Wat je even kwijt wil #56

Heel fijn dat hij mee mag! :four_leaf_clover: Duim voor je dat het een fijne plek is met de hulp die goed bij jou past.

2 likes

Ik heb weer eens problemen met mijn huurhuis en een huisbaas die kut doet, en ik wil eigenlijk gewoon zo snel mogelijk verhuizen want ik heb straks al 3000 euro in een huurhuis gepompt en het maakt me woest. Iemand tips voor goede instanties of sites voor woningen in Tilburg, Den Bosch, Rotterdam, Breda of Eindhoven? :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zou bij de gemeenteraad gaan klagen dat je een tuincentrum in de buurt wilt zodat er indirect 3 maanden per jaar een oliebollenkraam in de buurt komt te staan maar ze niet gaan zeiken over ongezond eten en overgewicht. In Utrecht kon ergens geen poffertjeskraam komen. :sob:

Mijn hoofd is weer extreem druk en ik moet vandaag juist de hele dag productief op een stoel zitten. Echt stuur me naar een driedaags festival of op actieve vakantie, dan ben ik naderhand veel productiever. Voel de bui al hangen dat het enige wat nog op de agenda stond voor begin december wel weer gecanceld zal worden door Ome Co.

2 likes

Er ligt een stronk van een apfelstrudel in de oven. Voor mij alleen natuurlijk :pregnant_woman:

8 likes

Ik wacht op een belangrijk telefoontje van de gynaecoloog, maar dat kan ergens tussen 10-17 of na kantoortijd :unamused:

2 likes

The sequel vandaag:
Volg Henk Jansen, grafkistenmaker

:skull: :coffin: Ik wist wel dat de jaren dubbel ging tellen vanaf een bepaalde leeftijd maar dit moordende tempo is wel heel extreem. Ik ga maar eens een uitvaartverzekering afsluiten.

21 likes

Op de één of andere manier klinkt dit echt heerlijk, niet alleen omdat het om een warme apfelstrudel gaat, maar ook dat stronk en strudel :thinking:

Ik liep net langs een basisschool waar 2 meiden van groep 7/8 stonden te hangen aan het hek. Toevallig keek ik ze aan/of hun richting op en toen ik voorbij liep hoorde ik een meid snel zeggen : ‘Wat kijk je nou, kk kk mongool’ Had mijn oortjes in (geluid stond uit) dus ze hadden niet verwacht dat ik het kon horen :joy: Ik stopte direct en draaide me zo om terwijl ik zeg ‘Ik hoor je wel hoor’ NOUUUU die koppen hahaha. Helemaal stotteren dat het niet naar mij was etc. Ik wilde dr eigenlijk uitschelden voor kutwijf toen ik me besefte dat ze hooguit 12 moet zijn dus liet het maar. Maar voor hetzelfde geld treft ze volgende keer een verkeerde, dus zulk gedrag is nog link ook.

22 likes

Als ze zulke taal uit kunnen slaan moeten ze ook wat kunnen incasseren.

8 likes

Is vandaag al klaar? T voelt echt als 20.00.

5 likes

Zo maar echt, heb me toch een portie moeite met deze middag door te komen.
Blij als ik straks thuis ben en even niks hoef te doen.

2 likes

Ik doe al de hele dag niks en t is vreselijk :sob: Maar snap dat t voor jou andersom is.

1 like

Hahaha mijn vriend werkt twee avonden in de week, en mijn moeder vind het altijd gezellig als ik dan daar kom eten. Maar ze wil me ook niet het gevoel geven dat ik ‘moet’ komen door er expliciet naar te vragen, dus in plaats daar van stuurt ze ~casual~ appjes met wat ze gaat koken als ze weet dat het iets is wat ik lekker vind. Ik kreeg net: “Mededeling: ik maak vanavond bruinebonensoep.” Werkt feilloos want ik vind dat vet schattig en love bruinebonensoep :ok_hand:

71 likes

Je weet dat er ook whatsapp of pm bestaat om je dagboekpost aan @Foefjeisthuis te melden he?

43 likes

Mijn moeder doet dit ook altijd: wij eten vandaag -lievelingseten van Bakkes-

4 likes

Ik vind het ook wat schattigs hebben.

2 likes

Mijn moeder denkt dat het verboden is om te bellen als voetganger, net zoals met fiets en auto.
Heb ik de memo gemist of klopt dit niet?

2 likes

Ik ben op surprise me trip en dit stijgt echt boven al mijn verwachtingen uit :sunglasses: we zitten in een prachtig château op een heuvel en het is 4 sterren, ontbijt zit er toch bij in en alles is super luxe en mooi afgewerkt en er is ook een wijngaarde en een prachtig welness resort :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

81 likes

De eerste van mijn vriendinnen is zwanger, ik was al bang dat ik de babyshower moest gaan organiseren maar gelukkig heeft iemand anders dat op zich genomen :ok_hand: bij een babyshower is het zeker niet de bedoeling dat je gaat zuipen he

9 likes

Ik zou een goed gevulde pompoen meenemen!

5 likes