Wat je even kwijt wil #56

Gister begon het motorlampje van mijn auto oranje te branden dus gelijk vanmorgen de garage gebeld om een afspraak te maken. De monteur gaf hierbij aan dat ik maar ‘in de loop van de dag’ moest langskomen. En nu zit ik me af te vragen wanneer/ hoe laat dat dan in godsnaam is :joy:

Ik ben de derde of vierde keer pas geslaagd terwijl ik op dat moment een universitaire studie deed dus slim zat ben. Ik merkte zelf dat ik te veel nadacht dus helemaal niet goed naar de exacte vraag of plaatje keek en het gewoon hartstikke onderschat had. Blijven oefenen!

Oh en ondanks dat m’n beide ouders een rijbewijs hadden, gingen we aaaaaltijd fietsend overal heen. Onwijs vaak nat geregend en niks zieligs aan.

5 likes

Mijn moeder had toen ik jong was geen rijbewijs dus ik ben vaak zat natgeregend. Heb ook weleens ziek voorop de fiets gezeten naar de huisarts toe en heb er niets aan overgehouden.

Heb je al nagedacht over een cursus? Misschien dat je daar handigheidjes oppikt.

1 like

Ah wat rot! Ook dat gevoelt dat je erbij hebt, niet leuk. Ik moet in februari mijn theorie doen en heb er een cursus aan vast geplakt. Dus van te voren om 7.00 die cursus en blokken blokken blokken + uitleg natuurlijk. En dan in de middag direct mijn examen. Denk dat dat mij gaat helpen, wellicht is dat ook iets voor jou!

1 like

Huilen in de bus met een mondkapje op is echt geen aanrader.

Gaat het een beetje?

1 like

Gewoon wanneer het jou uitkomt, de hele dag.

2 likes

Wat balen dat het niet in een keer gelukt is. Het is ook wel een rottig examen want je zit ook met tijdsdruk.

Ik weet niet hoe je hebt geleerd, maar ik heb examen na examen geoefend. Met een of ander pakket kon ik dat doen. En juist door dat steeds oefenen word je beter in het snel beslissen en herkennen van wat je moet doen. Misschien dat je dit kan proberen als je dat nog niet al deed
En als je dat wel deed, het is gewoon zo lastig als iets druk geeft om dan ontspannen te blijven.

Situaties die je normaal niet zo benaderd, op de fiets deed ik altijd maar wat, moeten nu ineens heel serieus bekeken worden en op gereageerd. Echt logisch hoor dat het lastig is en dat je nu de zin niet hebt om weer te leren enzovoorts. Goed balen, iets leuks doen/lekkers eten en morgen weer met goede moet gaan oefenen. Je kunt het!!

1 like

Mijn moeder kreeg net een appje met dat mijn telefoon in de wc is gevallen (how stupid) en dat ze dit nieuwe nummer moest opslaan. Zegt ze: Ja ik had gelijk door dat het nep was, want er stond Mama :heart::heart: in de aanhef, dat zou jij nooit doen. Lol, klopt.

Vraag me wel altijd af wat voor mensen dit soort oplichtingsappjes sturen? Zo gaar.

32 likes

Kees van der Spek heeft daar een aflevering over gemaakt geloof ik. Echt bizar hoeveel berichten er worden gestuurd en ook echt betaald worden…

Hahah ja er worden altijd van zulke berichtjes gestuurd lijkt het wel. Met veel hartjes en zo poeslief ofzo, terwijl als je volwassen bent appen de meeste mensen niet op die manier met hun ouders denk ik.
Ik niet in ieder geval.

5 likes

Heb ik net kinderen uitgescholden voor stuk tuig en kut kinderen?.. Ja dat heb ik :joy: moeten ze maar geen vuurwerk naast het huis afsteken.

37 likes

Woehaha ik loop naar de supermarkt zie ik een oud stelletje (75jr?) een beetje zwoegen met uitparkeren. Man achter het stuur, vrouw ernaast op de uitkijk, raampje open je kent het wel.

Man: “ik kan niks zien!!!”
Vrouw: “ja joh daarom sta ik hier toch, rijden.”
Man: rijdt achreruit maar er komt een fietser aan
Vrouw: “ja goed goed goed STOPPP”
Man: hoort het niet rijdt verder achteruit
Fietser wijkt uit gaat allemaal goed
Man: “RITA EEN FIETSER”
Vrouw: “ja ik zei stop maar je hoort me niet”
Man: “ja en ik kan het ook al niet zien gvd”

Ik ga stuk :joy: maar had je misschien bij moeten zijn

58 likes

Ik heb net met de bon van de AH to Go proberen uit te checken bij het station. Het is echt heel erg maandag vandaag.

33 likes

Jawel :heart: moest m’n vriend afzetten bij het ziekenhuis en het was ineens te veel ofzo en kwam het eruit.

1 like

Ik weet niet waarom maar ik moet hier aan denken :sweat_smile:

4 likes

Haha ik weleens met mijn pinpas bij OV poortjes, goed verhaal

Heb het ook wel eens gehad met de druppel van m’n werk, maar toen verscheen er nog ‘Probeer uw OV-chipkaart’ op het display. Nu moest ik er helemaal zelf achterkomen.

2 likes

Ik heb vandaag nog geen moer uitgevoerd voor het werk. Eerst vanmorgen lekker zitten janken bij de POH, daarna gesport, geluncht, gedoucht en ik ga straks met een vriendin wandelen. En ik ben een overleg vergeten, ook nog. Gaat écht top.

7 likes

Haha, voor het werk… op persoonlijk vlak inderdaad wel redelijk wat :wink:

3 likes