Ik eet in m’n eentje en maak een recept voor 4 gedeeld door 4 (dus voor 1) alleen kan ik niet alle ingrediënten qua hoeveelheid passend maken, dus ben benieuwd welk ingrediënt ik het beste kan overdosen
We gaan het zien dagboek
Ik eet in m’n eentje en maak een recept voor 4 gedeeld door 4 (dus voor 1) alleen kan ik niet alle ingrediënten qua hoeveelheid passend maken, dus ben benieuwd welk ingrediënt ik het beste kan overdosen
We gaan het zien dagboek
Wat ga je maken?
Ik ben trots op mezelf! Het lukt me tot nu toe al een week om iedere dag 3 kwartier te bewegen (door te zwemmen of te wandelen) en op m’n voeding te letten en niet ‘s avonds dan weer in een enorme vreetbui te belanden dit wil ik volhouden
Dat vind ik toch zo’n achterlijk programma The masked singer
Echt alles is fake eraan, ze zingen niet eens live en bij 90% is het zo obvious wie het is, dan hoor je overduidelijk (ik noem maar even een naam) Frans Bauer en dan raden die juryleden 5 afleveringen lang “Nou, volgens mij is het Marco Borsato!!!111!”.
Ja pasta met zeekraal; Chilli, knoflook, ansjovis, peterselie, Citroen en ik ben 200% op de chili gegaan
Alsnog lekker tho
Strafpunt op je biologen diploma nu wel hoor! (Bij de RUG hebben ze nu een PhD positie open staan op het effect van katten op vogelpopulaties)
Ik kom eten!
Op op alles is op
Maar hij staat in simple van Ottolenghi en is letterlijk in 10 minuten klaar!
Hahaha en nu proberen zo lang mogelijk te studeren want ‘je moet nog je hele leven werken’ juist!
Hopelijk heb je met dit onderzoek dan wel alleen hondenmensen als vrienden. Of die hou je hiermee alleen nog over.
Ik heb eindelijk cannelloni pasta gekocht, en vervolgens, heb ik geen zin om het te maken en heb ik soep opgewarmd. ik ben vanavond alleen, wat ik prima vind maar vind het toch leuker om zoiets iig voor 2 personen te maken.
Ik ga echt stuk om rondje binnenhof van deze week Zitten zoveel flauwe grapjes in
Hahaha ja echt he
Ik heb net serieus een appje in de huisapp moeten sturen of we allemaal de wc na gebruik kunnen doortrekken😭 moet er gewoon even van bijkomen
Ik heb net indo nasi gemaakt met vega kip dat al mediterraans gekruid was, zakje conimex chinese nasikruiden, bakje pindasaus eroverheen gepleurd en ipv cassave heb ik naturel doritos gebruikt om te dippen want dit was alles wat ik nog in huis had. Mijn opa draait zich om in zijn graf #tattaforlife
Dankjewel hiervoor ik heb dit in etappes gelezen en me de hele dag vermaakt
Eerst witte kaas nu dit. Schande
Ik ben zelfs eens op de vroege vogels radiouitzending te horen geweest over m’n TBE onderzoek. #famous
Ik heb het de afgelopen tijd niet actief gekeken, zie alleen fragmenten voorbij komen op Instagram. Wat heb ik gemist? Totaal eens met je trouwens.
Ik heb de sjaal van mn vriend om. En het us een sjaal die ik vroeger ook droeg. Nu voel ik me 2012 soy pepe.