij staat in simple van Ottolenghi en is letterlijk in 10 minuten klaar!

5 likes

Hahaha en nu proberen zo lang mogelijk te studeren want ‘je moet nog je hele leven werken’ juist!

1 like

Hopelijk heb je met dit onderzoek dan wel alleen hondenmensen als vrienden. Of die hou je hiermee alleen nog over.

Ik heb eindelijk cannelloni pasta gekocht, en vervolgens, heb ik geen zin om het te maken en heb ik soep opgewarmd. :expressionless: ik ben vanavond alleen, wat ik prima vind maar vind het toch leuker om zoiets iig voor 2 personen te maken.

3 likes

Ik ga echt stuk om rondje binnenhof van deze week :joy: Zitten zoveel flauwe grapjes in

1 like

Hahaha ja echt he

Ik heb net serieus een appje in de huisapp moeten sturen of we allemaal de wc na gebruik kunnen doortrekken😭 moet er gewoon even van bijkomen

6 likes

Ik heb net indo nasi gemaakt met vega kip dat al mediterraans gekruid was, zakje conimex chinese nasikruiden, bakje pindasaus eroverheen gepleurd en ipv cassave heb ik naturel doritos gebruikt om te dippen want dit was alles wat ik nog in huis had. Mijn opa draait zich om in zijn graf #tattaforlife

18 likes

Dankjewel hiervoor ik heb dit in etappes gelezen en me de hele dag vermaakt

2 likes

Eerst witte kaas nu dit. Schande

Ik ben zelfs eens op de vroege vogels radiouitzending te horen geweest over m’n TBE onderzoek. #famous
Ik heb het de afgelopen tijd niet actief gekeken, zie alleen fragmenten voorbij komen op Instagram. Wat heb ik gemist? Totaal eens met je trouwens.

1 like

Ik heb de sjaal van mn vriend om. En het us een sjaal die ik vroeger ook droeg. Nu voel ik me 2012 soy pepe.

8 likes

Nu nog je galaxy print leggings en je snorrenshirt en je bent helemaal hip!

6 likes

Ik kijk the karate kid en ik word altijd zo melancholisch van dat soort films😭

1 like

Volgens mij liggen whatsapp, instagram en facebook er weer allemaal uit :sweat_smile:

Edit: althans als ik allestoringen en het ‘uploaden mislukt’ op mijn eigen insta moet geloven

7 likes

Bij mij niet … wil t niet jinxen tho

Miss is het nu echt gehackt van buitenaf nu ze de zwakke plek hebben gevonden 🥲

Ik heb net zonder besef m’n laatste kruidnoot naar binnen gewerkt en dat is kut want ik wil altijd extra genieten van de laatste en dat is me nu afgenomen

11 likes

Deze lijkt me zo lekker hè. Zeekraal is sowieso ondergewaardeerd (net als lamsoor), alleen jammer dat het zo duur is voor weinig.

4 likes

Shit. Kan je buikgriep krijgen van zwembadwater inslikken? Vast wel? :sweat_smile: ik heb net veel chloorwater binnen gekregen en ben nu misselijk