Dit, ik bied ook echt niet mijn excuses ermee aan ofzo. Meer een benadering waarin in ieder geval degene ben die vriendelijk blijft. En het is inderdaad ook wel eens gebeurd dat iemand écht de rij over het hoofd had gezien. We doen allemaal wel eens wat doms.
Ik vind het suf dat Adèle’s nieuwe werk zo groot werd onthaald en er echt nul aandacht was voor het nieuwe werk van Stromae.
Adele is voor mij echt zo’n artiest waarbij ik de hits altijd wel luister (vooral door de radio), maar nog nooit de moeite heb genomen om daadwerkelijk een album te luisteren.
Hoef je ook niet nu verandering in te brengen hoor. De hits zijn al erg genoeg en het album is je tijd niet waard.
Ik had laatst wat rijst in het vaasje waarin ik droogbloemen heb staan gedaan, met het idee dat dat vocht opneemt, maar dat zie je natuurlijk wel zitten bij een doorzichtig vaasje. Het werkte wel volgens mij.
Haha ik vond ooit haar vroegere hits wel leuk, maar dat hello nummer brrrrr.
Goed idee! Ik denk dat het is gaan schimmelen door condens want deze stonden op de vensterbank boven een verwarming. De bovenkant zag er ook niet al te best meer uit na al die tijd en een verhuizing, dus ze moesten sowieso weg, maar als ik nog eens droogbloemen koop dan doe ik dat met rijst.
En deze gore buisjes gaan nu in z’n geheel weg. Yuk.
Of ik ‘mee wil naar een van de laatste concerten van Kensington in hun huidige formatie.’ Prima, dat is concert nummer 6 voor 2022 Verder is vandaag totnutoe matig.
Vraag mij af of hij meer succes zou hebben als hij in het Engels zong, want Frans is moeilijk
Ik heb zo’n vegafavorieten-cadeaukaart van de Postcode Loterij en ik zit me al helemaal te verkneukelen over dat ik hem zo ga inwisselen (ik denk vooral niet aan het feit dat ik 14 euro per maand betaal en nog nooit iets gewonnen heb )
Heb de hele dag drukkende hoofdpijn, dus er zal wel weersveranderingen op komst zijn
Bedoel je dry needling?
Ah genieten, het is weer hét moment van het jaar waarop mensen vol trots op Facebook zetten dat er bij hun gelukkig nog wel zwarte pieten zijn inclusief foto’s. Ik rapporteer lekker door.
Het kan snel gaan, ik had vorige maand ineens twee prijzen
Wat een overgevoelige tiepjes zijn wij
Geen zin om te koken dus ik denk dat ik straks door de mcdrive ga. Is de maestro truffel deluxe burger lekker? Nog nooit gehad maar love truffel
Pff ben beetje ontdaan. Kwam net iemand tegen waarmee paar jaar met bijbaantje vroeger heb samengewerkt. Altijd lol enzo. En nu is ie dakloos. En volgens mij ook aan de drugs en psychisch niet helemaal ok en hij is nog geen 30.
Ik heb hem geld gegeven, en ik weet dat ie daarom vroeg hoe het ging enzo. En misschien wel drugs koopt of toch echt naar slaaphuis gaat (liep die wel heen).
Ik vind het sowieso al erg als iemand in zo’n situatie zit maar als je diegene kent hakt wat meer erin.
Hij hing vaag verhaal op van business plan etc en dat zeggen ze allemaal dat ze over 3 maanden dan binnen zijn.
Ja hij is best lekker. Niet heel spectaculair tho. Mja het is maccie en geen 5 sterren restaurant
@Oprah was jij ook niet in Athene? (En had jij je ook niet opgegeven voor dit programma of ben ik totaal in de war)
Ok chill dan ga ik vandaag uit mn mcchicken comfortzone