Wat je even kwijt wil #56

Moest ik effe om lachen:

Een scheermesje, condooms, lingerie en oh ja een naaimachine want naaien zal je.

60 likes

Ik moest net een bestand uit mijn werk e-mail hebben en maakte vervolgens de domme beslissing om ook een ander mailtje te openen. Nu heb ik stress, terwijl ik er op dit moment nog helemaal niets mee kan.

Er is tenminste over nagedacht

3 likes

En de prijzen eerst verhoogt en dan nu zeker wat lager dan normaal zodat je driedubbel genaaid wordt. :smiley:

3 likes

Moehaha mijn nichtje zingt I.p.v. (sinterklaaslied) ‘en rijd dan niet stilletjes ons huisje voorbij’ , per ongeluk ’ en rijd dan stilletjes ons huisje voorbij. ’ En aangezien ik echt wel klaar ben met het sinterklaasfeest vind ik dit stiekem zoo grappig. Al wil ik wel dat zij een leuke sinterklaastijd heeft maar hahah lol.

6 likes

Zit lekker ergens te ontbijten (eggs benedict met heerlijke koffie) en Bill Withers op de achtergrond “it’s a lovely day :notes:”. It is :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Er zijn achttien mannen in Nederland die als voornaam German hebben. Als een soort creatieve spelling van Herman. En sinds ik één van die achttien deze week tegenkwam, kan ik eigenlijk aan weinig anders meer denken. German. Dat is toch zowel in het Nederlands als Engels een fantastische voornaam zeg.

36 likes

Bonuspunten als iemand German Holland of German de Vlaming heet.

7 likes

Heb je ook de " Steeds verassend, altijd voordelig" aanpassing gezien?

2 likes

Ik word er zo bloedchagrijnig van als mn moeder iets van elektronica uitzoekt. Want dan wil ze mn mening maar dan is t weer niet goed maar als ik zeg zoek t zelf uit is t ook niet goed. En dat ze gewoon moeilijk doet om geld terwijl ze genoeg heeft.

1 like

Stuur haar een link naar tweakers. kan ze reviews lezen enzo.
Opgelost.

3 likes

Ja zou willen dat t zo simpel was :joy:
Ze zoekt t maar uit ben er klaar mee. Echt boomer ten top dit.

3 likes

mijn moeder doet precies hetzelfde dus ik zeg dan vaak kijk op tweakers of ga naar de coolblue winkel. doeei mam.

Ja die van mij zit hier naast me op de bank alles hardop te doen :sob:

Ik wil straks een stuk gaan wandelen naar een koffietent en dan daar wat drinken en weer terug maar ik ben zoo lui

2 likes

Same. Heb nu wel de helft van mijn kleding aan. Heb alleen nooit zin in sokken :joy:

2 likes

Voel je je wel weer oké na de val van gister?

1 like

Ja, dankje! Alleen mn vinger is heel dik en pijnlijk maar ik heb verder niks

5 likes

Oh gelukkig! Rustig aan vandaag :woman_in_lotus_position:

2 likes

I will! Thanks!!