Ja wel lekker maar vind de kaas die er op zit vies, ik wil gewoon vieze plastic cheddar op m’n maccie burger
Ik heb een mega kater en m’n mond zit vol aften doet echt pijn
Helpt paracetamol daar tegen?
Ik ben terug van vakantie en moet nu nog 1,5 uur met de trein. Zo’n zin om zo meteen mijn hondje weer te zien en te knuffelen Mis hem toch altijd wel, vooral de laatste 2 dagen als ik weet dat ik hem weer bijna ga zien haha
Maarrrr de vakantie was echt nog even heerlijk. Zomervakantie 2.0, en geen coronazorgen op de canarische eilanden was ook wel even lekker
huuuh is dit de fabrizio van temptation?!
Ik heb al heel de dag zo’n vaag onderbuik gevoel dat er iets gaat gebeuren ofzo maar nog niks
Heb je tips qua hotel?
Ohh ik ben zo waardeloos in iets leuks op een verjaardagskaartje schrijven. Cadeautjes voor iedereen verzinnen, alles prima, maar zodra er een persoonlijke tekst op moet komen…
Ik doe meestal een kort gedichtje oid. Dan zoek ik gewoon op google, bijv van lief leven
Heb je hem al geactiveerd? Kan alleen morgen nog!
Heb hem vorig jaar per ongeluk laten verlopen
Buiten wat er al gezegd is, wil ik nog even benoemen dat het echt niet per se jouw schuld hoeft te zijn als je een slecht gebit hebt. Ik heb zelf geluk met een sterk gebit, ik heb nog nooit een gaatje gehad. Ook niet met één keer handmatig poetsen per dag en verder niks (inmiddels poets ik overigens twee keer elektrisch plus stokeren). En ik ken mensen die hun gebit heel goed verzorgen en toch elk halfjaar meerdere gaatjes hebben.
Echt bellen volgende week, hoor, de tandarts is alleen maar blij dat je komt! Al was het alleen maar voor de moneyz
Zucht, ieder jaar weer de vraag “ga ik m’n eigen risico op maximaal zetten en zo geld besparen of ben ik pussy en doe ik het niet” en ieder jaar denk ik nee ik ben pussy en gebruik ik precies €0 van m’n eigen risico. Ben ook niet van plan mijn nek te breken volgend jaar maarja je weet maar nooit hè.
Was net bij m’n opa en oma, echt eindig met opa nu. Mijn moeder doet zoveel voor ze, niet normaal. En m’n ma is alleen en ik kan hier door werk maar alleen in het weekend zijn. Voel me machteloos maar fijn om er vanavond te zijn en beetje te steunen.
Was zó verdrietig maar zo mooi ook om er te zijn, mijn oma die dan opa een beschuitje geeft en ze samen nog te horen praten.
/einde dagboekpost
Ik heb de hele dag op een beurs gestaan en ben zo gaar. Ben echt goed voor de vuilbak, altijd hetzelfde verhaaltje herhalen, switchen van de ene taal naar andere, workshops en demo’s geven.
Ben blij dat dit maar een keer per jaar is.
Had me gister vrijwillig opgegeven om 1 nachtdienst op te lossen, stiekem een beetje met het idee dat het toch niet zou hoeven.
Nou over een uur mag ik gaan werken
En ik hoef eigenlijk niet eens weekenden,avonden of nachten te werken in mijn functie.
Hahaha bij Chantal’s pyamaparty hebben 2 van die meiden 14 dagen in…… Heerlen gewonnen! Hahaha ik gil
Hahha ja echt grappig. 14 dagen!!
Ik ben heel hard gevallen met de elektrische fiets en ben er helemaal van in paniek en ik moet nog 2 uur werken
Er komt een colleya naar me toe en ik hoop dat ik weg mag
Kut verkeerde topic
Rustig in en uit ademen, komt goed
Spreek je om 3 uur vannacht