Misschien heeft de kat het weer opgegeten.
Daar hoop ik altijd op š„²
Even vergeten hoe kut het is om op een camping naar de wc en douche te moeten.
Ik ben @SemM .
Ik vond het zelf best vreemd om opeen dichtbij mensen te staan. Ook die angst dat je toch ziek wordt en een stok in je neus moet douwenā¦
En toch mensen die opeens achter je snotteren gaven me de kriebels
Als ik slim ben ga ik al mn klusjes doen voor de zon doorkomt zodat ik vanmiddag maximaal kan genieten maar ik ben zo lui
Ik ging gisteren uit eten en naast ons zat een kinder kakker stel tijdens hun eerste date, ze vroegen o.a. aan elkaar in welke belastingschijf hun vader zat š„² (allebei de hoogste dus het was een goede match!)
Mijn missie vandaag is mijn kleerkast opruimen zodat alles er weer in past. Het is gewoon veel te klein
HAHAHAHAHAHA
Omfg waar hadden ze het nog meer over?
Ik deed wel eens lepels in de vriezer leggen en die dan over mijn ogen leggen. Werkt echt goed!
āIk ben echt links hoor maar rijke mensen betalen wel veel te veel belastingā en hij wilde graag later huizen kopen als investering hahaha (@grace !!!) verder heb ik hun gesprekken weggefilterd want ik wilde genieten van mijn eten
Misschien kun je wat meer naar links gaan staan?
Wel lekker
Heb je ze vast ontdooit voor de lunch
Je had moeten inbreken en moeten vragen of ze beiden wel een citoscore hadden van 550. Zo niet, dan zou het niks worden.
Wauw, waarom klinkt dit zo treurig
Geen wonder dat er niet van de VVD afkomen, vergeet de nakomelingen steeds
Zo werd mij gister de tip gegeven dat mijn ouders me ook individueel een jubelton konden schenken, of ik dat wel wist, dus dan heb je niet een, maar twee ton belastingvrij!
Wow thanks.
Dit inderdaad @kali . Ik heb gewoon echt geen zin om ziek te worden, ook al is het misschien niet meer dan een stevige verkoudheid.
Achteraf was het vooral alle handen die ik overal voelde wat ik niet meer gewend was
Er werd wel echt veel geschreeuwd, geduwd en gezweet met zeer weinig QR-controle dus de kans om een virus te ontvangen was zeer zeker wel aanwezig haha
Of naar rechts
Ugh verwijder per ongeluk mijn bericht. Maar dit is dus niet waar. Ouders, ook als ze gescheiden zijn, worden gezien als partners. De schenking aan een kind wordt bij elkaar opgeteld en mag niet meer dan een ton zijn.