Wat je even kwijt wil #55

Wat een creatieve armoe

2 likes

Mijn moeder vraagt zojuist wat we willen eten met Kerst… :o_o:

14 likes

Wie heeft die Safari update goedgekeurd bij Apple? Ziet er echt niet uit

Klopt, deze discussie ben ik ook aangegaan met de directie. Maar het werd dus echt door de stichting opgelegd dat dat wel moest, dus je had weinig om op te staan (en ik was al een zeur in het team want ik deed ook al moeilijk over zwarte Piet)
Ik werk er ondertussen al lang niet meer en bij m’n huidige werk hoeft het gelukkig niet, alleen die indicatie. Ik ben zelf eindverantwoordelijk voor de stagiaires en ik probeer daarin ook het juiste te doen (dus als ze zich ziekmelden met lichte corona klachten vragen of ze zich willen testen ipv het meedelen, en duidelijk maken dat ze geen antwoord hoeven te geven). Vind het trouwens met corona klachten wel lastiger want ze geven dan eigk aan ik ben niet zo ziek dat ik niet kan werken maar ik heb klachten.
En het liefst wil ik dan dat ze testen, maar ik wil wel dat ze doorhebben dat dat niet verplicht is en ze er een keuze in hebben.

1 like

Heee kop op! Ik weet niet precies hoe of wat, maar het klikt juist alsof je ook heel veel wƩl bereikt en overwonnen hebt :heart::heart::heart: En het feit dat je dit reflecterend vermogen hebt geeft juist aan dat je niet faalt of whatsoever, maar dat je hard aan het werken ben naar een (nog) mooiere toekomst voor jezelf.

5 likes

Ik verveel me echt dood. Ik had zin om een drankje te doen, maar ik heb niet zo heel vrienden om mee te vragen en de twee die ik kon vragen kunnen allebei niet (wat ik eigenlijk al wist want ik moet altijd zo lang van te voren afspreken en ze kunnen nooit echt spontaan iets afspreken). Ik heb geen zin om tv te kijken en voor mijn hobby heb ik daglicht nodig. Nu twijfel ik of ik heel lang zal gaan wandelen door de stad, maar eigenlijk heb ik daar ook geen zin in. Als ik me eenmaal verveel, verveel ik me daarna alleen maar meer omdat ik zo lamlendig word.

Edit: ik las dit terug en dacht omg op mezelf ik moet niet zeiken en gewoon iets gaan doen. Ik ga nu wandelen en tussendoor een nieuwe lekkere gin kopen en dan gewoon zelf drankjes drinken thuis.

27 likes

Ik zie ook best vaak reclames over ā€˜Diana en zonen: de musical’. Ook gevalletje waarom zou je dit maken.

8 likes

Ik vind die musical ook een luguber idee. Die vrouw is in een crash omgekomen achtervolgd door paparazzi, laten we daar eens een musical over maken

Daarnaast vind ik het ook niet netjes tegenover de nabestaanden. Ik gok dat Harry en William niet gediend zijn van die musical

4 likes

Een musical over Diana Gabels, die plastisch chirurgiegriet, lijkt me interessanter. :joy:

6 likes

Maak er een jukebox musical van, gewoon elke keer dirty Diana zingen als ze op komt

1 like

Ja precies! En dan vooral met Tim Hofman als narrator in het verhaal :grin:

2 likes

Joop van de Ende of wie dan oook, bied ons eens een contract aan met Zurekantoortrutten-co-producties.

3 likes

Waar is je volgende concert en wat voor muziek maak je?

Ik ga verhuizen naar zogenaamde de crimineelste wijk van mijn stad, maar er is net een schietpartij hier om de hoek geweest?? Blij dat ik hier juist weg ga, haha.

2 likes

Lol dat gemierenneuk altijd over bij hoeveel snottebellen en tienden koorts en hoeveelheid spieren met pijn je iets een griep of een verkoudheid moet noemen. Je bent ziek, kut voor je maar het boeit me verder niet wat je hebt zolang je je bacillen bij je houdt

11 likes

Omg wat een spannend verhaal :eek:

Ik hoorde alleen de traumahelikopter landen en keek op p2000 hahaha.

Ahaaaa, vandaar die politiehelikopter de hele tijd boven mijn hoofd te ronken.

Edit: of traumahelikopter, hoop herrie de hele tijd iig.

1 like

Nee gewoon bovenaan (op mijn MacBook). Die tabbladen zijn veranderd, zijn echt niet meer te onderscheiden van elkaar.

Ik hoop ook echt dat we van corona overhouden dat je gewoon thuiswerkt/blijft bij dit soort klachten. Niet: ik heb koorts/de hele nacht lopen kotsten/ben de hele dag aan het hoesten, maar ik ben TOCH naar werk gekomen! Goed van mij he???

NEE, rot op met je bacillen en ga weg ipv. iedereen aan te steken. Maarja dat zal vast wel ijdele hoop zijn van mijn kant.

25 likes

Vanavond naar de pizzeria geweest met mijn vriendinnetjes van de middelbare school, zo leuk om al die oude herinneringen weer op te halen!:grin:

2 likes