Wat je even kwijt wil #56

Wel fijn dat jullie weer thuis zijn. Probeer nog een beetje te slapen

1 like

Jongeeeens ik ben braaaaaak, maar weer lekker gemuild gisteren dus helemaal mooi

8 likes

NEEEEEEEE mijn moeder wilt in dr Wonder Woman shirt naar Eternals. Ik schaam me dood. AAAAAAARGHHH
“Ja Vaiaan het is dat of ik ga bloot”
Ja doe dan 🥲

9 likes

Gelukkig! Weten ze wat er gebeurd is?

1 like

Ik ging gisteren rond half 9 in bed liggen om film te kijken maar ik was gewoon in slaap gevallen en ben nu pas wakker geworden. Had het blijkbaar nodig :joy:

5 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

De nieuwe coronaregels fucken met mijn autistenbrein, terwijl het nergens voor nodig is. Heb een QR code en heb geen last van mondkapjes, maar die :sparkles:verandering :sparkles: vindt mijn koppie niet leuk.
Zeker omdat het niet bekend is voor hoe lang en of er meer maatregelen komen.

Vandaag maar de noodzakelijke klusjes doen en verder houdoe de mazzel

Einde rant

12 likes

Ik was er pas laaaat, had eerst een ander feestje
Hoe vond je het?

2 likes

Ja dat had ik op het andere feest ook al betaald voor een kluis, duur he! dus heb daar mn jas door een vriend die moest draaien naast de booth laten leggen omdat ik er maar zo kort was. Hij draaide van 6 tot 8, was t een beetje goed?

2 likes

Sharing is caring, dus kom maar door met dat ijs

3 likes

Kom eraan!

2 likes

Drommels, drommels en nog eens drommels!!!

2 likes

Ikea!

Ik heb nu zelfs grijze of witte wenkbrauwharen. :joy:

3 likes

Ik ben aaaaltijd te vroeg. Nu ook weer dus zit in de auto te wachten, maar volgens mij is de man naast mij ook te vroeg want zitten allebei naast elkaar op onze telefoon in de auto :sweat_smile:

2 likes

Ik heb me voorgenomen om te stofzuigen, echt nodig.
Maar zit al zolang uit te stellen dat ik al lang het hele huis 2 keer had kunnen stofzuigen.

2 likes

Dit

is vandaag precies een jaar geleden, en geloof heilig dat het het aller grappigste moment uit de geschiedenis van de mensheid is.

53 likes

Ik mis de Amerikaanse verkiezingen, wat was dat een leuke tijd. Nog 3 jaar tot de volgende verkiezingen. Zou mij niks verbazen als het weer Trump versus Biden wordt.

Dit is een geweldig stukje dat er wat mij betreft bijhoort. :joy: Four Seasons Total Landscaping Local Ad - YouTube

make America total again.

8 likes

Er is zelfs een documentaire over het voorval gemaakt :sob:
Die wordt vandaag uitgezonden.

Elke keer weer janken als ik er aan terug denk. Die verkiezingsweek was 1 lange koortsdroom en de beste week van 2020.

9 likes

Geweldig! Dit nieuws maakt serieus mijn dag goed haha. Ik hoop dat ze hem ook op YouTube of PB zetten. Ik ga morgen wel eens op zoek.

De Amerikaanse snacks die iedereen kocht was ook geweldig om te zien. Zo lang het maar ongezond was, dan was het prima. Wat een week. :rofl:

2 likes