Wat je even kwijt wil #56

Ik kan via werk een boostervaccin krijgen binnenkort, blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Ja dit heb ik dus ook. Al kun je bij mijne wel die oordingen kantelen. Dus zo:

Ik ben zo moe vandaag

1 like

Een voordeel aan mondkapjes in het ov: ik kan ongegeneerd met Taylor Swift mee playbacken.

En een noise cancelling koptelefoon had ik veel eerder moeten kopen.

9 likes

Jezus ik ben echt onredelijk geïrriteerd vandaag, en ik kan het niet eens afschuiven op mijn cyclus (want die bestaat niet)

2 likes

Dat is waar. En dan ga ik naar kantoor en kan ik mijn persoonlijke shit even thuis laten, gevoelsmatig. Ga ik andere mensen weer helpen met hun shit op orde krijgen, terwijl het mijne een grote puinhoop is haha.

Ik breek net de plee bril van mijn werk.
In my defence, dat ding zit er al vanaf het jaar 0.
Ik moest alleen plassen.

11 likes

Ik lig nu heeeeerlijk in m’n bed te wachten tot ik in slaap val, m’n wekker gezet om 1900. Love de nachtdienst in gaan.

1 like

Ja das bij mij ook maar dan zit het ook niet lekker :joy:

1 like

Feedback van een collega over een stuk tekst: echt heel goed geschreven. Niks meer aan veranderen zo. Helemaal top!
Hij heeft dat stukje zelf geschreven toen ik zijn hulp vroeg :joy:.

48 likes

Ik fietste net ergens en werd door middelbare scholieren uitgemaakt voor Bolle. :joy:

11 likes

Hij is tenminste wel consequent!

1 like

Aah weer lekker veel geld uitgeven vandaag. De garage bleef maar bellen met toevoegingen.
Die APK voor €35,- is volgens mij echt een fabeltje

1 like

Mijn geliefde acne sjaal had een scheur en ipv dat ik naar de kleermaker 10 meter verderop ging fietste ik de halve stad door voor een kleermaker zonder negatieve google recensies. Ik wilde geen risico nemen 🥲 maar hij is perfect gemaakt dus ik ben blij :partying_face:

22 likes

Ik had net een presentatie en het ging zo slecht. Niet dat ik iets vergat, maar ik hoorde mijn zenuwen in mijn zinnen ugh. Ik heb al wel 1.5 jaar niet meer gepresenteerd, dus moet misschien ook wel weer even oefenen.

Ik had vandaag een schilder over de vloer en ik heb inmiddels 2x de vloer stofgezogen (hij ook al 1x dus 3x in totaal) en 1x gedweild. Ik heb wellicht een lichtelijke obsessie voor een schone vloer.

Je moet alleen niet achter de verwarming kijken bij mij haha.

1 like

Ik vond het over mijn jas wel beter te doen, maar ik vind dat ook altijd even wennen.

2 likes

Dan ga je dit vast satisfying vinden voor je verwarmingen :wink:

5 likes

Omg ja dit moet ik hebben! Kon het al niet wegkrijgen tussen mijn verwarming net. Dankje haha. Morgen meteen 1 bestellen.

1 like

Haha ja zelf hield ik het altijd goed bij waardoor er altijd nauwelijks stof achter zat, tot ik weer verhuisde en al snel duidelijk werd dat zij nooit zo’n borstel gehad hadden, de verwarmingen zaten echt bomvol stof. Vond ik toen iig super satisfying om weg te halen haha :sweat_smile: (m’n lijf een stuk minder, want mega allergisch voor stof + longpatient haha).

Enjoy :wink:

1 like