Wat je even kwijt wil #56

We kijken nu s19 in Colombia, hiervoor s18 gekeken, en daarvoor alle De Mol België :joy:. Normaal eet ik 1 keer per week bij hem en kijken we het, maar vandaag hebben we even een widm-marathon. :heart:

22 likes

Ahhw wat cute. Bestie vibes haha

3 likes

Ik heb een redelijk obscuur jaren 70 roman van mijn oma gekregen. Ik kan zelfs op internet er nauwelijks iets over vinden, maar oma heeft het al drie keer gelezen, dus misschien een verborgen parel haha. Wel echt lief, want het heeft te maken met een onderwerp waar ik ooit een werkstuk over heb gemaakt dus leuk dat ze dat onthouden heeft :blush:

28 likes

Naaahw de oma van mijn vriend belt hem net met de vraag of ie aan mij wil vragen of ik nog een leuk boek voor haar heb om te lezen en of ik dat misschien wil langsbrengen.:pleading_face::heart: Nou, oma heeft geluk want ze was deel 2 van een trilogie aan het lezen dus deel 3 komt eraan.

29 likes

Zo leuk die uitwisseling van boeken met onze oma’s (of nouja die van jouw vriend dan haha) :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Pizza topic

Ik wil eigenlijk lekker vroeg naar bed vandaag maar er komt nog even een vriend langs. Hopelijk lig ik toch om half 10 te chillen in bed.

Edit: gelukt!

1 like

Ik mis het geluid van een grote stad in de winter

1 like

Het enige pluspuntje van vandaag vond ik dat er weer een vuurwerkverbod is dit jaar. :partying_face:
Waar corona is, is een vuurwerkverbod. :devilish:

4 likes

Ik heb een mega drukke week achter de rug, dus ik ben 2 uur geleden op de bank geploft en heb een fles wijn open getrokken. Ik negeer even dat ik de teringzooi hier in huis nog moet opruimen, nog moet koken en nog een volle mailbox heb die ik nog moet weg werken.

7 likes

Dat spul loopt niet weg. Eerst even opladen

2 likes

Ja ik zit inmiddels te eten :grin: kreeg ineens de energie. En tijdens het wachten tot het klaar was alvast wat bende van mijn werktafel opgeruimd.

3 likes

Het is vandaag internationale mannendag én wereld toiletdag. Coincidence? I think not x

27 likes

Dat was met Bush jr. destijds inderdaad ook al eens zo. Dick Cheney is toen ook een paar uurtjes president geweest. Brrrrrr

1 like

Huh mijn vaste supermarkt is normaal tot 22:00 open en nu tot 20:00? Nu moet ik naar de kutspar

Die is als het goed is ook maar tot 20 open.

Je kan daarna de avondwinkel proberen, maar zelfs die is maar tot 20 open

29 likes

Zon dude op tiktok “De ouders van spongebob zijn gwn uitgedroogde sponzen. Ik dacht dat het koekjes waren”

Gast die ouders zijn natuur sponzen. Dat is toch ook de hele grap aan spongebob. Dat hij als zeespons de vorm heeft van een keuken sponsje…

12 likes

Haha ik denk dat je even een nieuwe maatregel gemist hebt … 🥲

23 likes

Haha ja jeetje ik dacht dat het alleen gold voor niet-essentiële winkels :sob: lekker dom

Dan maar chips als avondeten

2 likes

Wel goed dat er ook eens aan mannen wordt gedacht.

3 likes