Bij zwarte beren moet ik altijd denken aan the office.
@Eddie zwarte beren gelukkig! Dus ik moet vechten als ik ze tegen kom
Maar het is nog maar de vraag of we er komen. Staan nu bij een AutoZone omdat het motorlampje opeens ging knipperen đ„Č
ik zit national geographic filmpjes te kijken op youtube, en ik word zo agressief van die mannelijke polarbears die kleine polarbear cubs gewoon opeten. Doen die moeders zoveel moeite om voor nageslacht te zorgen worden ze gewoon vermoord.
Ik lig lekker te forummen en tiktokken terwijl mijn vriend mân benen aan het harsen is. What a life.
Ik ben al heel lang in online stalkermodus om van een vrij bekend persoon te ontdekken wie zijn vriendin is en het is eindelijk gelukt haha! Kan eindelijk weer slapen :â) zo triest
Echt een vrije saaie podcaster haha. Maar ik was toch super benieuwd. Zal zijn naam niet noemen want volgens mij wil hij dat allemaal privé houden dus dat schrijf ik hier liever niet
Morgen gaan ze eindelijk mijn huis deels verven jaja. Alleen ik zag net dat er meer schimmel in mijn gangkast zit dan we eerst dachten omdat ik nu alles eruit heb gehaald, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen (want veel van hout). En ik hoop dat die lucht niet al te lang blijft hangen in mijn slaapkamer want daar gaan ze ook verven maar hey ik ben blij dat het lekkage gezeik eindelijk bijna afgesloten hoofdstuk is.
Vooral fijn dat ik mijn gangkast weer kan gebruiken straks voor onnodige meuk waar ik nooit meer naar omkijk.
Voor wie het verhaal nog niet kent na 10.000 keer
Mijn bovenbuurvrouw haar badkamer lekte mijn huis in via een afvoerbuis dus naast een verschimmelde gangkast (waar het lekte want daar zit die afvoerbuis) heb ik ook schimmel en lekkageplekken in 3 andere kamers. Is al een hele tijd aan de gang dit, lekkage was 3 weken geleden al over en nu ben ik aan de beurt eindelijk.
Zwarte beren zijn niet eng en bijna nooit agressief! Ik hike bijna elk weekend in gebieden waar zwarte beren zijn en je komt ze bijna nooit tegen. Het helpt als je hardop praat want ze zijn gewoon bang en rennen weg.
Ik heb 1x een zwarte beer in een boom gezien (daar gaan ze vaak in als ze mensen zien) en 1x een mama met 2 babyâs maar toen zat ik in de auto.
Omdat we binnenkort een paar grote rekeningen moeten betalen hadden we afgesproken om vanaf nu beter op ons geld te letten.
Normaal ben ik heel laks, maar vandaag bijna n10 euro bespaard door op te letten. Tijdens het boodschappen doen 6 euro teruggekregen omdat een prijs niet klopte en bij de Starbucks klopte de prijs niet van een beker die ik had gekocht met de kassa. Uiteindelijk een tegoed bon gekregen voor een gratis drankje omdat ze de prijs niet konden aanpassen . Best wel de moeite waard om de kassabon te controleren.
Jeetje ik ging een video voor iemand opnemen samen met een vriend, wat we dan naar een andere vriend wilden sturen. En dat moest wel een beetje serieus, maar we moesten continu lachen, en eeeeelke keer weeeer overnieuw. Het is zo lastig om daar uit te komen en die zinnen dan allebei zonder lachen als je strot te krijgen. Heeft echt veel te lang geduurd en ik kan nu gewoon nog weer dubbel liggen. Heb echt respect voor acteurs die bepaalde scĂšnes steeds overnieuw moeten doen. We hadden ook op een gegeven moment allerlei âtrucsâ dat je aan iets heel vreselijks van tevoren moest denken etc.
Ja, over dat laatste las ik vandaag op de NOS. Vooral bij de appie schijnt de bon vaak niet te kloppen. Ik ga er ook op letten.
Chill dat je zoveel bespaard hebt vandaag!
Mijn laatste verstandskies komt door en moet eigenlijk weer getrokken worden. Ik heb alleen super weinig tijd en zin.
Maar het doet au dus ik moet wel:(
Maestro is er vanaf 5 december er weer op. Dan kan mijn inner ouwe lul lekker de winter door. Wel jammer dat Frits Sissing het presenteert. Het is sowieso jammer dat Frits Sissing op televisie is
Hikken van het lachen hier om âVeel succes!â
Net thuis van een super gezellige forum meeting met @Rose_Gold @tessel @Luipaard @kleinmaargroot Die begon met we gingen Ajax kijken en dat werd nergens uitgezonden, we vonden een plek maar hebben uiteindelijk de helft van de wedstrijd niet gezien tot aan we hebben ons zelf bij de ober op een feestje uitgenodigd voor as woensdag
Hier even een positief berichtje! Ook ik had een gigantische angst voor autorijden. Nu net begonnen (op mijn 28e dus zegt genoegâŠ) en 3 lessen gehad. Waar ik de eerste les echt huilend de auto in stapte valt het me alles mee. Ik vind het nu zelfs leuk! Probeer een rijschool uit te zoeken die rekening houdt met angstige mensen, zo een heb ik ook en dat begrip en rustig aan doen scheelde voor mij zoveel.
Leuke vent, ik weet waar hij woensdag uithangt
Ik moest daarnet ergens zijn en rijd van mn opa en oma naar huis met de auto. Mn ouders en broer waren passagier en grootouders zeiden âveilig thuisâ waarop ik zei âdat is mijn verantwoordelijkheid hahaâ.
Nu vielen we in panne op de autoweg, ik kon ineens geen gas meer geven maar geluklig wel nog aan de kant gaan staan. Wachten op de takelwagen zou 45min duren dus we stapten verder naar een soort kruispunt waar we gingen liften.
Natuurlijk stopte niemand. Een vriend ging ons dan komen halen en tijdens het wachten (na een uur ofzo) stopte een auto uit zichzelf (waren niet meer aan het liften).
Een jonge gast die zn neef naar de stad ging wegbrengen en hij wou ons thuisbrengen. Héél lief, hij was echt onze redding haha.
Hij zei dat ie wat gelijkaardigs eens had meegemaakt en daardoor zeker wou helpen, denk dat ik dat nu ook wel ga doen moest ik iemand in dezelfde situatie zien want dan weet je pas hoe kut het is
Misschien was dit ook âhaast en spoed is zelden goedâ want ben ook niet meer op mn afspraak geraakt
Ik vind zulke verhalen altijd fijn om te horen, thanks! Ik weet inmiddels ook dat ik het iig gewoon moet proberen en dan ga ik vanzelf wel zie hoe het mij af gaat ipv mij de leiden door die stomme angst die op niets is gebaseerd. Alleen ik merk dat ik nog wel steeds excuses bedenk als ânu te veel aan mijn hoofdâ om niet gelijk een rijschool te bellen
Haha ik ben het alweer vergeten maar ik zie de live locatie wel in de app en ik neem mijn eigen bier mee!