Wat je even kwijt wil #56

Hier zit het dubbelglas er nu een maand in en het scheelt mega veel. Veel warmer en minder vochtig in huis!

2 likes

Maar je hond mag meeeee dus het komt goed :hugs:

12 likes

Mega veel succes! :crossed_fingers:t2:

1 like

Succes, ik ben benieuwd en zal voor je duimen dat het wat is!

2 likes

Ik ben in rotterdam en heb zo m’n inwerkdag en ik vind het zoo spannend pff

21 likes

@Kermit ik kreeg net een mailtje van Eigen Huis dat het lidmaatschap per direct is beëindigd dus vragen om coulance heeft geholpen :grin: Hopelijk krijgt je vriend dat ook voor elkaar. Mijn inner-Gerda is weer tevreden

4 likes

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Had het lidmaatschap als cadeau gekregen en na het eerste jaar kreeg ik doodleuk de rekening. Terwijl ik die magazines altijd linea recta naar de papierbak bracht. Ik heb toen gebeld dat ik helemaal geen interesse had in het lidmaatschap en het dus wilde beëindigen, maar volgens de mevrouw aan de telefoon was er echt geen mogelijkheid er nog onderuit te komen. Ik heb toen maar gauw dat bedrag overgemaakt om het allemaal snel vergeten, maar voel me nu toch weer genaaid

Ik kreeg eerst ook een nee, maar toen heb ik in de mail gezet dat ik snap dat ik ook een eigen verantwoordelijkheid heb om op tijd het abonnement op te zeggen, maar dat ik het jammer vind dat ik pas een brief had gekregen toen de opzegtermijn 2 dagen verlopen was (maar het nieuwe lidmaatschap nog niet was ingegaan) en of ze coulance wilden verlenen. Toen kon het wel.

1 like

Ja, ik had gewoon toch door moeten zetten. Of ik had gewoon pech. Nouja, fijn dat ze bij jou toch coulant zijn dan uiteindelijk!

2 likes

Dit vind ik serieus heel knap van je, terecht dat je trots op jezelf bent :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heel fijn dat hij mee mag! :four_leaf_clover: Duim voor je dat het een fijne plek is met de hulp die goed bij jou past.

2 likes

Ik heb weer eens problemen met mijn huurhuis en een huisbaas die kut doet, en ik wil eigenlijk gewoon zo snel mogelijk verhuizen want ik heb straks al 3000 euro in een huurhuis gepompt en het maakt me woest. Iemand tips voor goede instanties of sites voor woningen in Tilburg, Den Bosch, Rotterdam, Breda of Eindhoven? :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zou bij de gemeenteraad gaan klagen dat je een tuincentrum in de buurt wilt zodat er indirect 3 maanden per jaar een oliebollenkraam in de buurt komt te staan maar ze niet gaan zeiken over ongezond eten en overgewicht. In Utrecht kon ergens geen poffertjeskraam komen. :sob:

Mijn hoofd is weer extreem druk en ik moet vandaag juist de hele dag productief op een stoel zitten. Echt stuur me naar een driedaags festival of op actieve vakantie, dan ben ik naderhand veel productiever. Voel de bui al hangen dat het enige wat nog op de agenda stond voor begin december wel weer gecanceld zal worden door Ome Co.

2 likes

Er ligt een stronk van een apfelstrudel in de oven. Voor mij alleen natuurlijk :pregnant_woman:

8 likes

Ik wacht op een belangrijk telefoontje van de gynaecoloog, maar dat kan ergens tussen 10-17 of na kantoortijd :unamused:

2 likes

The sequel vandaag:
Volg Henk Jansen, grafkistenmaker

:skull: :coffin: Ik wist wel dat de jaren dubbel ging tellen vanaf een bepaalde leeftijd maar dit moordende tempo is wel heel extreem. Ik ga maar eens een uitvaartverzekering afsluiten.

21 likes

Op de één of andere manier klinkt dit echt heerlijk, niet alleen omdat het om een warme apfelstrudel gaat, maar ook dat stronk en strudel :thinking:

Ik liep net langs een basisschool waar 2 meiden van groep 7/8 stonden te hangen aan het hek. Toevallig keek ik ze aan/of hun richting op en toen ik voorbij liep hoorde ik een meid snel zeggen : ‘Wat kijk je nou, kk kk mongool’ Had mijn oortjes in (geluid stond uit) dus ze hadden niet verwacht dat ik het kon horen :joy: Ik stopte direct en draaide me zo om terwijl ik zeg ‘Ik hoor je wel hoor’ NOUUUU die koppen hahaha. Helemaal stotteren dat het niet naar mij was etc. Ik wilde dr eigenlijk uitschelden voor kutwijf toen ik me besefte dat ze hooguit 12 moet zijn dus liet het maar. Maar voor hetzelfde geld treft ze volgende keer een verkeerde, dus zulk gedrag is nog link ook.

22 likes

Als ze zulke taal uit kunnen slaan moeten ze ook wat kunnen incasseren.

8 likes

Is vandaag al klaar? T voelt echt als 20.00.

5 likes