Wat je even kwijt wil #56

Ja ik heb één keer geoefend via zoom. Dus dat is ongeveer wel hetzelfde denk ik. Dat was wel oké maar ik merkte ook dat ik wel een beetje ongemakkelijk was. Dus we gaan het zien morgen.

Als je even wilt checken hoe en of Teams fijn werkr (ik ben er zowat getrouwd mee) wil ik best nu even met je kijken hoe het werkt / dat je dingen kunt uittesten. Maar veel succes je kan het. Ik vond dit jaar afstuderen (online assessment via teams ook vet raar).

3 likes

Lief! Maar ik denk dat het wel moet lukken. Er zit ook een powerpoint met uitleg bij. Maar het voelt onwennig doordat ik het niet gewend ben. Plus ik ben ook nerveus dus nu ga ik denken dat alles fout gaat. Maar ik ga zo mijn laptop dichtdoen en ontspannen. Maar dank je wel!!

1 like

Ik wilde iets lekkers eten en had Tuc salt&pepper. Man, wat een deceptie

1 like

Beter had je tuc bacon gepakt. Mmmmm tuc bacon

2 likes

Haha is best heftig he? Nog 19 te gaan. :joy:

1 like

Ja helaas in mijn geval dus :sob:

1 like

Hing er ook iets van jou aan je stoel? Het kan een dieventruc zijn

3 likes

Ik vind dit zo’n grappig nieuwsbericht. Wat is de doerian toch een kutvrucht :joy:

14 likes

Ugh al paar dagen zo’n drukkend gevoel op m’n borst/longen. Corona test was negatief en denk dat het gewoon een beetje de stress/gedoe van de laatste weken is maar ben er wel klaar mee. En zo gestresst ben ik al geeneens meer dus lichaam doe eens kalm aub.

Ik ga volgende week weer een weekje naar Amsterdam in het huis van een forummer en nu wilde ik wat boeken bestellen maar het is samen 80 euro!!!
En ik kan het wel missen maar ik vind het zoveel

3 likes

@Luzarl Aaah treat urself tho

Lift is nog steeds stuk, nu hangen er A4tjes met dat de lift defect is, je hem niet mag gebruiken en dat hij soms een stuk naar beneden valt :clown_face: Heb de gok gewaagd met wat anderen tot hij gekkig geluid maakte en toen direct uitgestapt en de rest van de verdiepingen gelopen. Wel gezellig met m’n flatgenoten zo op de trap, maar ik ga voorlopig mijn huis niet meer uit.

Ja ik wacht ff tot mn salaris vrijdag en dan bestel ik ze lekker hoor!!

Ben al een paar dagen “niet lekker” - en dat is altijd zo vaag maar nu IS het ook echt vaag. Ik heb hoofdpijn en buikpijn en ik ben misselijk, maar ik heb geen normale buikgriep. Maag zegt: HONGER maar elke keer als ik wat eet zegtie WTF DOE JE NU BEN IK BOOS maar niet genoeg om het er weer uit te gooien. En ik heb al weken de hele tijd een koude neus. En ik ben moe.

Dat zou je verbazen. Vriend van me werkt als tuinman en komt bij hele luxe huizen. Bij sommige mensen mogen ze niet eens naar de wc.

2 likes

Ik heb toevalllig vandaag voor het eerst in een eeuw een pakje Tuc gekocht (en hij is nu al op!) in de smaak sour cream & onion zo lekker <3

1 like

Oh hier had ik zelf helemaal niet aan gedacht! Ik had mijn tas gelukkig voor me op de stoel met mijn jas eroverheen dus daar konden ze sowieso niet bij (ze konden er ook niet zomaar langs om bij mijn tas te komen). Maar goed om op te letten!

3 likes

Ik heb precies hetzelfde! Ben niet echt ziek maar ook niet lekker maar ook zo vaag ja

1 like

Dan zou ik gewoon in de tuin pissen of tegen het luxe huis aan.

5 likes

Nou, dan zou ik gewoon in die luxe tuin van ze plassen als ik die vriend was.

2 likes