Helaas vind ik mijn nieuwe werk nog net zo verschrikkelijk als voor het weekend. š„² Ik weet echt niet zo goed wat ik hiermee aan moet.
Ach wat rot hee! Hoelang werk je er nu? En wat vind je er zo verschrikkelijk aan? Kan het nog zijn dat dit echt tot de stress van de beginfase hoort?
We werken allemaal verplicht thuis maar bij wijze van uitzondering mag ik deze week een dag op kantoor werken. Nu klinkt dit misschien heel streng maar mijn werkgever is wel heel flexibel dus als ik vandaag niet al mijn uren maak dan is het geen probleem om dat op een ander moment in te halen. Dus als ik liever ās avonds of in het weekend werk kan dat allemaal. Alleen moet je wel bereikbaar zijn overdag.
Een week pas⦠Ik werk zeg maar bij een organisatie waarbij je steeds op verschillende projecten komt. Ik werkte via het uitzendbureau bij hun voor 8 maanden bij een project, wat niet veel uitdaging had maar waar ik wel een leuk team had. Nu zit ik bij een grote organisatie en ik moet het eigenlijk allemaal zelf maar uitzoeken en heb ook niet echt directe collegaās. Je hangt er een beetje bij en dan is het grotendeels ook nog thuiswerken. Ik heb natuurlijk nog mijn proeftijd dus probeer het tijd te gevenā¦
De eerste weken zijn ook het moeilijkst, want dan is alles nieuw en onbekend.
Probeer jezelf tijd te geven om het werk en het bedrijf te leren kennen en verwacht niet dat je alles meteen weet en kunt.
Ja zo ging het bij mijn vorige werk ook, werd elke ochtend even door iemand meegenomen. Nu word ik eigenlijk niet echt ingewerkt, ik zit me door documenten heen te worstelen. Ik heb wel een buddy van buiten mijn projecten, maar dat contact is ook wat warrig.
Hoo ik heb sinds gisterochtend al last van hoofdpijn en ik hoopte dat het na slapen weg zou zijn maar het zit er nog
Echt zoān vieze oog hoofdpijn.
Ja ik vraag steeds van alles bij mijn ādetacheringsā organisatie, want zij leveren de diensten, maar het is allemaal heel vaag. Ik kan binnen de organisatie zelf niet bij iemand terecht. De vorige werknemer die deze functie had is weg, dus moet het met haar documenten doen. Ik heb wel wat vergaderingen deze week staan waar ik bij mag zijn, dus hopelijk geeft het mij een beter beeld.
Ik had gewoon heel erg verwacht dat ik op dezelfde manier als mijn vorige project werd ingewerkt en ook wat meer een āteamā had. Ik hoor nu eigenlijk nergens echt bij. Een van de leidinggevende gaf vorige week aan dat er weleens werd afgevraagd wat het nut van mijn āfunctieā was. Ja als verder niet op weg wordt geholpen is het ook lastig 
Ex-collega waar ik zo vaak mee in de clinch heb gelegen appt me uit het niets. Leuk nieuws zegt ze, haar dochter heeft mijn naam gekregenā¦

Heet ze nu Mand?
KORTER
Hahaha iets met keep your friends close but keep your enemies closer? Heel bijzonder in ieder geval
Ja zoiets, meisjemand (
)
Het is weer zover. Ik wil mān haar kort knippen, een pony en donkerblauw verven. Hou me tegen!
Ik moet vandaag de opzet inleveren voor mijn eindpaper van een vak, en we zijn ook aan een medestudent gekoppeld naar wie je dan ook je opzet moet sturen zodat die feedback kan geven. Dat meisje aan wie ik gekoppeld ben heeft haar opzet al om 9 uur vanochtend gestuurd en ik moet nog beginnen
Zij krijgt mijne waarschijnlijk om half 12 vanavond ofzo, altijd zo kut dit soort momenten waarop je merkt dat er dus ook studenten bestaan die dingen wel ruim op tijd af hebben
Sorry ik ga je niet tegenhouden. Een pony nemen en een halve meter eraf halen was 1 van de betere keuzes van mij sinds het coronatijdperk. 
@kali wat verschrikkelijk. Kan je niet iemand bellen dat je dit samen doet? En er is niks raars aan, om een dode kat nog te aaien. Nederlanders gaan sowieso nogal moeilijk om met de dood. 
Ah wat ontzettend kut, zo naar om een huisdier te verliezen. Veel sterkte 

Wat ontzettend rot, veel sterkte. 
Hahaha goeie droom! Je mag ām zo op komen halen hoor 
Ik heb een vast contract gekregen