Wat je even kwijt wil #56

Vind t zo lastig soms om geen auto/rijbewijs te hebben. Wil naar ranzijn/intratuin maar dat is allemaal ver weg. Al valt eentje nog wel mee maar dat is weer een kutroute met honderd bruggen en hoge dingen en tunneltjes. Kan wel naar een kleinere tuincentrum maar die is 8km en heeft denk niet zon grote kerstafdeling.

En nu met die stijgende benzineprijzen denk ik ja heeft t uberhaupt nog zin :joy:

1 like

Misschien moet je voor een elektrische bakfiets gaan :stuck_out_tongue:

1 like

Bruine beren of zwarte beren?

Zwarte zijn echt bange sukkels

2 likes

Herkenbaar. Ik moet van mezelf wel in januari gaan bellen voor rijlessen, maar het is bij mij helaas een grote angst die ik al 8 jaar uitstel :pensive:

2 likes

Ben niet zo lekker dus lig al bijna de hele dag in bed. M’n vriend kwam net wel wat eten en thee brengen. Voel me net weer 8 en je door je ouders verzorgd wordt als je ziek bent haha

3 likes

Bij zwarte beren moet ik altijd denken aan the office.

12 likes

@Eddie zwarte beren gelukkig! Dus ik moet vechten als ik ze tegen kom :joy:

Maar het is nog maar de vraag of we er komen. Staan nu bij een AutoZone omdat het motorlampje opeens ging knipperen 🥲

3 likes

ik zit national geographic filmpjes te kijken op youtube, en ik word zo agressief van die mannelijke polarbears die kleine polarbear cubs gewoon opeten. Doen die moeders zoveel moeite om voor nageslacht te zorgen worden ze gewoon vermoord.

Ik lig lekker te forummen en tiktokken terwijl mijn vriend m’n benen aan het harsen is. What a life.

33 likes

Ik ben al heel lang in online stalkermodus om van een vrij bekend persoon te ontdekken wie zijn vriendin is en het is eindelijk gelukt haha! Kan eindelijk weer slapen :’) zo triest

11 likes

Echt een vrije saaie podcaster haha. Maar ik was toch super benieuwd. Zal zijn naam niet noemen want volgens mij wil hij dat allemaal privé houden dus dat schrijf ik hier liever niet

1 like

Morgen gaan ze eindelijk mijn huis deels verven jaja. Alleen ik zag net dat er meer schimmel in mijn gangkast zit dan we eerst dachten omdat ik nu alles eruit heb gehaald, ben benieuwd hoe ze dat gaan doen (want veel van hout). :face_with_raised_eyebrow: En ik hoop dat die lucht niet al te lang blijft hangen in mijn slaapkamer want daar gaan ze ook verven maar hey ik ben blij dat het lekkage gezeik eindelijk bijna afgesloten hoofdstuk is. :partying_face: Vooral fijn dat ik mijn gangkast weer kan gebruiken straks voor onnodige meuk waar ik nooit meer naar omkijk.

Voor wie het verhaal nog niet kent na 10.000 keer

Mijn bovenbuurvrouw haar badkamer lekte mijn huis in via een afvoerbuis dus naast een verschimmelde gangkast (waar het lekte want daar zit die afvoerbuis) heb ik ook schimmel en lekkageplekken in 3 andere kamers. Is al een hele tijd aan de gang dit, lekkage was 3 weken geleden al over en nu ben ik aan de beurt eindelijk.

7 likes

Zwarte beren zijn niet eng en bijna nooit agressief! Ik hike bijna elk weekend in gebieden waar zwarte beren zijn en je komt ze bijna nooit tegen. Het helpt als je hardop praat want ze zijn gewoon bang en rennen weg.

Ik heb 1x een zwarte beer in een boom gezien (daar gaan ze vaak in als ze mensen zien) en 1x een mama met 2 baby’s maar toen zat ik in de auto.

7 likes

Omdat we binnenkort een paar grote rekeningen moeten betalen hadden we afgesproken om vanaf nu beter op ons geld te letten.

Normaal ben ik heel laks, maar vandaag bijna n10 euro bespaard door op te letten. Tijdens het boodschappen doen 6 euro teruggekregen omdat een prijs niet klopte en bij de Starbucks klopte de prijs niet van een beker die ik had gekocht met de kassa. Uiteindelijk een tegoed bon gekregen voor een gratis drankje omdat ze de prijs niet konden aanpassen :ok_hand:. Best wel de moeite waard om de kassabon te controleren.

7 likes

Jeetje ik ging een video voor iemand opnemen samen met een vriend, wat we dan naar een andere vriend wilden sturen. En dat moest wel een beetje serieus, maar we moesten continu lachen, en eeeeelke keer weeeer overnieuw. Het is zo lastig om daar uit te komen en die zinnen dan allebei zonder lachen als je strot te krijgen. Heeft echt veel te lang geduurd en ik kan nu gewoon nog weer dubbel liggen. Heb echt respect voor acteurs die bepaalde scènes steeds overnieuw moeten doen. We hadden ook op een gegeven moment allerlei ‘trucs’ dat je aan iets heel vreselijks van tevoren moest denken etc.

2 likes

Ja, over dat laatste las ik vandaag op de NOS. Vooral bij de appie schijnt de bon vaak niet te kloppen. Ik ga er ook op letten.
Chill dat je zoveel bespaard hebt vandaag!

5 likes

Mijn laatste verstandskies komt door en moet eigenlijk weer getrokken worden. Ik heb alleen super weinig tijd en zin.
Maar het doet au dus ik moet wel:(

Maestro is er vanaf 5 december er weer op. Dan kan mijn inner ouwe lul lekker de winter door. Wel jammer dat Frits Sissing het presenteert. Het is sowieso jammer dat Frits Sissing op televisie is

5 likes

Hikken van het lachen hier om “Veel succes!”

5 likes

Net thuis van een super gezellige forum meeting met @Rose_Gold @tessel @Luipaard @kleinmaargroot Die begon met we gingen Ajax kijken en dat werd nergens uitgezonden, we vonden een plek maar hebben uiteindelijk de helft van de wedstrijd niet gezien tot aan we hebben ons zelf bij de ober op een feestje uitgenodigd voor as woensdag :joy:

43 likes