misschien ergens een kortingscode te regelen? kun je meer bestellen voor hetzelfde geld
gewoon 2x pasta bestellen
Ik zou gewoon dubbel bestellen ja!
Nou heb maar allerlei extraâs in die pasta gepleurd zoals een bol burrata voor 4 euro en toen kon ik bestellen
Ik zit momenteel te wachten in de auto tot mân vriend terug komt met frietjesssss.
Zo. Veel. Zin. In. Oh en in het weekend!
Het weekend kan beginnenđ
Wanneer je honger hebt en friet haalt en dan in de auto al je eerste droge kneiterhete frietje eet, dat is echt lekker man
Nog iemand die mijn gruwel van het woord slipje snapt
Nog even en ik ga de F1 nog leuk vinden ook. Zal @Vaiana alleen niet leuk vinden
Ik ben helemaal verslaafd aan GeoGuessr. Ik ben heel laat altijd met dit soort dingen ontdekken whaha, maar vind het echt leuk en het is nog een soort van educatief ook, echt een leuke âpuzzelâ.
Love deze reclame.
Even zonder geluid gekeken maar dit is toch te schattig Love alle hamsters.
Van jou accepteer ik het. Maar dit is ordinaire emo reclame. Gelukkig niet zo erg als de postcodeloterij. Die proberen dit trucje maar dan met koekoeksklokken
Of Aldi met het piepende winkelwagentje
Vorig jaar had de staatsloterij er een met een egeltje
Die van Aldi vind ik wel echt stom trouwens.
Kan me trouwens niet voorstellen dat dit soort reclames wat doen trouwens. Love de normale hamsterreclames ook van ah.
Omg Home Alone is straks op tv (SBS6). Ik ben hier zooooo in de mood voor. Dekentje, warme choco met slagroom en Bolletje sneeuwmannen
Ik vind deze leuker dan die -Kijk deze man is oud en zielig en helemaal alleen met kerst sneu he. Ohnee er is ineens een wildvreemde die wel even wat met hem wilt eten fjieuw.- reclames.
Ik vind sws die hele niemand mag met kerst alleen zijn nonsens stom. Echt laat me met rust JUIST met kerst. Geef me eten en hou je muil.
Xoxo the grinch
Ik had een klotedag en wilde mezelf na sporten belonen met een oliebol maar de kraam was al uitverkocht dus toen wilde ik mezelf troosten met kaneelsterren en precies die had de supermarkt niet in het kerstassortiment opgenomen
Nu heb ik een teringklotedag
Deze werkweek was echt tergend saai en lang, lig nu lekker in bad met een bak snoep en nu 3,5 dag vrij love my life
Welcome to the club!