Drommels, drommels en nog eens drommels!!!
Ikea!
Ik heb nu zelfs grijze of witte wenkbrauwharen.
Ik ben aaaaltijd te vroeg. Nu ook weer dus zit in de auto te wachten, maar volgens mij is de man naast mij ook te vroeg want zitten allebei naast elkaar op onze telefoon in de auto
Ik heb me voorgenomen om te stofzuigen, echt nodig.
Maar zit al zolang uit te stellen dat ik al lang het hele huis 2 keer had kunnen stofzuigen.
Dit
is vandaag precies een jaar geleden, en geloof heilig dat het het aller grappigste moment uit de geschiedenis van de mensheid is.
Ik mis de Amerikaanse verkiezingen, wat was dat een leuke tijd. Nog 3 jaar tot de volgende verkiezingen. Zou mij niks verbazen als het weer Trump versus Biden wordt.
Dit is een geweldig stukje dat er wat mij betreft bijhoort. Four Seasons Total Landscaping Local Ad - YouTube
make America total again.
Er is zelfs een documentaire over het voorval gemaakt
Die wordt vandaag uitgezonden.
Elke keer weer janken als ik er aan terug denk. Die verkiezingsweek was 1 lange koortsdroom en de beste week van 2020.
Geweldig! Dit nieuws maakt serieus mijn dag goed haha. Ik hoop dat ze hem ook op YouTube of PB zetten. Ik ga morgen wel eens op zoek.
De Amerikaanse snacks die iedereen kocht was ook geweldig om te zien. Zo lang het maar ongezond was, dan was het prima. Wat een week.
Ik ging gisteren plassen, had mijn nieuwe broek aan, scheurt ie bij de naden van de kontzak toen ik hem naar beneden deed. Beter doet Zara niet moeilijk want I want my money back
Je hele leven
Ja
Sorry… mooier kan ik het niet maken 🥲
Een beetje begrip is genoeg, dan voel je tenminste niet een gigantische dramaqueen. Slechts een dramaprincess
Ben zelf heel blij met m’n rCup! Zijn er in verschillende formaten, drinken fijn en zijn ook goed afsluitbaar.
Sinds mijn collega eind september bekend maakte zwanger te zijn, ga ik door een soort
rammelende eierstokkenfase?
Ik zie overal baby’s, ik droom over baby’s en daarom zorgen mijn tracking cookies er vast ook
voor dat al mijn reclames en sociale media gevuld zijn met baby’s.
Tsjonge jonge!
Mijn onderbuik rammelt/trilt ineens sinds twee dagen, maar ik heb dit echt nog nooit gehad (wel honger maar dit is veel lager)?? Alsof ik een telefoon heb ingeslikt en mijn darmen af en toe een appje binnenkrijgen van bzz bzz.
Ligt het aan mij of zitten er nog veel bladeren aan de bomen?
Zoals wanneer je oog trilt, maar dan je buik?
nouuu ik heb dus eigenlijk nooit een trillend oog, dus geen idee! haha
een beetje alsof je maag leeg is, maar dan zonder dat nare lege gevoel, alleen de borrels/trillingen en dan veel lager (onder m’n navel).