Wat je even kwijt wil #55

Ik vind die musical ook een luguber idee. Die vrouw is in een crash omgekomen achtervolgd door paparazzi, laten we daar eens een musical over maken

Daarnaast vind ik het ook niet netjes tegenover de nabestaanden. Ik gok dat Harry en William niet gediend zijn van die musical

4 likes

Een musical over Diana Gabels, die plastisch chirurgiegriet, lijkt me interessanter. :joy:

6 likes

Maak er een jukebox musical van, gewoon elke keer dirty Diana zingen als ze op komt

1 like

Ja precies! En dan vooral met Tim Hofman als narrator in het verhaal :grin:

2 likes

Joop van de Ende of wie dan oook, bied ons eens een contract aan met Zurekantoortrutten-co-producties.

3 likes

Waar is je volgende concert en wat voor muziek maak je?

Ik ga verhuizen naar zogenaamde de crimineelste wijk van mijn stad, maar er is net een schietpartij hier om de hoek geweest?? Blij dat ik hier juist weg ga, haha.

2 likes

Lol dat gemierenneuk altijd over bij hoeveel snottebellen en tienden koorts en hoeveelheid spieren met pijn je iets een griep of een verkoudheid moet noemen. Je bent ziek, kut voor je maar het boeit me verder niet wat je hebt zolang je je bacillen bij je houdt

11 likes

Omg wat een spannend verhaal :eek:

Ik hoorde alleen de traumahelikopter landen en keek op p2000 hahaha.

Ahaaaa, vandaar die politiehelikopter de hele tijd boven mijn hoofd te ronken.

Edit: of traumahelikopter, hoop herrie de hele tijd iig.

1 like

Nee gewoon bovenaan (op mijn MacBook). Die tabbladen zijn veranderd, zijn echt niet meer te onderscheiden van elkaar.

Ik hoop ook echt dat we van corona overhouden dat je gewoon thuiswerkt/blijft bij dit soort klachten. Niet: ik heb koorts/de hele nacht lopen kotsten/ben de hele dag aan het hoesten, maar ik ben TOCH naar werk gekomen! Goed van mij he???

NEE, rot op met je bacillen en ga weg ipv. iedereen aan te steken. Maarja dat zal vast wel ijdele hoop zijn van mijn kant.

25 likes

Vanavond naar de pizzeria geweest met mijn vriendinnetjes van de middelbare school, zo leuk om al die oude herinneringen weer op te halen!:grin:

2 likes

Ja ik wil dit!

Echt musicals zijn kut, maar dit soort musicals lijken me heerlijk

1 like

Whaha stonden 2 jongens voor me bij de kiosk bier te kopen.
Die ene ‘zo’n halve liter is zo’n beetje even duur als een gewoon blikje, nemen we die’
Die ander vet geshockeerd ‘Gast! Ik ga echt niet met een halve liter lopen!?’
:joy:

14 likes

Tering, ik ben m’n lijstje boodschappen voor morgen alvast in de AH app aan het zetten maar wat een hoog bedrag voor niet eens heel veel boodschappen.

Snap m wel, het ziet er automatisch aso uit als je met een halve liter blikje in je handen zit :joy:

2 likes

We zitten tv te kijken, gaat de hond gewoon even pissen op het kleed. Hij keek ons ook echt zo aan van ‘hier heb je het :blush:

Klaterde ook echt

18 likes

Haha ja daarom, en het laatste deel is altijd alweer lauw, dus snap hem ook wel. Maar echt die totale blik van afgunst vond ik heel mooi :joy:

Oh nee dat klinkt heel naar! <3 Hopelijk voel je je snel wat beter en kun je morgen een beetje van de zon genieten. Voorlopig speel ik er niet meer, wie weet een andere keer!

Mijn concert was uiteindelijk gelukkig heel fijn met lief publiek en er was een tinderdate die ik voor het eerst zag en die ook heel leuk was gehe… Veel leuker dan mijn optreden vanmiddag iig!

15 likes