Wat je even kwijt wil #56

Ik had dit ook vandaag en toen kreeg ik gratis cinnastixs… voor de volgende bestelling :thumbsup:

Maar goed ik denk dat ze met personeels tekorten zitten en misschien ook zieken rondom corona net als bij veel horeca dus ja daar kunnen ze ook niet echt wat aan doen.

1 like

Ja, ik ook inderdaad! (En toen vergat ik bij deze bestelling de cinnastix te bestellen :joy:). Klopt wel wat je zegt inderdaad, ze zijn nu als het goed is ook onderweg dus m’n eten is er bijna haha. :revolving_hearts:

2 likes

Eet smakelijk alvast!

1 like

We hebben al 2 jaar op rij met kerst beef wellington gegeten en het is zooooo lekker, maar mijn moeder vindt het saai om dat dit jaar weer te eten. NOU EN, is toch lekker. :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Ik moet 15 pagina’s aan reflecties schrijven en ik heb echt 0,0 zin.
Nu heb ik 2.5 pagina van 1 situatie gewauwel getikt en denk echt; wie heeft er zin dit te lezen. Wat een slap gelul.

2 likes

Je mag mijn ouders wel lenen met kerst, die eten volgens mij al 20 jaar hetzelfde :joy: alleen het is geen beef wellington

@Twijfelkont gefeliciteerd! :partying_face:

3 likes

Mn moeder heeft buikgriep en nu zat ik net ook aan de race :poop::poop:. Hier heb ik toch helemaal geen tijd voor man man man

Applaus voor mij, ik heb iets opgestuurd waarvan de deadline 15 november was. Ik mag weer met recht klagen als collega’s vanaf morgen niet tijdig opleveren want ik ben weer helemaal bij.

9 likes

Wie gaat er morgen op mini vakantie en heeft zijn tas nog niet ingepakt? Joe joe

4 likes

Ik zeg doen.

5 likes

Je gaat toch pas morgen, tijd zat

6 likes

Ben nu een maand geleden begonnen met mijn nieuwe baan, maar ben s’avonds echt zo ontzettend moe, niet normaal. Volgens mijn vriend is het een ritme aanleren, helemaal omdat ik toch dik 1.5 jaar niets gedaan heb vanwege mijn behandeling voor ptss en daarom weer moet wennen aan een vast ritme. Ben momenteel echt niets waard nadat ik thuis kom uit mn werk.

4 likes

Het is niet gek hoor, om in het begin ontzettend moe te zijn! Ik lag de eerste maanden echt om 21u al in bed, niet te druk om maken en gewoon lekker optijd slapen als dat nodig is.

3 likes

Wat betreft het huishouden en je functioneren buiten je werk voorlopig ook niet streng voor jezelf zijn. Toen ik ook van lange tijd niet werken naar werken ging duurde het zeker het 3 maanden voordat er een redelijke balans was ontstaan (niet zeer vroeg meer naar bed, ook na werk nog dingen kunnen doen) en de eerste maand na de zomervakantie is het hier steeds hetzelfde liedje.

Het komt goed :slight_smile:

3 likes

Pffff heb mn eigen nachtrust net verpest :rage::rage::rage::rage: zat weer eens freaky dieren te bekijken (categorie mot)

Zone ik zo erg uit dat ik vergeet dat ik een baby de fles geef. Schreeuw ik keihard van schrik omdat ik dacht dat het de mot was. Baby schrikt ook en is nu helemaal wakker en ready to fuck shit up

26 likes

Ik zou gewoon een nieuwe bestellen

1 like

Aaah zo zacht en fluffy. Die eerste is echt prachtig

6 likes

Van half 2 tot half 4 geslapen. Afgelopen nacht ook maar 3 uur. Hoop echt dat ik snel in slaap val, ben zo moe.

2 likes

@Blush Dankjulliewel. Het is ergens ook wel logisch, want ik ben van 0 naar 100 gegaan. Moet er ook maar gewoon aan toe geven.

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #56 (Deel 14).