Ma
Toch nog iets positiefs met werk mijn buddy heeft mij vandaag echt flink geholpen, ik snap het nog steeds maar voor 30%, maar ach kleine stapjes. Of ik het werk echt leuk vind is nog wel een andere vraag, maar als ik beter word ingewerkt houd ik het werk natuurlijk wel iets beter vol 

Ah dat snap ik wel! Ben je al lang bezig?
Ik baal een beetje van deze werkdag. Komt weer geen reet van terecht. Ben in mijn hoofd met hele andere dingen bezig, dat helpt natuurlijk ook niet echt haha.
Onee lieve wat verschrikkelijk, heel veel sterkte en liefs. 

Op weg naar huis aan de ene kant van het Haagse Bos langs Sigrid Kaag gefietst die make-uploos haar hondjes ging uitlaten en aan de andere kant van het bos door twee extinction rebellion protesten heen gefietst. Den Haag is nooit saai!
Zo sta ik dus op mn paspoort omdat ik mn pony dronken had bijgeknipt 
Meiddddd 
Hoezo staan fifty shades 1 en 3 op netflix maar 2 niet? Laat me gewoon al die trash films kijkenā¦
Er komt zo iemand langs voor een marktplaats-koop en ik hoop dat het snel gedaan is. Zo ongemakkelijk en ik wil mān chillpak aannnn
Jammer, wilde net vragen of je de koffie al klaar had gezet.
Haha nou iemand van het forum lijkt me dan wel weer leuk. Het geheime wachtwoord is veenmol ofzo?
Ik zit nu te wachten tot we de zaal in kunnen bij Fred van Leer.
Mocht iemand er ook zijn, ik heb een grijze trui met roekoeroekoe erop.
Zeg gerust gedag!
Ik bijt niet, beloofd 
Haha o wauw dat lijkt me echt een hysterische avond die je voor de boeg hebt
Ik ben echt benieuwd.
Heb het kaartje twee jaar geleden gekocht, maar toen kwam tante corona voorbij en werd het elke keer uitgesteld.
De kalender stroomt vol met sociale activiteiten waar ik enerzijds heel veel zin in heb want sommige mensen heb ik vanwege corona en afstand echt weinig gezien de afgelopen anderhalf jaar. Maaaar het geeft ook zoān beklemmend gevoel. Dus ik denk dat ik de hele maand december gewoon niks ga doen. Gelukkig geen verplichtingen dan Ć©n ik heb 30 dec en 3 januari vrij gekregen. Vrijdagen werk ik sowieso niet dus dan even weer heel lang weekend!
Mijn kat heeft een automatisch voerbakje op chip, maar hij zit mij altijd heel zielig aan te kijken dat ik dat ding voor hem open moet doen. Terwijl hij gewoon weet dat hij opengaat als āie zn nek iets verder erin steekt. Zo verwend en lui, van wie zou die het hebben