Wat je even kwijt wil #56

Ik schaam me zo voor de staat van mijn gebit, heb overal wel een beetje last en als ik met de flitser even mijn kiezen inspecteer ziet het er ook echt niet goed uit :cry: maar die schaamte weerhoudt me er dan enorm van om de tandarts te bellen. En de rekeningen die zullen volgen natuurlijk (fucking duur).

Deels is het ook mijn eigen schuld, twee x twee min elektrisch poetsen kan niet op tegen mijn suikerverslaving.

Het minst erge van de tandarts vind ik nog de behandelingen. Het constateren wat er allemaal mis is vind ik zo pijnlijk beschamend. Pff. Maar ik heb mezelf beloofd dat ik volgende week echt ga bellen. Na mijn verjaardag. Lig er nu al wakker van.
En hopelijk willen ze wat facturen doorschuiven naar 2022, verzekering wordt weer een knaller.

8 likes

Ik las afgelopen week dit twitterdraadje, misschien heb je er iets aan!

16 likes

Ik ben een meer zeven jaar niet geweest en zelfs dat is goed gekomen! Gewoon bellen. Huisartsen geven er niets om hoe piemels en poezen eruit zien en tandartsen vast niet hoe tanden en kiezen eruit zien, het is hun werk!

2 likes

Ik heb écht geen reet te doen vanavond, dus ik kijk een spoorloos van 8 jaar geleden en een vrouw is erachter gekomen dat haar vader een Italiaan is Ipv de Nederlander die ze dacht

En nu zit haar jeroenman steeds van “ja je hebt ook heel veel Italiaanse kanten, je houdt zo van pasta en je bent ook altijd súper fel en temperamentvol”.

🥲🥲🥲🥲🥲

42 likes

Zo blij met het vuurwerkverbod :yellow_heart:
Wel jammer dat er al elke avond wordt geknald, hopelijk valt het mee einde van het jaar!

8 likes

Ik moet mn nest uit om te gaan werken maar ik lig zoooo lekker verdomme

2 likes

Godverdomme zeg. Ik bleef met mijn laars haken achter mijn geknoopte veter terwijl ik net in volle vaart over de stoep liep. Viel meteen voorover en kon mijzelf niet meer opvangen dus als een soort slechte comedy in zijn geheel op mijn smoel gevallen. Terwijl ik nog lig te bedenken hoeveel pijn ik heb (veel!) rent mijn puppy van schrik ook nog eens hard weg. Moest ik mezelf ook nog snel omhoog hijsen om tegen hem te zeggen dat alles goed was en hij gerust terug naar Koffiebroodje kon komen. Hij heeft geen talent als hulphond. Wat een kut ochtend :thumbsup:

afbeelding

27 likes

Lief, dank je! Het gaat wel hoor. Geen grote schade opgelopen zo lijkt het :joy:.

Ik ga straks voor het eerst naar een sportschool. Krijg een rondleiding en dagpas om te kijken of het wat is. Maar ik ben gewoon zenuwachtig? Heb ook werkelijk geen idee wat ik moet doen😩

7 likes

Ik heb mn haren al gewassen en gefohnd. Al voor half 9 's ochtends op een zaterdag :pray: ja haren wassen is een ding bij mij ik vind het afschuwelijk.

10 likes

Maar een sportinstructeur loopt gewoon met je mee toch (iig mijn ervaring).

Ik heb gister een microneedling behandeling gehad en vraag me elke keer weer af waarom ik dit mezelf aandoe :tomato:

Ik heb laast een verwijzing gevraagd bij mijn tandarts voor een psycholoog ervoor. Ik herken je angst zo erg. Mocht je er over met mij willen praten mag je mij altijd een PM sturen!

1 like

Damn ik had net een klant in de winkel die ineens in een super hot Brits accent begon te praten :heart_eyes: Ik was echt even aan het zwijmelen hahaha. Was ook suuuper aardig tegen hem. (Ben ik normaal echt niet op een zaterdag ochtend) :rofl:

9 likes

Meh mijn vogeltje is net doodgegaan. Zo zielig :worried: werd heel slap en viel toen van helemaal boven in zijn kooi naar beneden. Toen bleef ie liggen dus heb hem opgetild (normaal beet ie dan keihard want niet tam te krijgen), dat liet ie toe en na twee piepjes deed ie zijn oogjes dicht.

Ondanks dat ik hem af en toe echt achter het behang kon plakken mis ik zijn gekwetter en gerammel nu al

40 likes

Veel sterkte @BiloxiParish , wat rot dat je het hebt zien gebeuren. :kissing_heart:

Straks toch maar eens de stad in op de zaterdag om cadeautjes te kopen. Ben bang dat we straks weer een echte lockdown hebben en dat ik dingen via internet moet aanschaffen die dan lastiger te vinden zijn.

2 likes

Visite zou om 10 uur komen, zijn er nog steeds niet. Volgende keer spreek ik niet meer af voor 11 want nu was ik onnodig vroeg wakker in mijn weekend :sob:

2 likes

Wejow ik ging even boodschappen doen. En op de terug weg stopte een man met zn auto midden op de weg om tegen een fietser te schreeuwen. En toen ik verder fietste was ik halver wege de weg en kwam er een man met een rot gang aan die toen keihard ging toeteren.
Al was ik gestopt had ik op hem moeten wachten terwijl hin op andere autos moest wachten. Maar het raakte hem wss zo erg in zn kleine egotje.
Toen hij langs reed riep hij iets van dikzak. Heb toen deze gedaan :pinching_hand: en keihard kleine piemel geschreeuwd.

Een heer in t verkeer is vaak een vrouw.

69 likes

I love you

3 likes

Wat een gejank dat nieuwe album van Adele zeg

Tot nu toe vind ik alleen i drink wine leuk

11 likes