Ja, helaas wel. En daar kan je eeuwig discussies over voeren maar vind het voor mijn baby en peuter gewoon jammer
Jeetje, wat vervelend voor jou en je kindjes
Ooh ik ben er wel altijd heel tevreden over geweest toen ik het nog gebruikte! Woon nu naast een supermarkt, dus vind het nu onnodig maar vond het altijd heel fijn als ik het druk had! En ken heel veel mensen die er nog steeds bestellen
Zeg dat maar niet te hard in mijn wijk in Utrecht is er een superlange wachtlijst en ben voorlopig nog niet aan de beurt. :’)
Love Picnic!!
Ja hallo wat moet ik nu kijken onder het eten nu er geen kopen zonder kijken is !??!
Afgelopen weekend samen met mijn vriend bardienst gedraaid en het was echt zo gezellig. Ook lekker zelf een biertje mogen drinken tijdens de dienst, was ook niet verkeerd.
Ik heb zoveel stress van de verhuizing jezus ik wil niet meer
Jawel het is superchill! Fijn dat het ook bij jou beschikbaar wordt
Godver, portemonnee vergeten terwijl ik avonddienst heb.
Thank god voor thuisbezorgd en Ideal, anders kon ik niet eens eten.
Dit kan ook aan mijn motoriek liggen maar ik heb het idee dat sinds de nieuwe iOS update ik super vaak in plaats van een aantal keer op backspace denk te drukken ik op enter druk en er een soort van chaos aan bericht ontstaat met halve woorden en enters.
Ik heb echt zo’n vies lekker knoflookboter stokbrood in de oven zitten
Ahh lekker, eetse. Ik had een bakje uit de vriezer maar het bleek iets te zijn waar ik vanavond helemaal geen trek in had haha. Ben er zelfs een beetje misselijk van. Dus kon het grootste gedeelte weggooien, heb helaas weinig snacks in huis voor als ik weer honger krijg
Dat meen je niet, wat raar? Waarom was Faber er niet? Ik ga donderdag, ben benieuwd. Beter beginnen ze gewoon op tijd.
En wachtlijst voor een winkel??
Voor picnic, Als er niet genoeg bezorgers zijn voor je wijk kunnen ze ook niet bij je bezorgen dus dan kom je op de wachtlijst
Nou mijn eerste werkdag was echt heel leuk! Gezellig team, prettige werksfeer en het werk zelf is ook top.
Al de blits gemaakt met je theepot?
Ik dacht voor de grap even te kijken waar ik zou staan in mijn stad. Plaats 117 geen idee hoe snel zo’n lijst gaat maar ik heb genoeg supermarkten in de buurt
Hahaha nog niet! Hij gaat morgen mee. Ik zal een update geven over de reacties.