Wat je even kwijt wil #56

Oké, ik heb er geen vijf, maar zo lang hij niet naar binnen loopt en alleen de wc zoekt is het niet zo erg toch? Ik kan me best voorstellen dat hij vaak bij mensen komt die gewoon hun ding doen in een andere kamer / op een andere verdieping. Dan zou ik ook niet eerst gaan vragen waar de wc is. Die is bij 9/10 huizen toch gewoon op de gang.

Ohhhh had voor werk net een telefoongesprek en maakte een heel flauw grapje met iemand die ik niet eerder had gesproken. Hij pakte hem lekker door dus denk dat het oké is maar waarom kan ik niet normaal doen. Lekker professioneel zo.

1 like

Dat maakt het werk toch juist leuk? Zou er niet te veel over in zitten. Meestal voel je wel aan bij wie je bepaalde grapjes kan maken.

4 likes

Ik leef nog! Druk met van alles en nog wat, lijkt me wel leuk om weer wat actiever te worden :blush:

1 like

Haha thanks, lief dat je dit zegt. Ik hoop dat hij het alweer vergeten is en moet er inderdaad niet te veel over nadenken. Ik heb dit gevoel ook wel eens na feestjes of avonden met vrienden. Dat ik denk jeetje wat heb je nu weer allemaal gezegd en meestal valt het reuze mee.

1 like

Damn ik had pepers gekocht bij de Turkse supermarkt en ff niet over nagedacht dat die 10x heter dan die van de supermarkt zijn :hot_face:

3 likes

Nou hij had best een dixi mee kunnen nemen

7 likes

Ik twijfel: naar de stad gaan voor de laatste twee sint cadeaus of thuis blijven en gaan rijmen. Allebei even kut eigenlijk

Ik heb echt menstruatiepijn en ipv een naproxen nemen verzwelg ik liever in zelfmedelijden :heart:

Het hoeft elkaar niet uit te sluiten toch, je kan het ook allebei doen! Sterkte

4 likes

Echt meest lange regenboog ooit gehad net, bleef echt 30 min lang superfel. Al mn social media staat er vol mee :rofl:

3 likes

@anon4775214 ik ga met jou mee hoor. Vragen vind ik niet meer dan normaal ( niet dat je nee gaat zeggen maar voor de vorm). Het is jouw huis.

2 likes

Maar eigenlijk is het idioot dat je het vraagt, want niemand gaat nee zeggen of anders moet je er een knoop in doen.
Als hij weet waar de wc is why not?

5 likes

En over het algemeen heeft het een slot dus daar herken je een badkamer of wc wel aan.

5 likes

Nouu, mijn vriend zat laatst vast op de wc omdat de deurklink eruit viel en de deur nog op slot zat. Dus hij heeft de deur in elkaar getrapt om eruit te kunnen. ( weleens verteld hier geloof ik) maar diezelfde deur zit er nog steeds in en wil niet op slot en niet eens goed dicht. Dus het werkmannetje voor de nieuwe zonnepanelen zal ik gelijk maar even waarschuwen morgenochtend :laughing: :eyes:

6 likes

Je weigert indd niet, maar ik vind het een beleefsheids-vraag.

1 like

Ik heb morgen een mondeling examen. Dat is al niet mijn sterkste punt en nu is het ook via teams. Nou ik heb nog nooit iets met teams gedaan. Het is ook met een onbekende en ik ben echt zo nerveus. Ik heb het gevoel dat ik opeens niks meer weet.

Uhg ik hoop dat het snel voorbij is en dat ik het haal.

3 likes

Ja plus je hoeft het niet als een vraag te brengen, je kunt ook zeggen ‘ik zou graag even van je toilet gebruik maken’, en waarschijnlijk antwoordt de bewoner dan wel iets van ‘oh ja natuurlijk die is daar en daar’. Zeker in coronatijden waarbij veel mensen extra op hygiëne enzo let is het wel netjes als dat op z’n minst even gemeld wordt. Ik begrijp ook echt niet waarom er zo over gevallen wordt dat @anon4775214 het gek vindt als een werkpersoon/monteur dat ongevraagd/onaangekondigd doet, ik zou dat ook apart vinden.

7 likes

Kan je niet een paar uur van te voren met iemand even kort oefenen met Teams etc.?

2 likes

Ik heb tijdelijk geen internet en nu kijk ik The Simple Life die ik een tijdje geleden voor het mooie bedrag van € 0.75 in de kringloop heb gekocht. Echt het meest 00s wat ik in tijden heb gezien :ok_hand: loves it

36 likes