Wat je even kwijt wil #56

Ja het is echt onderdeel van mijn naar buiten gaan essentiële dingen naast zonnebril, pet voor als het regent of je minder prikkels wil binnenkrijgen in de supermarkt bijv en oordopjes voor als er ineens toch nog teveel nare geluiden zijn ect. Maar deze koptelefoon heeft echt m’n leven veranderd!!

2 likes

Iel ik zit ergens te werken en ik wilde cheesecake maar dat was er niet en toen zei hij we hebben wel appeltaart en toen zei ik in een reflex ja. Is dat blijkbaar 5,95 voor een klein puntje (van holtkamp, zegt me niks) en ik vond het niet eens zo lekker en nu voel ik me daar prut over.

3 likes

Holtkamp is Amsterdam een bekende patisserie zaak. Maar ze zijn het bekendst om hun kroketten

Ja die kroketten ken ik wel!! Wist niet dat ze ook appeltaart hebben. Nou, die van de hema is lekkerder.

Die appeltaart ken ik niet, maar die merengue van Holtkamp is echt zalig. En ik ben niet eens een taartjesmens. Wel jammer van je 6 pleuro

1 like

Ik ben volgende week weer in Ams (bij de poes van een forummer!!) beter gaan we die merengue eten samen
srry voor de slowchat

3 likes

Cees Holtkamp is nu erg in je teleurgesteld. Maar lekker boeien, eet wat jezelf lekker vindt

3 likes

sorry cees :frowning:

2 likes

Ja doen we!! app tegen die tijd maar ff

1 like

Het waren 2 berichten?

35 likes

Woooh goede tip. Misschien helpt dit tegen onze enorm stoffige slaapkamer, achter de verwarming is de enige plek die we daar (nu ik eraan denk) niet echt schoonmaken.

2 likes

Ben bekaf en wil het liefst nu naar bed

1 like

Ja is echt een plek waar veel mensen niet eens aan denken dat daar stof zit, laat staan daadwerkelijk schoonmaken :wink: Deze borstel is iig superchill, die past er niet alleen achter maar ook in al die tussenstukjes aan de binnenkant vd verwarming :ok_hand:

Het kán wel, ik betaal bijna elk jaar echt alleen voor de APK. Maar veel garages maken van de gelegenheid gebruik om allerlei extra (vaak onnodige) dingen te doen.

1 like

Ik moet het doen, het ligt gewoon aan mij. Want dankzij deze operatie wordt een deel van mijn dagelijkse pijn zo enorm weggenomen. Dus dit gaat het waard zijn, alleen leef ik te graag pijnloos en is mijn pijngrens echt laaaaaaaaaaag.
Maar bedankt voor je berichtje!!

Ik heb een werkmail ontvangen waarvan ik denk dat het een compliment is maar weet het niet zeker door het taalgebruik. En navragen is ook weer zo dom, van ‘wil je je compliment nog even herhalen thanks’. Ik vat het maar gewoon op als een schouderklopje.

1 like

Is het al januari?

7 likes

Degene die mij inwerkt en mijn mentor is bij mijn huidige werk is vandaag weer teruggekomen na twee weken studieverlof, en besef me nu ook echt weer hoe blij ik ben met deze begeleider en dat ik het echt getroffen heb want hoor zoveel andere verhalen over slechte begeleiding of onaardige mensen etc :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: vandaag kreeg ik zelfs te horen dat deze persoon het voor mij zou opnemen als er een mogelijkheid zou zijn om een vast contract te krijgen

9 likes

Ik dacht dat ik bananenbrood uit de vriezer had gehaald maar het is chocoladetaart. Wat jammer nou.

28 likes

Ben nu wel benieuwd naar wat erin stond!

1 like