Wat je even kwijt wil #57

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #56 - #5173 door Steady.

Eerdere discussies:

5 likes

Mijn kat heeft me ook 1,5 uur voor mijn wekker wakker gemaakt :heart_eyes:

1 like

Ik heb echt fomo over de nieuwe satc :pleading_face: wil het zo graag kijken maar geen idee hoe en waar

5 likes

Ik ben zo moe en moet ook nog iets presenteren vandaag op werk en dat haat ik. Ohja en de bustijden zijn opeens aangepast, waarom is mij een groot raadsel

1 like

Vanaf gister is er een nieuwe dienstregeling van het openbaar vervoer. Elk jaar hoop ik dat er niets veranderd.

4 likes

Ik heb vakantie gehad maar voel mij niet echt opgeladen/uitgerust.
En echt de eerste werkapp kwam binnen om 6.22 vanmorgen van een medewerker, daarnaast werd ik ook al in mijn vakantie geappt over iets wat niet relevant was op dat moment en niemand kon oplossen op dat moment. Ik wil echt een werknummer.

@Spaarlamp Hier zijn de katten ook de halve nacht al bezig en nu weer. Gelukkig staan mijn buren vroeg op :sweat_smile:

Heel random maar weet je eigenlijk al ietsje meer @babushkababy over of er iets met je muziek gedaan wordt door de platenmaatschappijen? Zat ik me ineens af te vragen

4 likes

Hahah, mijn vriend en ik worden even geshamed door de monteur die de cv-ketel komt controleren. Die was hier om tien voor 8 en beiden zijn we nog in pyjama/badjas beetje aan het wakker worden. ‘Ohh, jullie zijn allebei een dagje vrij vandaag?’

17 likes

@Ikzegdoen
Nu nog je tas inpakken? Valt mee. De vriend van @Karl_Lagerfeld moet de dag van te voren nog de vakantie boeken.

11 likes

Ik pas mijn verlovingsring niet meer omdat ik zó veel vocht vasthou. Terwijl hij eigenlijk net iets te groot was. Hallooooo hormonen.

Altijd als ik spullen vind en inlever bij de gevonden voorwerpen hoop ik dat ze weer terug komen bij de eigenaar. Vond gisteren nog een paar handschoenen in de Jumbo en pas ook al een portemonnee van een brugklasser vlakbij een middelbare school. De portemonnee is in elk geval weer bij de eigenaar, werd gebeld door die jongen van wie ie was met een bedankje. :smiling_face_with_three_hearts:


En net mijn kerstpakket verzilverd en besloten dat ik voor een bon van Simon Levelt ga. Heb nu al veel teveel theetjes in mijn mandje in de webshop en dan moet ik de bon nog krijgen haha.

11 likes

Het is nog altijd vaag! Ik moet eerst meer afleveren voor er dingen concreet gaan kunnen worden. Ik ga vandaag weer mixen in de studio, het is wel bijna af maar puntjes op de i zetten kost altijd veel tijd! Lief dat je het vraagt :relaxed:

10 likes

Is het al bijna weekend? :sleeping:

9 likes

Ik ga zo vliegen en zit op de allerlaatste rij bij de nooduitgang met superveel beenruimte. Niet voor betaald of bijgeboekt. Ik ben ook nog geen 1.60 dus dit is totaal onnodig maar wel topzaken :thumbsup:

11 likes

Het is logisch dat ik de kersboom aan de kant van mn hamster heel mooi maak toch? Ze moet ook naar mooie dingen kunnen kijken.

32 likes

Mijn kat maakt me ook standaard tussen 2-4u snachts wakker met klagelijk gemiauw omdat hij aandacht wilt.

1 like

Zo leuk! Hopelijk wordt het snel wat duidelijker. Succes vandaag in de studio :grin:

2 likes

Ik heb echt te weinig me-time gehad dit weekend en dat is mn eigen schuld, dus ik had echt zin om vanavond lekker te alleen te zijn. Jammer genoeg was ik vergeten dat ik vanavond pandemic legacy ga spelen met een groepje mensen. Ik ben moe en ik wil niet en vorige keer waren 2 mensen echt irritant aan het doen. En afzeggen is kut dus dat ga ik niet doen.

1 like

Of een hotel boeken als ie geland is op de plaats van bestemming :wave:t3:

5 likes