Pfff ik heb net m’n zomerkleding opgeborgen en verwisseld met m’n herfst/winter kleding maar omg zoveel dingen die ik echt niet meer ga dragen???
Dit is de reden dat ik dadels dus niet kan eten
Iew moet dit hier zo groot
Warenbdie 2 op eerste date. En was dat bij daniel arends
Is het soms ook, ik moest ergens een brief schrijven waarom ik het wilde huren .
Een vriendin van mij maakt Youtube video’s en nu loopt een vent te zeiken dat ze niet trots op haar Nederlandse taal is omdat ze in het Engels filmt en zo het Nederlands kapot gemaakt wordt. Je ontkomt ook nergens aan dit soort sneue types hè.
Ik kwam dus beetje voorbeelden tegen, ik netjes gemaakt kan je maar 500 karakters binnen funda. KORTER. MAND. Geef huis. Hier geld. Doei.
Kijke of er niks kapot is haha. En opruimen ddnk ik
Hahaha nee! Dat klinkt wel als een scenario waarbij Daniël los kan gaan
Ik ben hier ook eens in geslaagd en voor zover ik weet ben ik aan dat stempel ontkomen! De enige straf was dat mijn huis nog dagenlang rook naar gebakken, verbrande en ontplofte kersenpittenkruik. Echt heerlijk, kreeg het nauwelijks weg. Valt de schade mee bij jou?
Jaa mn vriendin was naar zijn show geweest en er zqt blijkbaar een stel.op hun eerste date op de eerste rij haha. Toen ze dat zij dacht ik echt wow zou ik noooit durven haha
Wat rot zeg!
Weet niet hoe de brand is ontstaan, maar zou ook even je verzekering bellen. Rook en roet kan meer beschadigen dan je in eerste instantie denkt.
Otrivin duo is bij mij het enige wat helpt tegen loopneus.
Wel opletten niet teveel te gebruiken want dan droogt je neus uit en dat is ook niet prettig.
Vandaag is het een grote kut dag.
Zo’n enorme ruzie met mijn vriend gehad dat ik van ellende maar het huis uitgevlucht ben, 5 nieuwe boeken gekocht heb om daar maar mijn uitweg in te vinden en nu in de bios alleen zit met mijn overpriced zak chips en m&ms.
Wrm kan ik zo tyfus emotioneel zijn soms. Lees in een fb groep dat iemands kat is overleden en hoe kapot diegene ervan is dat haar allerbeste vriendje is overleden (met een foto van haar kat erbij) en nouu, janken dat ik doe. Ken dat hele mens en die kat niet maar vind het zo zielig.
Heb je een ventilator? Dan kom je misschien wat sneller van die geur af.
Ik gebruik altijd otrivin duo maar niet iedereen houdt daarvan omdat het best heftig spul is. Maar I love it, je neus is meteen een paar uur open.
Oh wat @Hazel ook al zegt
Oh maar hier jank ik ook om hoor, verhalen van overleden huisdieren is gegarandeerd huilen
Ik ben vanmiddag gaan wielrennen en morgenochtend baantjes zwemmen dus ik WEIGER mijn haar nu te wassen. Het ziet er zo goor uit. Maar zoveel zin in ham kaas chips, kan alleen echt de deur niet uit zo.
Mijn leven draait echt om sporten/haar wassen.
Heb zo’n zin in goeie lekkere poffertjes