Wat je even kwijt wil #56

Blij dat het bijna weekend is. Heb het gevoel de afgelopen twee weken niet zo productief te zijn en voel me daar schuldig over. Daarnaast wil ik even tijd nemen om goed voor mezelf te zorgen. Maandag weer een nieuwe start.

2 likes

Huh, heb jij nu al je 13e maand binnen? Relaxed.

1 like

Ja bij mij zijn er graag vroeg bij altijd haha, ik krijg mijn salaris ook altijd op de 19e/20e van de maand. In december/januari krijgen we altijd nog de winstuitkering erbij. Misschien splitsen ze het daarom, geen idee eigenlijk? Maar wel lekker zo voor de dure december maand!

3 likes

Oh heerlijk! Veel chiller om je 13e maand al in nov te krijgen, dan kun je er ook nog kadootjes van kopen voor de feestdagen

(Überhaupt luxe om een 13e maand te krijgen hoor, ook in december dus ik klaag niet!)

3 likes

Ja lekker! Mijne komt ook al snel.
Schuif maar door met die euroooooos

De mijne komt altijd in februari :sweat_smile: vind dat altijd zo irritant, aan de andere kant… Dan heb je in feb de 13de en in mei vakantiegeld. zit niet ver van elkaar af.

2 likes

Het gaat niet door 🄲 jammer

Ik kom net een oud studiegenoot toevallig tegen en hij vroeg wat doe je nu voor werk? Dus ik vertel heel beknopt wat voor bedrijf ik heb en ik kreeg echt zo een blik van top tot teen en daarna de reactie; jeetje, is dat nou leuk?

Eeeuh wtf :joy::joy::joy: Ik was zo verbaasd maar kon er gelukkig nog uit brengen, hartstikke leuk, ik moet nu gaan. Hahaha wat is dat voor reactie echt :laughing:

8 likes

Happy Internationale Mannendag allemaal :beers: :facepunch:

5 likes

Omg ik stond net bijna een uur in de wachtrij voor Bieber en greep er net naast. Toen uit frustratie een paar keer op vip 3 ticket geklikt en er was er ineens een beschikbaar. Kan wel janken, voel me nu echt 14 :joy::joy::joy:

25 likes

Het is iedere dag mannendag als je ze moet geloven. Opzouten.

26 likes

Je doet je titel weer eer aan :joy:

Door die 13e maand/salaris gesprekken hierboven bedenk ik me dat wij in dec ook altijd ons salaris een week eerder krijgen dan andere maanden. Over 1 maand ben ik rijk jongens :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

4 likes

Goed om te weten. Dan ga ik de hele dag wijdbeens zitten

4 likes

Vergeet niet om vanavond vlees te eten en bier te drinken, zoals een echte man :fist_right: :fist_left:

4 likes

Oeeeh ik krijg dit jaar ook soort 13e maand, je mag er dagen van kopen of wat anders maar werk er kort dus geen dagen nodig.
Bij mijn vorige werk zat het ā€˜bij je salaris in’ maar dat was echt niet zo want markt conform betaalde ze ook niet (zaten eronder en als je die 13e maand eraf haalde nog meer).

1 like

Ik woon vandaag precies drie weken in een nieuwe stad en ik heb een sportclub gevonden, een koor gevonden, een leuk iemand ontmoet via Bumble Friends en met een forum vriendin van vroeger (ander forum dan dit forum) die ik bijna tien jaar niet had gezien afgesproken. En ik doe een cursus met mijn hond en zit in een app groep met allemaal mensen met hondjes om wandeldates te plannen. Ik vind dat ik best goed bezig ben :smiley:

110 likes

Oh en ik ben ook lid van de bibliotheek en ik heb een filmhuis abonnement :smiley: Dus ik vermaak me echt prima! Nu nog een baan en dan ben ik rond.

47 likes

Kan je niet iets posten wat sarcastisch kan worden opgevat, maar niet hoeft.

3 likes

ā€˜21 november 2021, internationale mannendag. Want we weten allemaal dat mannen deze speciale dag extra hard nodig hebben.’

11 likes

Misschien kan je het alvast voorbereiden voor onze dag en je collega laten uitvoeren.

@Airy-fairy haha zoiets bedoelde ik!

3 likes