Ik ga dadelijk naar een maïsdoolhof want dat leek me wel zo’n lekker Amerikaanse herfstactiviteit. Heb alleen geen idee in hoeverre dit ook voor volwassenen bedoeld is want volgens mij is het gecombineerd met een soort speelboerderij. Hoop dat we er niet met een kwartier al doorheen zijn ofzo lol
Ik ben gisteren na lang ontwijken gevallen voor Vinted… heel verleidelijk als je allemaal leuke leren laarsjes van rond de 15 euro bij je favorieten hebt staan die je eigenlijk niet nodig hebt en je überhaupt al schoenen genoeg hebt.
Ik ‘ken’ er twee bij Utrecht in de buurt waar vrienden wel eens heen zijn geweest, die waren enthousiast! Lijk mij ook een leuke activiteit haha, veel plezier!
De laatste keer dat ik in een maisdoolhof was heeft het ons echt 1,5 uur gekost ofzo om eruit te komen en niet eens alle bordjes gevonden die je moest vinden was serieus leuk!
You’ll never know
Ik zou haar (of haar gezin) lekker mee uit eten nemen of zorgen voor lekkere ontbijtjes op zondag, bos bloemen meenemen etc. Lief dat je iets wilt overmaken, maar als ze aangeeft dat ze dat niet wil zou ik het vooral in gebaren laten zien.
En @Twijfelkont kijk dat biedt hoop haha! Die bij Utrecht zijn geloof ik al dicht, blijkbaar wisselt het nogal wanneer ze de maïs oogsten? Maar ik ben heel benieuwd, lijkt me inderdaad echt wel leuk!
Haha ah zo toevallig! Gelukkig
Een collega vertelde gisteren dat als ze vanaf haar auto naar het werk loopt/terugloopt er, ongeacht welke tijd het is, ze langs een huis loopt waar de gordijnen altijd open zijn en de bewoonster áltijd op de bank ligt. En toen dacht ik; jij loopt langs mijn huis, je omschrijft mij gewoon. 🥲
Ik ben die LulaRoe docu op amazon aan ‘t kijken. Amerikanen hebben echt geeeeen smaak
Vind het zo akward om te moeten reageren op woningen, lijkt wel eens soort verkapte sollicitatie brief
Dat was al algemeen bekend toch?
Hahaha zéker. Maar dit is echt nog wel next level fugly.
Ik wilde altijd al alleen maar zoute sticks van bolletje want de rest vond ik te melig, maar deze waren nog over van vakantie in Duitsland en ze waren echt zooo lekker. Heel dun en iets vettiger? Jammer dat ik amper in Duitsland kom

Ik kijk een filmpje van buitenlanders die in Nederland wonen en over verschillende thema’s praten zegt 1 zo iemand dat “onze” verjaardagen zijn: een stuk taart en na 20 minuten kun je gaan. Echt was dat bij sommige familieleden het maar zo . Hier wordt helaas verwacht dat je halve weekend opgeeft.
Wel heel grappig om buitenlanders over Nederlandse gebruiken te horen praten, al wel een beetje overdreven soms haha.
Sinds die beruchte keuringsdienst v.w. aflevering check ik altijd de binnenkant van mn dadels. Maar goed ook. Helaas had ik de andere helft al in mn mond gestopt.
Edit: Ik weet niet of het zichtbaar is maar naast al die (ik denk?) eitjes zit er een soort wormpje links op het rechter object.
@Branko wil ik weten wat dat allemaal is
Pff ik heb dus voor het eerst een kersenbier gedronken gisteren ipv wijn/sterk met een vriendin en ik ben echt wakker geworden met knallende koppijn en ik heb er maar 1 gedronken echt hou op met deze aftakeling na 25 als het zo doorgaat kan ik beter alvast een graf reserveren
Sowieso niet.
Hahaha ik kijk dus echt liever nooit, stop t gewoon in mijn mond. Wil het allemaal niet weten. Als ik eenmaal ga kijken zou ik nooit meer kunnen stoppen en dan ga ik alleen maar nadenken over alles wat ik ooit in mijn mond heb gestopt zonder te kijken en wat daar dan in zat