Ja ik zit inmiddels te eten kreeg ineens de energie. En tijdens het wachten tot het klaar was alvast wat bende van mijn werktafel opgeruimd.
Het is vandaag internationale mannendag én wereld toiletdag. Coincidence? I think not x
Dat was met Bush jr. destijds inderdaad ook al eens zo. Dick Cheney is toen ook een paar uurtjes president geweest. Brrrrrr
Die is als het goed is ook maar tot 20 open.
Je kan daarna de avondwinkel proberen, maar zelfs die is maar tot 20 open
Zon dude op tiktok “De ouders van spongebob zijn gwn uitgedroogde sponzen. Ik dacht dat het koekjes waren”
Gast die ouders zijn natuur sponzen. Dat is toch ook de hele grap aan spongebob. Dat hij als zeespons de vorm heeft van een keuken sponsje…
Haha ik denk dat je even een nieuwe maatregel gemist hebt … 🥲
Wel goed dat er ook eens aan mannen wordt gedacht.
Daar denken wij echt te weinig aan. Echt een gestigmatiseerde groep
Ze hebben het niet makkelijk in deze wereld dus goed dat er wat aandacht voor is op deze internationale dag. Happy mannendag everyone
Wat is er in Rotterdam aan de gang? Ik zag een live op tiktok met heel veel mensen op de been, knallen, vuurwerk en politie. Soort protest of tegen het vuurwerk of zo? Kon zo snel niet meer info vinden.
Protest tegen 2G, staat op NOS
Ja zie het nu toch ook. Wilde net komen zeggen dat ik te snel was.
We mogen een brief schrijven aan een huiseigenaar met waarom we zijn huis willen huren. En de kans is echt zo mini dat ik eigenlijk denk van ik wil al deze mentale energie hier niet insteken, terwijl het eigenlijk (vooral qua locatie) echt de droom zou zijn. Oh en hij is ook nog eens mijn oud wiskundeleraar
Stiekem vind ik het kut en chill tegelijkertijd dat alles om 20:00 dicht gaat.
Pro’s:
Ik kan nog rustig een drankje thuis drinken en voor 23:00 slapen
Con’s:
In de stad is toch ook wel gezellig
Love de reuring op het terras.
Of bestellen!!
Hahaha zo die had ik ook even gemist. Heb nu het kattenvoer maar besteld via Gorillas…
Ik denk dat je best een streepje voor hebt als oud leerling! Ook als je niet per se het lievelingetje was
Hoi Wiskundeleraar, hopelijk kan ik nu wel op je rekenen.
XXX-Punaise.
Eigenlijk belachelijke gang van zaken dat je hele epistels moet schrijven voor een woning.
Kwam deze lamp nog tegen.
Ja zou je denken maar iedereen uit het dorp heeft les van hem gehad haha dus daar heb je niks meer aan als iedereen dan op gelijke voet staat. Wilde al een wiskunde grap er in fietsen maar mijn oma zei dat hij ontslagen was van de school lol
wat een onzin zeg, waarom doen ze dat?
redenen: ik kan het betalen, de locatie staat me aan. gr punaise