Wat je even kwijt wil #56

Voordeel: telefoon aan je andere oor en je hoort dat irritante bandje niet steeds :joy:

21 likes

Ik wil dus om 8 uur opstaan maar ik weet niet wat ik moet doen? Ik begin om half 10 pas met werken thuis… Dus lezen of tv kijken ofzo kan, maar ik lig gewoon domme filmpjes te kijken :joy: ik ben tenminste wakker. Ik ga ook wel een keer sporten denk ik maar heb nu nog corona

Sinds covid heb ik geen panty meer gedragen, geen gelegenheid om naar aan te trekken en als ik dan helemaal geen glammen dan deed ik dat met andere outfits.

Ik heb zo een begrafenis en de jurk die ik aan wil moet met een panty. Lekker op tijd bedacht ik zo een 10 minuten geleden heb ik uberhaupt wel panty’s?! Blijkbaar was ik 2 jaar geleden een super succesfull adult want in mijn panty la lagen allemaal nieuwe doosjes in verschillende kleuren en diktes. Geen idee wanneer ik dat heb gedaan :joy::joy::joy::joy::joy:

52 likes

Ik heb van de wintertijd gebruik gemaakt om eens op tijd op te staan en vroeger met werk te beginnen, maar nu heb ik veel te vroeg al zin in lunch en pauze ugh

1 like

Ik moet vandaag een paper inleveren van 2000 woorden en ik heb er al 100 :thumbsup: En nu ga ik waarschijnlijk tot 19:00 vanavond pauze houden ofzo en dan opeens aan een stuk door schrijven tot 23:59 en het dan net op tijd inleveren

16 likes

Ik heb gewoon besloten dat ik niet iets MOET doen, al drink ik thee in bed, maar dat ik wel wakker wil zijn. Want anders lig ik tot 09:15 in bed te stinken en ik wil gewoon een beter ritme kweken

4 likes

Ja precies!! Normaal kam ik mn haar terwijl ik mn ontbijt eet en tijd hebben is gewoon wel chill

1 like

Ik zat ook een poos in zo’n tussenfase. Ben toen dingen in huis gaan opruimen. Lijstjes maken met to do dingen, fotoalbums maken. Van die dingen waar je nooooit tijd voor hebt maar nu dus wel.

Voel je je alweer beter?

Het is gelukkig geen corona maar voel me zo slecht dat ik vanavond een leuk feestje moet missen :pleading_face:

2 likes

Vandaag weer thuis aan het werk na een week vakantie en weekendje weg. In plaats van dat ik mij opgeladen voel, heb ik zo geen zin en zit ik slecht in mijn vel. Zo stom. Wil gewoon vrij zijn en chillen. En dat vind ik kinderachtig van mijzelf.

5 likes

waarom wil je in Nieuwegein wonen?

Ik denk dat niemand een vrolijk antwoord heeft op deze vraag.

17 likes

ik heb geen idee, ik ben er nog nooit geweest googelt waar het ligt

1 like

Het enige nuttige aan Nieuwegein is de Hornbach. Zolang ik nog moet klussen in huis dan. Er komt een tijd dat ik Nieuwegein niet meer nodig heb. :pray:

7 likes

Idk als je vlakbij de tram woont aan het begin van Nieuwegein, woon je 10 minuten per tram van Utrecht Centraal, dat is wel Chill.

Voor de rest is er geen voordeel.

7 likes

Vergeet Death in Paradise, Call the Midwife, Downton Abbey, Ghost Whisperer en (shock) Murder, She Wrote… mijn moeder heeft de complete dvdcollectie van Columbo weer ontdekt.

4 likes

Handig als je familie hebt in IJsselstein :stuck_out_tongue:

2 likes

Oh jij bent echt beter bezig dan ik!

5 minuten voor ik weg moet trek ik een gat in m’n panty. Snel een andere uit m’n la getrokken, ook kapot (waarom heb ik die teruggelegd dan ooit?). Had ik er ook nog 1 in de verpakking, zitten daar ook gewoon al gaten in??? Uiteindelijk er toch een gevonden die (denk ik) heel is maar wat een stress

3 likes

Zo ging het normaal dus ook altijd! Maar blijkbaar heb ik pre covid ineens een dit ga ik anders doen moment gehad😆

3 likes

Omg goals! Vorige week voor m’n verjaardag trok ik 6(!!!) kapotte panty’s uit mijn la. Die bewaar ik altijd om aan te doen onder een broek bij extreme kou.

Maar nu had ik geen hele meer, behalve een stippen variant. Was ook leuk 🥲

2 likes