Wat je even kwijt wil #55

Tuurlijk dat klopt, maar je wilt niet een paar dagen thuiszitten als het niet hoeft.
Gelukkig ben ik niet ziek geworden, maar het blijft wel in je achterhoofd zitten. Je hebt toch niet alleen jezelf ermee

1 like

Als je gescheiden bent, ben je juist geen fiscaal partner meer

Al vanalles geprobeerd. Sleutel uit het contact, opnieuw starten, lichten, radio en airco uit etc. Bleef hangen. M’n broer komt de auto zo ophalen om er naar te kijken.

1 like

Klopt, deels omdat het niet sociaal geaccepteerd was om dan weg te blijven en deels omdat de gevolgen dan niet zo erg waren. Corona is ook geen griepje en de gevolgen daarvan zijn iets groter.
Ben ook niet perfect en ga ook makkelijker ergens heen dan een jaar terug, maar wel voorzichtiger dan in 2019. Zolang er in verhouding veel mensen op de IC belanden, vind ik nog niet alles fijn.

Maar wat iemand anders doet moet diegene zelf weten. Ik hou je niet tegen.

1 like

Ja het is nog niet zo makkelijk los te laten :sweat_smile:

1 like

Dat klopt, de toevoeging (fiscaal) klopt niet. Heb ik verwijderd! Gescheiden ouders worden wel als partner gezien voor de schenkbelasting.

Onder het kopje wie zijn partners voor de schenkbelasting.

1 like

Ergens op de wereld is er wel een 5 in de klok

Hier is het toevallig 13:15

6 likes

Haha ja to be fair ben ik na 1 keer uitgaan (eerste keer weer sinds corona) direct ziek geworden :sweat_smile: wel gewoon verkoudheidsvirus, heb me nog weer laten testen maar was negatief. Ik was pre corona echt bijna nooit ziek, maar ik merk dus wel dat m’n immuunsysteem weer ff moet wennen na 1,5 jaar sociale afstand. Maar goed, daar is niet echt onderuit te komen want als je je nu weer 5 maanden gaat opsluiten dan komt de klap later wel. Virussen blijven toch rondgaan!

1 like

Gelukkig maar. Anders zou het nog oneerlijker worden :scream:

Ik heb geloof ik wel een kwartier zitten prutsen om een ob tampon open te krijgen. Zeg dan gewoon meteen dat je ze moet openen als een danerolles in plaats van die onduidelijke pijltjes.

5 likes

Elke keer met die kutdingen! Dank voor de danerolles-tip, ga ik volgende keer ook doen.

Ik heb straks vegabitterballen en southern mules voor bij de borrel :ok_woman:t3:

12 likes

Hopelijk wordt het snel opgelost :crossed_fingers: Heb er zo’n hekel aan als er iets met mijn auto is

1 like

Mijn vader legt de stofzuiger in de keuken en
 gaat weg :face_with_raised_eyebrow: Hij doet bijna nooit iets in het huishouden dus als dit een hint naar mij is word ik echt boos.

Lastig dilemma op de zaterdag
 ga ik vanavond pizza bestellen of mcdonalds?

1 like

Spannend! Ik was de eerste keer echt heel zenuwachtig en ik moest ook nog alleen vliegen. Was echt heel bang en had allemaal voorzorgsmaatregelen genomen (oordoppen mee en winegums zodat ik kon kauwen als we opstegen dat zou goed zijn tegen het poppen van je oren ofzo). Moest zelfs huilen en toen ging iemand van de douane me nog troosten haha. Uiteindelijk in het vliegtuig heb ik die halve zak winegums op zitten vreten voordat we opstegen en toen zei de mevrouw naast me: je mag stoppen met kauwen hoor want we zijn al in de lucht!! Eindstand: ik heb er helemaal niets van gemerkt en het viel ontzettend mee. Nu ben ik die ene persoon die tijdens turbulentie heel relaxed zit te doen en zich afvraagt waarom mensen zo onrustig zijn :joy: Het valt allemaal hartstikke mee, ik vind het persoonlijk wel heel saai dus zorg er altijd voor dat ik genoeg te lezen en te kijken (afleveringen downloaden van Netflix/Videoland) heb. Maar meestal slaap ik 80% van de vlucht :+1:t2:

2 likes

Ik stem voor Maccie!

2 likes

Ik: “alleen ff naar de markt voor wat verse croissants”. Ook ik: komt thuis met een tas vol eten, lol. Heb de croissantjes, en ook walnoten pencees, een mini cranberry slofje en eentje met stoofpeer. En heb nog een stuk parmezaan gehaald bij de Italiaanse kaasboer :ok_hand:t2:

19 likes

Hahaha, wat een ervaring! Gelukkig vlieg ik niet alleen. Hopelijk heb ik hetzelfde als jou!! Netflix is nooit verkeerd en ik neem je tip mee om te kauwen, thanks!!!

Hij heeft de binnenkant van de deur er af gehaald en had het binnen 2 minuten verholpen! Raam gaat nu ook weer fatsoenlijk dicht ipv dat ik het laatste stuk met kleine drukjes op de knop moest doen. Haha

3 likes