Ik wil kaarten bestellen voor een klassiek concert. Tot en met 29 jaar krijg je een flinke korting. Ik ben dan 30. Zal ik het gokje wagen of niet? Haha.
wajow mijn wasmachine, koelkast en vriezer waren super vroeg. Al voor het tijdvak.
Ikea was ook super chill op tijd. heeeerlijk.
Ik ging even snel in mijn late lunchpauze een pakket ophalen. In het winkelcentrum kwam ik er pas achter dat ik zonder huissleutels ben vertrokken Gelukkig is mijn vriend over 10 minuten thuis
Ik heb mijn nek verrekt en kan hem nu niet meer goed draaien en ugh zoveel ongemak
Gisteravond eindelijk een concert dat al 600 keer verplaatst is door corona (begrijp ik), duurt het fucking anderhalf uur voordat ze beginnen en is de formatie niet eens compleet? Vind de jeugd echt fantastisch maar dit was waardeloos. Faberyayo was er niet eens bij 🥲 en bas bron ook niet. Desondanks wel lekker gedanst maar was wel even vergeten hoe erg het naar scheten stinkt in zo’n zaal.
Voor alle mensen die het elektrische dekentje van de hema hadden getipt hier: jullie hebben mijn leven zoveel beter gemaakt.
Ik zag ze zaterdag bij de Hema op het Centraal station en twijfelde of ik het nodig had maar zo te lezen heb ik dit echt nodig in mijn leven. Dank je!
Love it dat als je al een tijdje rondloopt met een gebarsten scherm dat nieuwe barsten je niet eens meer boeien of opvallen.
Hoor bij posts als dit meteen FOK IK VERREK MN NEK in m’n hoofd van de Kraaien🥲😂 wel kut voor jou overigens, hopelijk ben je er snel vanaf
Ik dacht laatst een haartje weg te vegen van mijn scherm. Toen was het eerder oja, blijkbaar een extra scheurtje.
Hahaha ik nu ook 🥲
Ik zit er ook weer onder! Mijn hond is er ook gek op:
En ik heb er vandaag nog 1 gekocht voor mijn vader voor Sinterklaas! Zal die ook blij mee zijn.
Hier ook dank voor de tip
Hoezo is het nog geen vijf uur
Gelukkig wel al donker
Fml. Ik dacht om 1630 nog uurtje werken yes bijna klaar wow de middag is toch wel snel gegaan hé.
Was het dus 1530 want de klok is nog niet goed gezet in de keuken.
Ik vind vandaag zo’n rotdag. Eerst valt mn baby van de commode (gelukkig alles oke), dan heb ik 3 jaar aan werk, komen de mogelijk nieuwe maatregelen wat inhoud dat mijn kind niet meer kan zwemmen met opa en oma en ik de enige ben op familieweekend die mag zwemmen (tenzij men zich laat testen) en ik heb er koppijn van. Kan wel janken
Gaat het goed met jouw kind? Vervelend dat jij je zo voelt. Hopelijk is morgen een betere dag
Ja, gelukkig wel! Heb de ogen uit mn kop staan janken
Hebben ze daar iets op tegen dan?
Hoezo achterhaald?