How do you survive
Ik hoor van verschillende mensen dat de interimmer die we hebben binnen gehaald om mij te helpen me achter m’n rug keihard zit tegen te werken. Stom gedoe. Morgen maar gesprek aangaan maar nu al geen zin in.
Leuk souvenir van een weekendje weg: hoofdluis 🥲🥲🥲
Deze dag is wel zo saai, voelt ook alsof het al heeeel laat is en hij al heel lang duurt
Maar ook goed nieuws! Heb het hier zo vaak over gehad, maar as donderdag is het als het goed is eindelijk zover voor m’n operatie vind het wel spannend tot ik er echt lig met al die coronacijfers, maar nog maar even en ik kijk er echt naar uit!
M’n thermostaat heeft t loodje gelegd, net nu t echt flink koud begint te worden. Zit hier nu met een huis vol kaarsen. Wel gezellig, maar alsnog koud. En ik ben ook nog eens een ontzettende uitsteller dus waarschijnlijk duurt het nog wel een week voor de verwarming t weer doet
Baby cadeautjes kopen is echt zo moeilijk als je zelf nog totaal niet met baby’s bezighoudt of in die fase zit. Maar oke er staat een schattig Nijntje op dus mijn zus zou het vast wel leuk vinden :’)
Vorige week een meubel op made.com besteld. We waren al lang aan het twijfelen, de verzendkosten waren toen gratis en ik verwachtte eigenlijk geen hoge korting voor black friday. Maar nu staat het meubel dus voor 100 euro goedkoper op de site. Huilen, waarom was ik zo ongeduldig
Kan je niet mailen? Misschien dat je nog steeds de korting kan krijgen.
Echt ziek toevallig dit. 22:33 stuur ik een mail dat ik stop met mijn master aan mijn begeleidster en nog geen minuut later krijg ik een mail met wanneer ik weer wil afspreken en dergelijke (niet als antwoord op mijn mail dus, die had ze nog niet gelezen, maar echt zieke toeval). Denken dus op precies zelfde moment aan elkaar nadat we weken niet gesproken hebben en dan nog om half 11 in de avond ook?
Oh ga je echt stoppen?? Finally sis
Ja 🥲 dubbel gevoel wel mr it’s okay
Goed om te horen. Heb je toen gemaild? En heb je het toen gewoon gevraagd of zielig of boos gedaan?
Als je de chatfunctie gebruikt en je vraagt gewoon of je de korting ook kunt krijgen dan krijg je die. Is mijn ervaring. Je hoeft niet boos of zielig te doen. Sowieso niet boos haha waarom.
Haha ja dat was ook wel mijn idee, Maar de laatste keer toen ik dat probeerde bij een ander bedrijf, had het geen effect. Vraag me soms af of mensen die zich minder neutraal opstellen tegenover de klantenservice , meer bereiken.
Ah zo. Nou bij Made zijn ze super makkelijk en hebben ze een goede klantenservice!
Ik heb het bij Made zelfs een keer een paar maanden erna gedaan! Toen kreeg ik direct een waardebon, en kwam goed van pas voor een lamp die ik toch al op het oog had
Het is half één en ik kan niet slapen dus nu sta ik sushirijst te koken zodat ik morgen met een poké bowl kan lunchen
Had gisteren een gesprek van 1,5 uur lang. Het was geen slecht gesprek maar veel informatie. Dus koppie vol en nu beroerd geslapen. Blijkbaar vinden mijn hersenen slapen onnodig als het aan een flinke update bezig is
Ik ben begonnen in het boek De meeste mensen deugen. Want als er één moment is om daarin te beginnen, is het nu.
Vindt hier iemand nodig om ‘s ochtends spek te bakken