Wat je even kwijt wil #55

KORTER

13 likes

Hahaha iets met keep your friends close but keep your enemies closer? Heel bijzonder in ieder geval

4 likes

Ja zoiets, meisjemand ( :nauseated_face: )

4 likes

Het is weer zover. Ik wil m’n haar kort knippen, een pony en donkerblauw verven. Hou me tegen!

4 likes

Ik moet vandaag de opzet inleveren voor mijn eindpaper van een vak, en we zijn ook aan een medestudent gekoppeld naar wie je dan ook je opzet moet sturen zodat die feedback kan geven. Dat meisje aan wie ik gekoppeld ben heeft haar opzet al om 9 uur vanochtend gestuurd en ik moet nog beginnen :sob: Zij krijgt mijne waarschijnlijk om half 12 vanavond ofzo, altijd zo kut dit soort momenten waarop je merkt dat er dus ook studenten bestaan die dingen wel ruim op tijd af hebben

1 like

Sorry ik ga je niet tegenhouden. Een pony nemen en een halve meter eraf halen was 1 van de betere keuzes van mij sinds het coronatijdperk. :joy:

@kali wat verschrikkelijk. Kan je niet iemand bellen dat je dit samen doet? En er is niks raars aan, om een dode kat nog te aaien. Nederlanders gaan sowieso nogal moeilijk om met de dood. :kissing_heart:

2 likes

Ah wat ontzettend kut, zo naar om een huisdier te verliezen. Veel sterkte :worried::heart:

Wat ontzettend rot, veel sterkte. :rose:

Hahaha goeie droom! Je mag ‘m zo op komen halen hoor :sunglasses:

1 like

Ik heb een vast contract gekregen :tada:

98 likes

Ma

2 likes

Toch nog iets positiefs met werk mijn buddy heeft mij vandaag echt flink geholpen, ik snap het nog steeds maar voor 30%, maar ach kleine stapjes. Of ik het werk echt leuk vind is nog wel een andere vraag, maar als ik beter word ingewerkt houd ik het werk natuurlijk wel iets beter vol :sweat_smile::sweat_smile:

10 likes

Don’t do it :laughing:

27 likes

Ah dat snap ik wel! Ben je al lang bezig?

Ik baal een beetje van deze werkdag. Komt weer geen reet van terecht. Ben in mijn hoofd met hele andere dingen bezig, dat helpt natuurlijk ook niet echt haha.

Gefeliciteerd @Huismus! Ik zag je taartje :smile_cat:

Onee lieve wat verschrikkelijk, heel veel sterkte en liefs. :heart::heart::heart:

Of deze reality:

9 likes

Op weg naar huis aan de ene kant van het Haagse Bos langs Sigrid Kaag gefietst die make-uploos haar hondjes ging uitlaten en aan de andere kant van het bos door twee extinction rebellion protesten heen gefietst. Den Haag is nooit saai!

14 likes

Zo sta ik dus op mn paspoort omdat ik mn pony dronken had bijgeknipt :+1:

8 likes
Samenvatting

32 likes