Ik heb dus vet veel concerten maar elke keer zijn er maar 5 mensen in het publiek zo ongeveer :’) net 3. Dan voel ik me zo’n loser. Snap niet dat mn vrienden/familie niet denken van oh laat ik eens gaan kijken. /zeurmodus uit
De nieuwe buren kwamen zich net voorstellen, heel leuk enzo, maar ik ben echt zo niet in de juiste mood om leuk te zijn. Zit al de hele dag tegen een huilbui aan te hikken. Nu ben ik bang dat ik echt een suffe indruk heb achtergelaten.
Wat rot zeg! Ik zal lekkere hapjes etc in huis halen (als je die nog niet hebt) en het leuk voor jezelf maken!
En gefeliciteerd trouwens!
Gefeliciteerd!! <3
Ik was vandaag ff in de stad en al trots op mezelf dat ik niks had gekocht, beter voor de portemonnee, maar heb in een parfumerie Zadig & Voltaire op gedaan en nu moet ik echt morgen terug om die te kopen, snap de hype
En ik had net de lekkerste kant- en klaarmaaltijd ooit
En ik heb vanavond twee LEUKE verjaardagen, hoe uitzonderlijk
Wat jammer dat ze niet komen kijken, ik probeer altijd te gaan bij vrienden of kennissen, mocht je een keer in de buurt van Amsterdam of Haarlem zijn, laat weten
Ik ga vanavond voor het eerst in 2 jaar naar een concert en de kans is aanwezig dat ik ga janken. Ik huil wel veel de laatste dagen
Vanavond speel ik in Haarlem, p.opronde! In de b.ibliotheek om 21:30
@kali lief! Den Haag laat nog even op zich wachten!
Will do
Ja mensen deze trut is zo’n “vriendin” die dan dus niet komt, maar @babushkababy maakt dus wel echt mooie muziek dus hup hup naar de concerten!
Neee schat je bent een super lieve trouwe vriendin!!! Het was gewoon even een bittere pil in mijn hometown te spelen vandaag en alleen 3 vreemden in het publiek te zien. :’)
Wat een heerlijk wandel weer zeg
Fuck die loeders! En ik moet ook gewoon vaker komen dus ik ga nu een hele bende meeslepen!
Meen je niet!! Ik ga even kijken of het lukt vanavond, lig voorlopig dood op de bank.
Awh -knuffel- misschien helpt het een beetje, maar je hoort vaak artiesten/bands/comedians met verhalen dat ze voordat ze beroemd werden ook maar optreedde voor drie mensen. Dus uiteindelijk treed je gewoon op in volle zalen!!!
Soms word ik zo overvallen door een gevoel van falen. Zo een besef van hoe oud ik ben en wat ik allemaal niet heb bereikt. Zo confronterend hoe mijn verleden is geweest en ik daar nog steeds mee struggle. Wist ik maar dit of dit toen ik zo oud was, had ik maar dit of dit gedaan toen. Kan hier helemaal niks mee en deze bui gaat voorbij. Maar toch is het iedere keer weer slikken.
Ik ben zo blij dat ik dit forum heb gevonden! Realiseer me nu pas hoe erg om het EGF al die jaren heb gemist nu snel van alles bij lezen!
Ik heb corona gehad terwijl ik dubbel gevaccineerd was en ik kan het echt niet vergelijken met een gewoon griepje. Ik heb er nog weken last van gehad, ik kon geen trap oplopen zonder naar adem te moeten happen. Ik ben nu gelukkig weer helemaal hersteld maar ik zou er niet zo makkelijk over denken…
Jullie hebben het over ‘griepje’ maar ik heb 200 keer gedacht dat ik dood ging toen ik de griep had tbh