Wat je even kwijt wil #55

Update: maïsdoolhof was vet leuk! Hij was niet gigantisch maar we zijn toch wel een uurtje bezig geweest om er doorheen te komen. Lekker knullig, ik vond het een goeie herfstactiviteit :ok_hand:t2:

39 likes

Hebben jullie inmiddels iets van hem gehoord?

3 likes

Ga die chips halen, ik garandeer je dat niemand gaat letten op hoe jouw haar er uit ziet

7 likes

Hoodie op doen?

Afscheren

1 like

Dit klinkt vet leuk. Welke was je?

Meestal boeit het mij totaal niet dat ik jonger lijk dan ik ben, maar altijd met een nieuwe baan heb ik toch altijd dat gevoel dat mensen denken dat ik de stagiaire ofzo ben en minder serieus wordt genomen. Dit gevoel ligt natuurlijk deels aan mezelf, maar altijd even lastig om dat van mij af te schudden.

3 likes

Ja! Hij bleek in de gevangenis te zitten :woman_facepalming:t3:

2 likes

Godverdomme ik ben zo moe, moest net janken bij BoJack horseman thatssadhuh.gif

4 likes

Malden! Is verder een soort speeltuin haha maar in het doolhof zelf waren niet zoveel kinderen :ok_hand:t2:

4 likes

Ik ben inmiddels op het punt in mijn leven dat het hoogtepunt van mijn weekend een nieuwe stofzuiger krijgen is 🥲

9 likes

Ik eet sushi en kijk Harry Potter, het leven is fijn

25 likes

Oh vreselijk hahaha. Ik kreeg gisteren al een hartverzakking als ik oogcontact met Van Meurs had

1 like

Ooohh ik wil ook mijn huis op orde met Viktor Brand

3 likes

Haha wij waren dit weekend ook bij Rene van Meurs en de mensen op de eerste rij kwamen er niet al te best vanaf, haha echt heel kut, maar ik voelde me vrij safe op rij 6.

Ik heb een keer bij Lebbis op rij 1 gezeten en heb toen echt geen relaxte voorstelling gehad, was super op mijn hoede telkens, oogcontact vermijden en had vantevoren nog gauw mijn felrode trui verwisseld voor iets zwarts, haha.

4 likes

Oh ik ken dit helemaal niet en malden is vlakbij! Ik ga dit onthouden

1 like

Haha jaa precies dit, eerste 5 min vooral voelde ik echt m’n hart :joy: Was je vrijdag of ook zaterdag? Ik vond het best leuk, zou het denk ik drie sterren sowieso wel geven

1 like

Vrijdag, in ut stedje van lol en plezeer. Ik vond het niet super goed, maar wel vermakelijk. Meeste grappen voelde ik al aankomen en de diepgang vond ik een beetje gemaakt, al met al beetje easy ofzo. Maar wel best veel gelachen. :grinning_face_with_smiling_eyes: En ik vind echt dat al die “nieuwe” cabaretiers Daniël Arends nadoen, sommige maniertjes qua praten/articuleren/mimiek.

3 likes

Jaa helemaal mee eens! En ik vond het irritant dat ik wist dat hij gewoon een vriendin heeft en dat hij dit thema al sinds voor Corona al aan het uitmelken is, whaha. Maar nog steeds idd veel gelachen!

1 like

In zijn vorige voorstelling sprak hij ook wel mensen aan, maar niet dat ie je echt heeeeul erg te kakken zet, dacht ik.

1 like