Ga ik dit jaar een kerstboom aanschaffen of niet
en zo ja, welk thema wordt mijn boom
. Mijn katten houden kerstbomen en ballen wel heel 
Ga ik dit jaar een kerstboom aanschaffen of niet
en zo ja, welk thema wordt mijn boom
. Mijn katten houden kerstbomen en ballen wel heel 
Oe lekker! Nog lekkerder een warme appel met kaneel + suiker en gele vla er over heen 
Lekker met rozijnen
Succes, je kan het! 
Het een bult op mijn hoofd, want ik lette niet op toen ik mijn haar ging föhnen. Ik deed mijn hoofd omlaag en BENG tegen de gootsteen aan. Op zich geen grote bult, het is nauwelijks zichtbaar. Maar er woei een blaadje precies op dat gevoelige plekje en dat deed PIJN
Ga je gang, lach mij maar uit đ„Č
Ik luister naar 90âs rock anthems op Spotify en het is net of ik weer 15 ben, henna in mân haar heb en verliefd ben op een willekeurige jongen van 2 jaar ouder die in een band speelt.
GADVER met de rozijnen ben ik het mee eens 

Mijn vader appt net dat ze ons konijn hebben in laten slapen 
Zo verdrietig. Ik heb haar uitgezocht toen ik 15 was, 13 (!) jaar geleden. Zo gek dat ze er nu niet meer is als ik daar kom.
Mijn vriend heeft het plan opgevat om vannacht om 3 uur te gaan sporten??? Er zit weliswaar een gym in het gebouw waar hij woont maar omg why, gelukkig slaap ik niet bij hem vannacht
Ik maak opeens weer allemaal dingen mee? In een tijdspanne van 4 dagen ben ik uit eten geweest, naar een concert geweest, voor het eerst sinds corona om 4 uur thuisgekomen van een feestje, heb ik een auto gekocht en is er (alweer) een lekkage in mân slaapkamer, voel echt weer dat ik leef ineens man
De tering ik heb vandaag weer bijna 12 uur op de uni gezeten, masterlife naait me echt hard
Ben ook zo moe dat ik niet meer weet wat ik met mezelf aan moet
Ik probeer mezelf wakker te houden zodat ik zo niet op een heel andere plek in Nederland wakker word dan waar ik moet zijn, maar eeeh. ZĂł moe, ben al sinds 10.45 alleen maar aan het haasten van afspraak naar afspraak.
Gister zijn de twee lichtgrijze muren die ik had in mân woonkamer lichtroze geverfd en mân leven is zo veel beter nu
ik had al 1 donkergroene erbij alleen ik was na 2.5 jaar dat wit/lichtgrijs zo zat, zo grauw
Dus nu is het lichtroze met donkergroen en ik ben er zo blij mee
zo veel warmer, zo knus. Hele huis ruikt nog wel naar verf maar ok
Ik ben met mn ouders in Parijs, deze avond waren we in een random bistro gaan zitten en opeens lopen goede vrienden van ons die âthuisâ 2 straten verder wonen langs die bistro
gelukkig zagen we elkaar en dan hebben we bijgekletst haha, heel toevallig
Na 6 nachtdiensten probeer ik mân ritme terug te krijgen. Ik mag van mezelf niet voor 12 uur naar bed, want andery word ik gegarandeerd om 4 uur wakker en slaap ik niet verder.
En ik moet echt weer snel wennen, want moet vanaf donderdag precies contra draaien ( in plaats van 6 uur sochtendâs naar bed, om 6 uur sochtendâs beginnen)
Ik ben die klote diensten zo extreem zat. Kan echt wel janken van hoe constant fucked up ik me voel door stelselmatig slaapgebrek.
Dat is helemaal normaal bij een inwendige echo! Kan je wat bloederige afscheiding door krijgen, bij weinig bloedverlies en normale afscheiding wordt dat wat lichtroze.
Hoeveel (nep)leren jasjes zal caroline vd plas hebben?
Altijd als ik haar op tv zie heeft ze er 1 aan
Kan me goed voorstellen dat het allemaal onzeker maakt, want het lijkt me ook best een spannende ingreep! Fijn dat ze voor de zekerheid ook nog even goed hebben gekeken. Bloed/vocht in het baarmoedergebied kan ook zo veel pijn doen omdat het een beetje gaat irriteren. En als je nog extra geruststelling nodig hebt, gewoon nog een keer bellen tot al je vragen zijn beantwoord! De gynaecoloog had mij uitgelegd dat het met een inwendige echo kan zijn dat er bijvoorbeeld een klein adertje gaat bloeden. Dat geeft licht bloedverlies dat mengt met de normale afscheiding maar stopt ook snel weer! Mijn ervaring met inwendige echoâs is dat ik soms wel wat lichtroze afscheiding of een beetje bruin bloedverlies heb maar soms ook niet, het stopt altijd binnen een paar uurtjes weer. Waarschijnlijk is 't nu allemaal net wat gevoeliger door de lisexcisie en misschien ook beter doorbloed omdat de wond aan het herstellen is.
Hoop dat je je verder okee voelt ook zo na de narcose