Wat je even kwijt wil #55

Ik vond het echt een mooie film! Heel indrukwekkend om in de bioscoop te zien, met mooie muziek. Echt een aanrader!

2 likes

Ik had vandaag een afdelingsuitje met collega’s die ik dus 2 jaar niet heb gezien. Twee ervan gaan binnen nu en drie maanden weg en heb net een potje zitten janken. Die waren een beetje mijn vangnet en heb zoveel gemist in al deze tijd.

1 like

Mijn hond gromde donderdag naar me en dat heeft ie voorheen nooit gedaan en nu voelt het een beetje alsof je dan ruzie hebt gehad met iemand en je weet niet zo goed waar je staat nu en die eerste keer dat je elkaar dan weer ziet is een beetje awkward

26 likes

Er was een vriendin van mijn vriend eten vanavond en een van de eerste dingen die ze aan me vroeg: was je lid?

:cry: :cry: :cry:

1 like

Ik moet werken :sob: gelukkig voorlopig laatste werkweek van 6 dagen want fml

2 likes

Same shit hiero.
Ik moet alleen ook nog morgen en maandag :persevere:

1 like

Van het studenten corps waarschijnlijk

Lol om een of andere reden maakten mijn hersenen ervan: “Was je lit?”

Maar goed, je kunt maar beter het kaf van het koren scheiden hè?

7 likes

Ik ben niet ziek maar voel me ook niet 100% fit. Bwah wat heb ik daar toch een hekel aan

2 likes

Het was echt een fijn gesprek, was wel echt zo moeeee na het gesprek.

Daarnaast ben ik helemaal trots dat ik deze week 3x gesport heb!! Gisteren sporten was echter niet chill, er waren zo veel mensen dus ik ga voortaan weer rond 7:00. Voel me altijd zo geïntimideerd door die knappe dames en creepy mannen die je net wat te lang aan staren.

7 likes

Kijk De Limburger eens gaan :joy:

31 likes

Ik weet dat dit een designkeuze is, maar ik krijg hoofdpijn als ik er naar kijk

2 likes

Ik dacht dat we met de overstroming het ergste wel hadden gehad, maar nee hoor…

14 likes

Ik ben op het werk en om het terrein op te kunnen moeten we op zaterdag een slagboom voorbij. Ik netjes mijn raampje open gemaakt maar nu gaat dat kreng niet meer helemaal dicht :cry: hij blijft een kleine 2 cm open staan. Hopelijk is mijn broer een beetje technisch en kan hij het straks verhelpen

Mardik Leopold zeker?

Heb ik ook eens gehad met mijn raam. De auto even opnieuw opstarten hielp. Kleine kans maar wie weet?

Mijn moeder is er heilig van overtuigd dat ik wat bij de Staatsloterij zou winnen. Dus ik heb twee loten gekocht om haar te plezieren

7 likes

Heel veel chocola en ijs eten❤️

1 like

Lid van het studentencorps wordt daarmee bedoeld inderdaad

Ik hoorde vannacht een kat kotsen en nu kan ik uiteraard niets vinden. Benieuwd wanneer ik in een verrassingskots stap.

1 like