Wat je even kwijt wil #55

Het was echt een fijn gesprek, was wel echt zo moeeee na het gesprek.

Daarnaast ben ik helemaal trots dat ik deze week 3x gesport heb!! Gisteren sporten was echter niet chill, er waren zo veel mensen dus ik ga voortaan weer rond 7:00. Voel me altijd zo geïntimideerd door die knappe dames en creepy mannen die je net wat te lang aan staren.

7 likes

Kijk De Limburger eens gaan :joy:

31 likes

Ik weet dat dit een designkeuze is, maar ik krijg hoofdpijn als ik er naar kijk

2 likes

Ik dacht dat we met de overstroming het ergste wel hadden gehad, maar nee hoor…

14 likes

Ik ben op het werk en om het terrein op te kunnen moeten we op zaterdag een slagboom voorbij. Ik netjes mijn raampje open gemaakt maar nu gaat dat kreng niet meer helemaal dicht :cry: hij blijft een kleine 2 cm open staan. Hopelijk is mijn broer een beetje technisch en kan hij het straks verhelpen

Mardik Leopold zeker?

Heb ik ook eens gehad met mijn raam. De auto even opnieuw opstarten hielp. Kleine kans maar wie weet?

Mijn moeder is er heilig van overtuigd dat ik wat bij de Staatsloterij zou winnen. Dus ik heb twee loten gekocht om haar te plezieren

7 likes

Heel veel chocola en ijs eten❤️

1 like

Lid van het studentencorps wordt daarmee bedoeld inderdaad

Ik hoorde vannacht een kat kotsen en nu kan ik uiteraard niets vinden. Benieuwd wanneer ik in een verrassingskots stap.

1 like

Misschien heeft de kat het weer opgegeten.

2 likes

Daar hoop ik altijd op 🥲

2 likes

Even vergeten hoe kut het is om op een camping naar de wc en douche te moeten.

1 like

Ik ben @SemM .
Ik vond het zelf best vreemd om opeen dichtbij mensen te staan. Ook die angst dat je toch ziek wordt en een stok in je neus moet douwen…
En toch mensen die opeens achter je snotteren gaven me de kriebels

1 like

Ik ging gisteren uit eten en naast ons zat een kinder kakker stel tijdens hun eerste date, ze vroegen o.a. aan elkaar in welke belastingschijf hun vader zat 🥲 (allebei de hoogste dus het was een goede match!)

62 likes

Mijn missie vandaag is mijn kleerkast opruimen zodat alles er weer in past. Het is gewoon veel te klein :sob:

HAHAHAHAHAHA

Omfg waar hadden ze het nog meer over?

Ik deed wel eens lepels in de vriezer leggen en die dan over mijn ogen leggen. Werkt echt goed!

1 like