Kom je die nieuwe, de vorige en die liteversie
Oke late reactie, maar WAAROM doen ze dat ook alweer? Dat is toch helemaal niet handig. Kan iemand dat niet ff duidelijk maken aan die beesten?
ik ben geen bioloog maar het lijkt erop dat ze gewoon een makkelijk lekker hapje spotten op die poolvlakte en dan hun kans grijpen.Het zijn niet perse hun eigen vaders. Maar misschien weet iemand hier meer over?
Ik ga dus ineens super goed op het album rare van selena gomez. Had nooit eerder muziek van haar gehoord. Vind dit echt chill.
VONKEN. Niet meer vinken.
Ik zou Internet problemen faken, dit gaat te ver
Zou het opgenomen kunnen worden en in ff talk geplaatst geplaatst kunnen worden? Asking for leedvermaak.
Hier in het onderwijs hadden ze een extern bedrijf voor wat dingen ingehuurd die veel ervaring hadden. Toen bleek Microsoft weer wat verandert te hebben en werd het voor de ingehuurde presentatrice toch behoorlijk awkward (alles aan elkaar lullen terwijl het oorspronkelijk weken geleden was voorbereid). En dan random op basis van een questionnaire werd je gegroepeerd en dat vond ik niet fijn, omdat die multiple-choicevragen sowieso niet correspondeerden met mijn mening. Dan kreeg je een vraag voorgeschoteld om de tijd te vullen: ‘Paranimf, jij zit in groepje X dat betekent dat je Y leuk vindt’. ‘Uhmmm…’
Ik heb zelf elders een grootschalige quiz en wat Roast-sessies georganiseerd en het leek wel alsof die bijeenkomsten eeuwen duurden. En achteraf mensen ‘wat ben jij klein in het echt’.
—-
Vanochtend weer les gegeven aan een groep toekomstige beroepsprofessionals in de zorgsector waarvan de helft behoorlijk anti-vaccinatie was en social media desinformatie slikt als zoete koek. Dat vond ik best wel slikken, ook toen ik kritische vragen ging stellen m.b.t de bronnen.
Meisje wist mij te vertellen dat ik dood zou gaan bij een 5e vaccinatie. ‘Waar baseer je dat op?’ ‘Facebook blablablabla buurvrouw en daarvan de blabla’.
Ben nog wel professioneel en vriendelijk gebleven maar vind het best heftig om te moeten horen dat alles bullshit is. Al ben ik het wel met ze eens dat de communicatie (hoe alles verkocht wordt) vanuit Den Haag beroerd is.
Als ik dit lees denk ik alleen maar meer: wat goed dat ik geen baan in het onderwijs kon vinden want ik was sowieso ontslagen vanwege excessieve reacties op dit soort SHIT. Heel verdrietig dit… De social media generatie
Haha wie of wat werden er geroast?
Mensen en hun professie
Het is gewoon zo raar dat je dan iemand in je omgeving verliest aan COVID-19 en dat zij het afdoen als bijna niks en dat de vaccins zogenaamd gevaarlijk/onbetrouwbaar zijn, terwijl ze zelf waarschijnlijk op den duur ook die bevoegdheid krijgen om te mogen prikken en aan het bed van patiënten komen te staan.
En ze brengen het vaak als leugens van de overheid, zeggen dat de vaccins mensen zogenaamd zouden moeten beschermen en dan leg je uit dat het nooit 100% beschermt (of pretendeerde dit te kunnen) of voorkomt dat mensen in het ziekenhuis terecht komen. Maar dat het in ieder geval de kans verkleint dat je op het IC terechtkomt en de zorg extra belast.
Maar ik denk dat deze jongeren vooral erg boos zijn omdat ze zich in de steek gelaten voelen (‘vrijheidsberoving’, weinig leuks op de agenda hebben qua sociale activiteiten). Ze voelen zich niet gehoord en dat hebben mbo’ers denk ik vaker dan andere studenten. Maar je merkt dat ze fictie en werkelijkheid slecht uit elkaar kunnen houden en argumentatie en gewoon tekstbegrip is heel laag. En dat is gevaarlijk zoals je ziet, maar Rutte boeit het weinig. Maar op dit soort momenten heb ik ook wel zin om het bedrijfsleven weer in te gaan.
Ik werd niet zo netjes behandeld ergens waar ik vrijwillig (lees noppes nada ) grafisch werk voor leverde. Maar ik werd misbruikt omdat niet voor mijzelf kon opkomen (lang leve burn-out). Dus raad wie donderdag een externe harde schijf meeneemt en heel haar mapje leegmaakt
Moet je mij maar een contract laten tekenen
Het is toch geen kleuter die om een plasketting moet vragen, kom op zeg.
Ik heb gesolliciteerd op een functie die me echt heel erg leuk lijkt maar het is helaas maar voor 12 uur in de week. Het gaat via een uitzendbureau en ik heb morgenochtend een telefonische afspraak n.a.v. mijn brief en c.v. dus ik ben super benieuwd. Maar nu zie ik binnen dezelfde organisatie nog een andere functie voor ook 12 uur en die twee samen zou genoeg uren zijn voor mij financieel gezien. Ik twijfel een beetje of ik daar morgen gelijk aan de telefoon over moet beginnen of niet… Ik ben voor allebei de functies geschikt qua opleiding en werkervaring.
Liever dat dan in de badkuip
Nja, ik zou het prima vinden. Die man is aan het werk en moet gewoon even plassen. En ‘‘al je deuren open trekken’’? Woon je in een paleis?
Meestal zeg ik bij binnenkomst al van joh hier is de wc. Dan weten ze dat in ieder geval. Maar ook is het de enige deur met een slot, dus opzich is dat wel duidelijk bij ons.
Verder heb ik er niet heel veel problemen mee als ze een deur open zouden trekken als ze vermoeden dat daar de wc is.
Ik zou het gewoon aankaarten. Jezelf een beetje emissierechten verkopen en lekker pro-actief.
ik moest net 26 trappen omhoog lopen met een boodschappentas want de lift deed het weer eens niet en ik had nog niet gegeten nouuuu ik ben me een partij ready to die jezus heb echt om de paar etages een break genomen en op de 20e heb ik dik 5 minuten bezweet op de grond gezeten wat een lijdensweg