Wat je even kwijt wil #56

Wow, ik heb gewoon 8.5 uur geslapen. Dat is ook eeuwen geleden. :anguished:

5 likes

Ik ben altijd van de wekker gaat, opstaan. Maar het is laatste tijd echt een opgave jeetje mina. Echt als een baby daarna " ik wil niet :sob::sob::sob::sob::sob: waarom moet ik opstaan ik haat opstaan ik wil slapen". Tering.

8 likes

Yes mijn test is negatief, ik mag weer naar buiten en gaab werken :partying_face::partying_face:

43 likes

Ik heb via de chat van made gevraagd of ik alsnog de korting kon krijgen en het ging echt zooo makkelijk. Voor ik het wist had ik een mail over de terugbetaling binnen. Echt fijn :blush:

41 likes

Maar dat is niet catchy :weary:

1 like

Zo herkenbaar! Het is nog zo donker, de kamer koud en het bed is zo lekker warm :tired_face:
Alleen op de dagen dat ik een drukke taak hebt lukt het me om echt op tijd uit bed te komen.

1 like

Ik dacht ik open FF even om te uit te loggen, ik moet vandaag echt even geconcentreerd aan het werk. 45 min later ben ik hier nog steeds :roll_eyes:

12 likes

Zet gewoon een oude aflevering van villa achterwerk erop. Probleem opgelost

5 likes

We zitten met 5 man op kantoor en alle mails zijn behandeld. Gaan er 2 om 1 uur naar huis en dan zitten we alsnog met 3 man te koekeloeren. Geen idee wat ik tot 5 uur moet gaan doen hoor :woman_shrugging:t2:

Gewoon YouTube filmpjes afspelen van sketches. Beperk je rol tot agenda houder/ voorzitter/ presentatrice.
Ik liet de baas altijd opening en afsluiting doen haha en zei zelf altijd welkom geef het woord aan x. En dan nu is het pauze, nu gaan we dit doen.
Bedankt voor je komst.
Bij wat ouder publiek vonden ze van kooten en de bie heel leuk. Lubach doet ook vaak goed.

Quizzen viel ook altijd goed. Las dan vraag en antwoorden op en de tussenstand. Online vind ik wel minder akward.

4 likes

Dit is de 2021 versie van een nieuwe medewerker vragen een plintenladder of map met zoekgeraakte documenten te laten halen

2 likes

Maar wie zit hier op te wachten. Hier zou ik als andere medewerker ook geen zin in hebben om daar naar te kijken.

7 likes

Aiii ik had een ontevreden mail gestuurd naar m’n accountant over de gang van zaken, werd ik net natuurlijk gebeld met allerlei goed-maak-aanbiedingen, maar het is echt een gevalletje too little too late en omg wat vind ik het dan moeilijk om m’n poot stijf te houden. :weary:

4 likes

Sowieso waarom zou je de hand schudden van een bezorgbedrijf? ‘Joe thanks’ volstaat wat mij betreft :joy:

3 likes

Komen er ook tot 5 geen mails meer binnen? Jaloers haha. Buiten een oneindige mailbox (zit nu voor de niet prio’s mail van 7 dagen oud te beantwoorden) ook een oneindige to do lijst.

1 like

Ik werk op een klantenservice voor een bedrijf dat tuinplanten levert en er word nu in deze periode weinig geleverd dus er komen wel wat mails binnen hier en daar maar die zijn ook weer met 5 minuten beantwoord natuurlijk. Haha

Misschien vraag ik afdeling transport zo of ik iets voor hun kan doen

Damn. Het is nu acht weken na de operatie aan m’n gebroken rug en ik kan eigenlijk zelf gewoon alles weer? Mentaal ben ik soms nog wat moe en ik voel de schroeven in m’n rug, maar ik weet ook hoeveel geluk ik heb gehad. Vandaag zelfs voor het eerst kunnen fietsen. :partying_face:

97 likes

Ik vond op Twitter #thierryisgevaccineerd ook wel Chill om te zien dat veruit de meeste mensen gewoon normaal zijn en prima sarcasme kunnen bedrijven.

Was goed voor m’n geloof in Nederlanders.

16 likes

Ik moet vaker een Nintendo switch bestellen waardoor ik zo hyped ben tot ie bezorgd wordt dat ik zo productief word als vandaag. Heb echt al tering veel opgeruimd, schoongemaakt, gewassen, administratie, etc. :thumbsup:

15 likes

Was dit nou weer, ik zit ergens een koffie te drinken en er komt zo’n groepje Britten achter me zitten en ze hangen gewoon hun tas aan mijn stoel? Lol. En me dan ook nog boos aankijken alsof ik de tas ga stelen als ik hem een stoel verder hang? Die versleten rugzak van je mag je gewoon houden hoor vriendin.

11 likes