Soms doe ik een paar boodschapjes en dan wordt het totale bedrag genoemd en dan denk ik heh?? Voor die paar dingen? Waarom zijn boodschappen zo duur?
Ben zo blij dat de gingerbread latte weer bij de Starbucks is
Ik had een pakketje retour gestuurd maar dit was nog steeds niet verwerkt. Ik stennis geschopt bij DHL en contact opgenomen met de webshop. Kon het bewijsje niet terugvinden dus moest m’n verlies maar nemen helaas. Ben ik net thuis aan het opruimen, vind ik dat pakketje💀
Heb gisteren een bestelling gedaan en wordt vandaag al bezorgd. Heel fijn dat het zo snel is, maar je mag het ook wel wat rustiger aan doen. Het is geen spoedje
Ik sta net bij de kassa van een winkel, en een oude vrouw loopt me zo voorbij en parkeert zichzelf voor mij. Dus ik “sorry mevrouw, ik weet niet of u het doorheeft, maar ik sta ook in de rij.” En zij " ja daar ga ik allemaal niet aan beginnen hoor". Hahaha huh? Oke, prima. Hoop dat ik als ik 90 ben ook zoveel schijt ga hebben aan de wereld.
Ik heb sinds kort een dolce gusto, vooral voor chai lattes en chocomel en ik heb wat koffie voor als ik bezoek heb. Nu dacht ik net, laat ik mezelf eens leren koffie drinken en heb ik een latte machiatto caramel gezet. Ik krijg een half kopje met kleine slokjes wel weg zonder het vies te vinden, maar als dit de slappe zoete meuk versie van koffie is hoef ik voorlopig nog even niet te weten hoe een normale zwarte koffie smaakt haha.
Nou ik hoop van niet. 90 of niet, vind het asociaal. Maar ik word sowieso bloedje chagrijnig van mensen die voorkruipen of het principe “in de rij staan” niet snappen.
Ik zou haar echt omver rijden met mijn karretje.
Hahah love it. Wat een mooie oplossing voor het leven
Hahaha wtf Wat doet ze dan meer niet omdat ze 90 is?
Ik had laatst een oude vrouw die ging voordringen en toen ik er wat van zei kreeg ik terug: ik ben klein dus ik zie al die mensen niet. Eeehm je zou juist zeggen dat je dan een massa van billen voor je ziet
Ach joh, dit overkomt me eens per drie jaar ofzo. Ik wil me daar echt niet druk om maken.
Ik ga dit even mentaal opslaan want ik kan op zulke momenten alleen maar superbits “ik was eerst” uitbrengen okee misschien niet tegen een negentigjarige maar toch
@Soy.peor @anon4775214 De mannen nemen het ervan volgens mij op (en rond?) mannendag. Ik liep gisteren over de stoep en er kwam een man mij tegemoet lopen, ging hij mij super indringend aankijken en naarmate hij dichterbij kwam steeds meer naar mijn kant van het voetpad lopen, en toen hij vlakbij was zei hij, mij nog steeds indringend aankijkend ‘hoi’. Ik wilde echt achteruit deinzen of het grasveld naast het voetpad in lopen, vond het echt intimiderend en kut. Echt waarom doe je zoiets, voel je je dan echt beter over jezelf daarna?
Het is zooooooo saai. En de 5 sterren recensies vliegen haar om de oren, dat geloof je toch niet? Het is zo fake allemaal, niemand durft gewoon eerlijk te zijn over de muziek inhoudelijk omdat het Adele is, als dit album van iemand anders was geweest was er veel kritischer op gereageerd. Hekel eraan.
Hahahah ja het was ook in een primera die behoorlijk smal is. Mensen staan daar eigenlijk ook alleen maar in de rij voor de balies of de post. Het is niet dat er random 10 mensen achter elkaar in een rijtje daar staan te chillen en je als nummer 11 gewoon naar binnen loopt en achter de persoon bij de balie gaat staan Dat doe je dan echt met heel veel schijt bewust
Ik vind haar stem niet mooi
Het is gewoon zo’n gegil en zo schel. Sommige liedjes van haar vind ik nog best oke maar van dit nieuwe album niet
Droogbloemen hebben kennelijk een hele duidelijke houdbaarheid (Deze hebben 2 jaar gestaan en zijn nu volkomen beschimmeld zie ik net).
Wat een dag pff, nog steeds geen uitslag van mijn test, verveel me te tering maar heb wel kaartjes voor Anouk
Oké, ergens op de wereld is het vast tijd voor wijn
Is ook zo inderdaad, ik zou het ook meer de-escalerend gebruiken, niet omdat ik twijfel over wie er eerst was. De laatste keer dat ik zei “Ik was eerst aan de beurt” ontstond er een hele discussie die eindigde met dat ik een kutwijf was dat geen respect heeft voor andere mensen