Wat je even kwijt wil #56

Waarom gaat nu ineens de zon schijnen. Ik heb een enorm pesthumeur en ik wil stromende regen en donkerte :rage:

3 likes

Ik houd sinds 2004 mijn luisterstatistieken bij met die website. Ik ontdekte op den duur bepaalde patronen, bijvoorbeeld nummer X en band Y veel draaien = depressie, bepaalde nummers op repeat = hyperfocus etc. Ik vind het nu heel waardevol en gewoon leuk om mijn muzikale ontwikkeling te kunnen zien.

2 likes

Ik ben vandaag heel de middag al bezig met de secret santa en het vergaat me echt goed. Ik heb echt super dingen kunnen halen voor een lage prijs bij verschillende kringlopen, acties en marktplaats :smiley: . Straks eventjes inpakpapier kopen en dan kan ik al een deel doen. Wil het dit weekend af hebben voordat mijn operatie start dan hoef ik daar niet meer aan te denken.

5 likes

Ik vind het juist altijd superknap als mensen zichzelf kunnen motiveren om ‘s ochtends vroeg al productieve dingen zoals hardlopen kunnen doen!

Ben er een beetje jaloers op haha. Was laatst een keer om 6 uur opgestaan om vroeg naar de sportschool te gaan. Superlekker om zo vroeg te sporten! Ik mis alleen motivatie om het vaker te doen :sweat_smile:

12 likes

Ik was strontsacherijnig maar toen ging ik naar de body shop om wat lekkers te kopen en toen gaf de verkoper een compliment over m’n schoenen (die zij nu ook gaat kopen haha) en later nog over m’n jas. Dus nu kan ik er weer tegenaan oh en ik heb verse kokosmakronen gekocht bij de bakker :yum:

33 likes

Ik doe dus een master vertalen en de meeste dingen die we moeten vertalen zijn best leuk maar nu zijn we met managementteksten bezig en ik moet iets over ~business agility~ vertalen en het is echt om te janken :cry:

2 likes

Op m’n werk geven ouders aan wat voor droom ze hebben voor de toekomst van hun kind en gister had ik er een waarvan ik bijna moest huilen, zo mooi en lief. En dan vandaag een; toegelaten worden tot een universiteit…
Lekker belangrijk :sweat_smile:

6 likes

Toevallig, heb ik ook gedaan! Aan welke uni doe jij de studie? (Als je dat wil vertellen)

2 likes

Utrecht! Geloof dat ik hoorde dat deze opdracht al een aantal jaar gebruikt wordt dus goed kans dat het dan dezelfde tekst is haha! Advies is welkom trouwens :grin:

1 like

Hahaha dit klinkt als een tekst voor Japke van NRC, die kan zo leuk over fout jargon schrijven

3 likes

Ik heb het in Amsterdam gestudeerd, kan je helaas niet helpen :sweat_smile:

Ah, toevallig dan! Misschien een soort ongeschreven regel binnen vertaalopleidingen, studenten minstens één keer pesten met een managementtekst

Ik at net de kaasschelp van de lidl. Heel goor… :nauseated_face:

3 likes

Hoe moet je dat in vredesnaam vertalen :o_o:

1 like

Haha ik kwam er achter dat de website waar het zogenaamd voor is niet vies is van lekker veel Engels in hun Nederlands dus ik vertaal het helemaal niet :thumbsup:

2 likes

Uit de oven vind ik die echt zo lekker

1 like

Dusss de laatste dagen enorm in een bubbel geleefd. Zaterdag redelijk snel over verhuisd maar dan alles opbouwen, een plek geven, weer naar ikea, dagje weg nog tussendoor, weer verder met alle zooi opruimen. Kast slopen bij het opbouwen, bladieblablabla.
Anyhow, ik leef.

20 likes

Haha een strikvraag van je docent dus!

1 like

Haha ik kom dit net tegen op Instagram.
Lekker catchy hoor, Zeeman :+1:
Edit: de naam Skeer dus

29 likes

De marketingafdeling had echt lol gehad om die naam te bedenken. Sowieso voelt de Zeeman de tijdgeest goed aan

7 likes