Wat je even kwijt wil #56

Ben zelf heel blij met m’n rCup! Zijn er in verschillende formaten, drinken fijn en zijn ook goed afsluitbaar.

1 like

Sinds mijn collega eind september bekend maakte zwanger te zijn, ga ik door een soort
rammelende eierstokkenfase?

Ik zie overal baby’s, ik droom over baby’s en daarom zorgen mijn tracking cookies er vast ook
voor dat al mijn reclames en sociale media gevuld zijn met baby’s.
Tsjonge jonge!

4 likes

Mijn onderbuik rammelt/trilt ineens sinds twee dagen, maar ik heb dit echt nog nooit gehad (wel honger maar dit is veel lager)?? Alsof ik een telefoon heb ingeslikt en mijn darmen af en toe een appje binnenkrijgen van bzz bzz.

1 like

Ligt het aan mij of zitten er nog veel bladeren aan de bomen?

2 likes

Zoals wanneer je oog trilt, maar dan je buik?

2 likes

nouuu ik heb dus eigenlijk nooit een trillend oog, dus geen idee! haha
een beetje alsof je maag leeg is, maar dan zonder dat nare lege gevoel, alleen de borrels/trillingen en dan veel lager (onder m’n navel).

Pap vergeet al voor het tweede jaar op rij mijn broertje te feliciteren op zijn verjaardag (vandaag dus) en dat is zo lullig, vooral omdat mijn broertje sowieso al een beetje ondergesneeuwd of snel vergeten wordt

6 likes

Ik wil mijn kerstboom opzetten.

6 likes

Mijn schoonmoeder is net een dementor, die zuigt in minder dan 1,5 minuut alle levenslust uit me.
Ben blij dat haar bezoek er weer op zit.

44 likes

Hoe herkenbaar!

Vandaag met mijn vriend en 2 vrienden naar het spellenspektakel geweest. Hele dag rond gestruind en spellen uitgeprobeerd en ook wat gekocht. Paar op mijn verlanglijstje gezet voor met kerst maar nu al zin om weer spellen te gaan spelen!

17 likes

Leuk, heb je nog tips obv wat je vandaag hebt uitgeprobeerd?

2 likes

Ja we vonden allemaal het spel machi koro erg leuk, stay cool en 20 seconds ofzo hebben we op het verlanglijstje gezet, heb zelf het spel suspicious gekocht en 2 simpele leuke kaartspellen

3 likes

Heel hard expecto patronum roepen volgende keer?!

9 likes

Klopt! De bomen zijn ook nog heel groen. Dat komt omdat er nog geen (of misschien deze week?) nachtvorst is geweest en het een warme herfst is.
(aldus een interview dat ik vorige week op de radio hoorde)

3 likes

Vandaag naar Loods 5 geweest. Ik dacht altijd dat het een meubelzaak was, maar het voelde meer als een accessoire winkel. Snap ook niet zo goed de random spullen zoals wenskaarten en inpapier in de winkel.

3 likes

Het is al de hele dag stil in de gang, heerlijk :smiling_face_with_three_hearts: Hoop dat de lekkage toch gemaakt is en ik mijn slaapkamer groen kan gaan verven over een paar weken.

4 likes

love bruno mars 🥲

3 likes

Ik heb calling all my lovelies echt grijsgedraaid, hier is de zoetsappigheid nog te dealen.

2 likes

Ik zit zo te wachten op het album als Silk Sonic duo.

I’m gonna leave the door ooooooooopennnnn
oh dat nummer he, maanden lang grijs gedraaid. Hij moet altijd hard als die op de radio is. En skate is ook zo leuk. Dus ben heel benieuwd naar het album.

4 likes