Wat je even kwijt wil #56

Ik wil zo graag een kersttrui-achtig iets kopen voor onze hond, maar ze is te groot voor alles wat er te koop is, blijkbaar mogen alleen kleine honden een trui aan. :frowning_face: Nu heb ik maar een bandana gekocht en een strikje voor aan d’r halsband.

5 likes

Zelf maken?

1 like

Geen tijd kan ik niet zeggen in deze quarantaine, haha, laat ik zeggen: geen talent.

7 likes

Ik ken drie Germans, al wonen ze niet in Nederland, in Spaanstalige landen is dat een normale naam, maar dan is het meestal Germán gespeld.

4 likes

Maar dit is easyyy! :stuck_out_tongue:

Of omggg

5 likes

Ben met mijn vriend in de sportschool en we zijn echt helemaal alleen! Super chill wel want zo hoef ik me niet te schamen als ik iets fout zou doen…

3 likes

Je hoeft je daar nooit voor te schamen

26 likes

Kindertrui kopen anders?

2 likes

Succes alvast! Ik had bij mijn oefenexamens ook steeds net te veel fout, had er echt zo mega veel gemaakt en het bleef gewoon moeilijk. Op mijn echte examen had ik ineens maar 4 fout in totaal. Dus hopelijk gaat het bij jou net zo! (En bij mij de volgende keer ook, want ik ben gestopt toen het steeds vanwege corona 6 weken les, maanden stil liggen, paar weken les, stil, etc werd).

Zag net een reel van een of andere jongen die over gorilla marketing had…lieve schat zo spreek je guerilla marketing niet uit

En die nep 50 briefjes met reclame is juist klote reclame. Het werkt eerder ergenis op dan wat anders

1 like

I know is iets wat tussen m’n oren zit. Heeft ook heel lang geduurd voor ik weer naar de sportschool durfde te gaan! Gelukkig is deze heel fijn ook met hulp en ik kan 24/7 gaan. Maar iets nieuws zou ik dus eerder proberen wanneer ik het met niet al te veel ogen op me gericht.

2 likes

Onze robotstofzuiger heeft na de update een andere stem gekregen. Ik hou niet van vreemden in mn huis

26 likes

Amai hebben jullie de nieuwe Skeer collectie van Zeeman al gezien

Mocht je op zoek zijn naar een leuke badjas voor kerst:

12 likes

Jammer dat ze geen Balenciaga-achtige trui hebben gemaakt met SKEER SKEER SKEER SKEER.

2 likes

Allemaal pakketjes voor mensen aangenomen die het maar niet komen ophalen. Na drie dagen vind ik het prima om het nu maar bij hun voor de deur te zetten

3 likes

Ja beetje gemiste kans wel :joy:

1 like

Dilla bundy

4 likes

Ik ben onderweg naar de smoky mountains om te hiken en daar kun je beren tegenkomen 🥲😬

17 likes

Vorige week mega druk gehad met ouderavonden, dus wilde dit weekend bijkomen. Niet echt gelukt, want nu ook verkouden :sob: gelukkig wel negatief getest, maar het is al zondagmiddag en morgen weer werken :frowning:

In tijden weer eens in een stad wezen winkelen (ipv online) en was na 2 uur al kapot moe :rofl: ik ga liever de stad in voor terrasjes.

3 likes