Was inderdaad bij de AH.
Laatste Deen is nu echt dicht.
Wat een gekkenhuis in het dorp. Alles in de Deen was met 75% korting
Ja was echt super leuk! Als ik in Amsterdam had gewoond was ik naar zn party gegaan. En als wij er zijn wordt het tenminste geen 0-0! Maarja ik schijn helaas een verantwoordelijk leven te hebben waarbij ik donderdag weer veel te vroeg ergens op werk verwacht word. Mis mijn studententijd haha.
@Echo de autopech heeft 3 uur geduurd (het was zondag, de autoshop had t onderdeel niet op voorraad, uiteindelijk 30 km heen en terug gereden met een wildvreemde man om t onderdeel op te halen) dus uiteindelijk was t al 13 uur voordat we verder kon rijden, en hebben we maar besloten om wat in de buurt op te zoeken. Geen beer gezien daar, hoewel dit bord er wel stond wel een paar gieren gespot
Haha ja ik heb ook een verantwoordelijk leven
Was wel echt heel gezellig!
Stomme kut rellen hier in de stad. Ik word helemaal gestoord van de politieheli die inmiddels al 2 uren lang rondjes boven mijn huis vliegt. IK WIL SLAPEN. š„²
Beetje sad, vond Deen wel chill
Nog steeds zo blij met mijn nieuwe koptelefoon Alleen aan om mijn nek dragen moet ik nog wennen. En iemand die ik ken heeft dezelfde, dus dat gaat ongetwijfeld nog eens fout.
Bedankt voor je reactie! Ik ga het morgen eens even bespreken bedankt!!
Ik kan niet slapen, de operatie komt steeds dichterbij en ik maak mezelf helemaal gek. Ik zou zo graag willen dat ik mentaal sterk was als het ging over pijn. Maar daarin ben ik echt zo intens zwak. Met als conclusie dat ik al dagen lang zooooo slecht slaap, me kapot pieker en stress heb.
Mijn sonos is dus mijn wekker maar je kan dat niet uitzetten als je ergens anders slaapt. Ze zeggen zelf ter bescherming van āhackersā maar ik ben gewoon ingelogd in mijn account?? Nu worden al mn huisgenoten weer wakker
Ik weet niet precies wat de operatie inhoudt ( iets met je benen?)
Maar als je zo enorm angstig bent dat je al weken niet slaapt en in totale paniek bent, lijkt het me wel idee om nog even een (extra) voorgesprek aan te gaan.
Ik zat net zo wat in een BOL-Sinterklaasreclame. Ben in de Albert Heijn en op de achtergrond draait dat deprimerende nummer āHet is het paard van Sinterklaasā. Ik sla per ongeluk mijn croissant als te dure croissant aan en had de verkeerde drinkyoghurt gepakt. Het was te laat om nog iets te veranderen, loop naar de uitgang en vergeet de bon uit het apparaat te halen. En bij ātrippeltrippeltrapā had ik echt zin om die klote paal met hekje een trap te verkopen⦠Heb echt mijn dag niet.
Sowieso klinken al die Sinterklaasliedjes tegenwoordig ontzettend deprimerend, als of de Sint Heiligman permanent terminaal is. Dit moet toch een kinderfeest zijn?
Ik ben in Amsterdam en moet een stuk met de bus en dat vind ik altijd zo local voelen
Kind mocht vanmorgen zijn ontbijt kiezen, want we zitten in quarantaine dusja beetje feest ervan maken. Komt die naar boven met een stuk pizza van gisteravond
Die Sinterklaasliedjes, die je hoort in de winkels, worden loepzuiver gezongen. Dat klinkt voor geen ene meter. Die liedjes, net als de meeste kinderliedjes, hoor je te krijsen
Ik heb straks de hele dag cursus en dat is nu online ipv op locatie en ik vind het echt stom dat ik nu zelf mijn lunch moet verzorgen. Lunch is altijd mijn hoogtepunt op een cursusdag.
Ik heb ontstoken amandelen en daardoor dus behoorlijke keelpijn, en nu wil mijn werk niet dat ik kom. OkƩ, extra dagje weekend. En morgen waarschijnlijk ook want testen duurt takkelang.
Ik had laatst een cursus waarbij we een tegoed kregen voor een lunch van thuisbezorgd. Dat was wel leuk (alleen werd er geen precieze lunchtijd aangekondigd en kwam mijn lunch te laat, dus praktisch was het niet).
Ik ben nu al 1.5 week ziek, wat is dit voor een monster virus (geen miss rona). Ben de fases van eerst keelpijn, hoesten, letterlijk geen stem meer, naar snotverkouden gegaan. Vrijdag dacht ik, woooow voel me echt top dus ben zaterdag gaan werken maar ja God straft meteen dat ik mezelf de rust niet gun. Daarnaast ook al 2 antibiotica kuren voor blaasontsteking gehad. Ben er echt klaar mee
Om mijn nek dragen vind ik ook echt heel naar. Voel ik me helemaal ingesloten en alsof mān hoofd omhoog wordt geduwd terwijl ik best een lange nek hebā¦