Wat je even kwijt wil #55

Neee schat je bent een super lieve trouwe vriendin!!! Het was gewoon even een bittere pil in mijn hometown te spelen vandaag en alleen 3 vreemden in het publiek te zien. :’)

1 like

Wat een heerlijk wandel weer zeg :heart_eyes:

1 like

Fuck die loeders! En ik moet ook gewoon vaker komen dus ik ga nu een hele bende meeslepen!

Meen je niet!! Ik ga even kijken of het lukt vanavond, lig voorlopig dood op de bank.

1 like

Awh -knuffel- misschien helpt het een beetje, maar je hoort vaak artiesten/bands/comedians met verhalen dat ze voordat ze beroemd werden ook maar optreedde voor drie mensen. Dus uiteindelijk treed je gewoon op in volle zalen!!!

2 likes

Soms word ik zo overvallen door een gevoel van falen. Zo een besef van hoe oud ik ben en wat ik allemaal niet heb bereikt. Zo confronterend hoe mijn verleden is geweest en ik daar nog steeds mee struggle. Wist ik maar dit of dit toen ik zo oud was, had ik maar dit of dit gedaan toen. Kan hier helemaal niks mee en deze bui gaat voorbij. Maar toch is het iedere keer weer slikken.

20 likes

Ik ben zo blij dat ik dit forum heb gevonden! Realiseer me nu pas hoe erg om het EGF al die jaren heb gemist :sweat_smile: nu snel van alles bij lezen!

37 likes

Ik heb corona gehad terwijl ik dubbel gevaccineerd was en ik kan het echt niet vergelijken met een gewoon griepje. Ik heb er nog weken last van gehad, ik kon geen trap oplopen zonder naar adem te moeten happen. Ik ben nu gelukkig weer helemaal hersteld maar ik zou er niet zo makkelijk over denken…

10 likes

Jullie hebben het over ‘griepje’ maar ik heb 200 keer gedacht dat ik dood ging toen ik de griep had tbh :joy:

39 likes

“Een griepje” bestaat ook eigenlijk niet, als je echt griep bent ben je daar goed ziek van. Als je dat niet bent heb je gewoon een stevige verkoudheid. :woman_shrugging:t2: Dit realiseerde ik me trouwens ook pas toen ik een keer griep had en sindsdien spreek ik nooit meer over een griepje haha.

22 likes

Het is heel gek dat Corona. Ik ken iemand die long COVID heeft, maar ik daarentegen. Ik had vorig jaar Corona, tenminste dat wist ik pas achteraf.

Ik kon niets ruiken (wel proeven), was duf en had verstopte oren. Volgens de test was ik negatief, dus het was de vraag of het Corona of een raar soort hooikoorts was. Later had mijn moeder een antistoffen test meegenomen vanuit werk en daaruit bleek dat ik gek veel antistoffen had. Het is een rare virus

1 like

Is goed Cynthia 2.0

16 likes

Ik heb zo een bruiloftsfeest, en heb er zó ontiegelijk veel zin in. Make-up zit goed, jurk is perfect. :metal:

24 likes

Huh jij hebt toch een bloemenwinkel :bouquet:

16 likes

Maar als ik een flinke verkoudheid heb heb ik ook koorts bijvoorbeeld, ik kan daar echt niet mee werken maar dat werd in het onderwijs echt niet geaccepteerd hoor (ik ben zelfs eens geshamed toen ik een flinke blaasontsteking met koorts had). Je was ook altijd verplicht te zeggen welke klachten je had, dat was beleid vanuit het bestuur :exploding_head:
Ik wilde zeggen dat er dus een dekkendere term moet komen voor flinke verkoudheid maar bij nader inzien vind ik dat mensen je gewoon moeten geloven als je ziek bent en je geen reden op moet geven.

8 likes

Helemaal mee eens. De laatste keer dat ik griep had voelde het echt alsof mijn hersens gekookt waren door de koorts.

1 like

Ja helemaal mee eens! Verkouden staat dan weer automatisch voor iets dat wel meevalt, maar ik krijg dan idd ook koorts en algehele malaise en ellende. Dus daar moet een beter woord voor komen.

Echt belachelijk trouwens dat je moest zeggen welke klachten je had

2 likes

Ja nee dat is iets wat ik sinds het forum+corona heb begrepen, tot die tijd dacht ik wel dat koorts gelijk stond aan griep😅

Ik snap dit helemaal. Ga weg met je misbaksels.

11 likes

Officieel gezien hoef je niet te zeggen wat je hebt.
Je kan een tijdsindicatie geven over wanneer je verwacht weer beter te zijn.
Maar je hoeft nooit te zeggen wat je hebt en je baas mag daar niet eens naar vragen