Wat je even kwijt wil #56

Mijn vader is deze week met vervroegd pensioen gegaan en ik zit vandaag weer op extra veel woningen te reageren :joy: Het is echt tijd dat ik het huis ga verlaten, zo op elkaar zitten is voor niemand goed haha.

9 likes

1764 more impressive than my cito score :sunglasses:

Ik heb sinds enkele minuten eindelijk snel internet in mijn appartementje. :smiley:

1 like

Wtf das inderdaad veel! En dan kun je nagaan dat de normale supermarkten dit ook aanbieden en die volgens mij ook vaak vol zitten.

2 likes

Wajow ik heb het gewoon al af, ik herken mezelf niet. Nu maar eens avondeten en de rest van de avond lekker chillen met een boek denk ik

4 likes

Stiekem wel een geruststelling dan want mijn spiegelbeeld vind ik een stuk leuker om te zien dan hoe ik er op foto’s uitzie :joy::joy:

4 likes

Ik vind een appel zulk saai fruit. Maar als je ongesteld bent en een appel is het enige zoete wat je in huis hebt. Dan is het ineens super lekker.
Oke nee grapje ik heb hem in de pan geflikkerd met suiker en kaneel :drooling_face:

26 likes

Ga ik dit jaar een kerstboom aanschaffen of niet :thinking: en zo ja, welk thema wordt mijn boom

. Mijn katten houden kerstbomen en ballen wel heel :heart:

2 likes

Oe lekker! Nog lekkerder een warme appel met kaneel + suiker en gele vla er over heen :drooling_face:

1 like

Lekker met rozijnen

3 likes

GADVER

Geld ook voor jouw vla @Foefjeisthuis

2 likes

Succes, je kan het! :grin:

1 like

Het een bult op mijn hoofd, want ik lette niet op toen ik mijn haar ging föhnen. Ik deed mijn hoofd omlaag en BENG tegen de gootsteen aan. Op zich geen grote bult, het is nauwelijks zichtbaar. Maar er woei een blaadje precies op dat gevoelige plekje en dat deed PIJN

Ga je gang, lach mij maar uit 🥲

6 likes

Ik luister naar 90’s rock anthems op Spotify en het is net of ik weer 15 ben, henna in m’n haar heb en verliefd ben op een willekeurige jongen van 2 jaar ouder die in een band speelt.

6 likes

Ik heb zin in schuddebuikjes. :frowning:

4 likes

GADVER met de rozijnen ben ik het mee eens :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

Mijn vader appt net dat ze ons konijn hebben in laten slapen :cry:
Zo verdrietig. Ik heb haar uitgezocht toen ik 15 was, 13 (!) jaar geleden. Zo gek dat ze er nu niet meer is als ik daar kom.

13 likes

Mijn vriend heeft het plan opgevat om vannacht om 3 uur te gaan sporten??? Er zit weliswaar een gym in het gebouw waar hij woont maar omg why, gelukkig slaap ik niet bij hem vannacht

3 likes

Ik maak opeens weer allemaal dingen mee? In een tijdspanne van 4 dagen ben ik uit eten geweest, naar een concert geweest, voor het eerst sinds corona om 4 uur thuisgekomen van een feestje, heb ik een auto gekocht en is er (alweer) een lekkage in m’n slaapkamer, voel echt weer dat ik leef ineens man

38 likes

Als je het vergelijkt met de randstad wellicht, maar voor Limburg is het juist een hippe toevoeging lijkt me :wink: (en voor vele andere plekken)

Ik heb er vorig jaar door Corona vaak besteld, fijn ook dat je daar “maar” 35 euro hoeft te besteden voordat ze langskomen (ligt bij de meeste supermarkten een stuk hoger), maar ik ga inmiddels toch weer vooral naar de supermarkt. Mis regelmatig producten (ben de AH XL gewend) en mis vooral ook goede aanbiedingen, want die vind ik daar standaard belabberd eigenlijk. En heb vaak ook niet voor 35 euro aan boodschappen nodig, waardoor ik steeds maar voorraaddingen extra bleef inslaan om eraan te komen, waardoor ik nu nog steeds voor een weeshuis aan dingen als havermout/linzen/meel/bonen etc heb haha :upside_down_face:

3 likes

De tering ik heb vandaag weer bijna 12 uur op de uni gezeten, masterlife naait me echt hard :upside_down_face: Ben ook zo moe dat ik niet meer weet wat ik met mezelf aan moet