Wat je even kwijt wil #55

Nog heel ff jarig maar eigenlijk voel ik me sad over deze dag.
Wel heel blij met mn vriend vandaag (alle andere dagen trouwens ook hoor). :heart:

9 likes

1x knipperen en het weekend was weer voorbij

26 likes

Ik heb vandaag cursus in mijn eigen stad (15 minuten fietsen) en ik ontdek het dat het pas om tien uur begint ipv negen uur! Wat een luxe.

27 likes

Ik ben zo moe en we hebben het punt bereikt dat ik elke dag in het donker & in de kou op sta

3 likes

Holy shit ik dacht ik neem een trein eerder als een gemotiveerde stagiair maar het is echt maaaanden geleden dat ik zo vroeg op heb moeten staan lol

2 likes

Vanaf vandaag slaap ik weer in warme pyjama’s! Dit spaghetti jurkje is leuk lief sexy, maar wat een kou!

1 like

Spierpijn in mijn hamstrings. Ik krijg toch sneller spierpijn met deze klerekou

Mijn god ik had een fotoshoot voor mijn werk en mijn makeup is zo mooi gedaan :sob: :sob:
Ik had eigenlijk haar nummer moeten vragen zodat ik haar kan inhuren voor privegelegenheden

24 likes

Zo naar de kaakchirurg. Ben benieuwd hoeveel dagen pijn ik hierna heb. :unamused: :cry:

Kan je niet op je werk vragen wie de visagist was?

3 likes

Ik krijg vanuit zoveel hoeken opeens lieve berichten, van mensen waar ik het eigenlijk helemaal niet van had verwacht. Heb vorige week ook bijgelegd met een vriendin en nu praten we ook echt weer. Voel me opeens heel geliefd en dat is raar want dit “herken” ik helemaal niet aan gevoel.

Oke goed. Deze week ben ik vrij, stond al zo gepland sinds juli ofzo. Kan ik mooi gebruiken om dingen uit te zoeken en weg te doen. :sweat_smile: Heb vanochtend al een groot gedeelte van mijn boekenkast uitgezocht en weer gereageerd op een appartement. Hots.

46 likes

Ik heb echt een baaldag. Gatver echt zo geen zin in werk. BAH.

2 likes

Goed pijnstillers slikken erna.
Weet niet wat je moet laten doen, maar ik herinner me dat ik om Brufen bruis moest vragen na verwijderen van dwarsliggende kiezen.

Heb afgelopen week een week vrij gehad van werk en ik open net mijn werkmail en ik heb ruim tachtig mailtjes binnen gekregen. Dat wordt dus een hele dag mail wegwerken :sob: en dat terwijl er bouwvakkers in mijn huis bezig zijn om de badkamer te slopen. Ik weet nog niet hoe ik werken en herrie van het slopen ga combineren (mag nog altijd niet naar kantoor) maar mijn noise canceling koptelefoon ligt klaar en mocht het te gek worden ligt alles klaar om buitenshuis te werken.

Misschien kan je naar een flexwerkplek gaan, of een café of de bibliotheek? Er zijn zoveel opties tegenwoordig. Verbouwlawaai is ontzettend irritant, hopelijk zijn ze snel klaar!

Ja ga ik doen!

1 like

Wow fancy bedrijfsfoto’s! Bij ons is ooit een hobbyende collega geweest die van ons foto’s gemaakt heeft, maar dat resultaat is echt… hobbymatig

2 likes

Ja, zodra het te gek wordt dan ga ik naar een café om te werken. Maar de verbouwing duurt drie weken en als ik acht uur per dag drie weken lang in een café ga werken dan wordt dat een dure grap. Dus zo lang het gaat werk ik thuis.

Oh no! Is dit trouwens geen geldige reden om gewoon tijdelijk fulltime naar kantoor te mogen? Of werken jullie nog allemaal volledig thuis?

1 like

Bahhh ik pakte een banaan en nam een hapje en zag toen dat er verderop in de banaan een wormpje zat :face_vomiting:

1 like