Zoo vervelend he. Ik ga vandaag denk ik maar gewoon proberen te eten zoals normaal.
Bah, sinds gisterenavond niet lekker en kan pas morgenmiddag testen. Niet doodziek, als er geen Corona was had ik denk ik wel geprobeerd te gaan werken. Ook gisteren griepprik gehad dus hoop heeeeel erg dat het daarmee samenhangt. Maar dat maakt dat ik me nu hoe dan ook zo schuldig voel:
ā ik ga wel gewoon werken want ben hard nodig op mān werk en niet superziek. Maarja als ik straks wel positief test is iedereen de pineut.
ā ik ga niet werken en voel me schuldig omdat het misschien overdreven is en wel meevalt en ik voor niets mān collegaās belast.
Obviously wel de 2e optie gekozen maar alles voelt als een slechte keus
Had iets besteld bij cool blue, kreeg een mailtje dat ik het vandaag kan ophalen en een week blijf liggen met het bericht erbij ādaarna vinden we het zielig.ā Pff haha wat lame
Ugh bedrijven die op die manier mails typen. Ik kreeg van Picnic deze week mijn ābonne-bonne-bonnetjeā. Gewoon nee.
Haha het ruikt altijd een beetje weeiig bij mijn ouders in huis en ik dacht dat dat het incontinentiemateriaal van mijn vader was. Maar het blijkt een Rituals huisparfum te zijn
Welke boeken ga je kopen?
Ahh een vriendin is aangenomen op zoān ontzettend toffe baan, ben echt zo trots! Gelijk een flesje bubbels gehaald wat nu koud ligt!
Wat lief @Max !
Ik heb nu toegang tot het members only gedeelte en ben een beetje overwhelmed nu haha.
Wat leuk dat je als vriendin zo blij en trots bent!
Ik heb geen idee naar welke apotheek de huisarts mijn medicatie heeft gestuurd dus ik dacht ik ga ff snel langs optie 1 maar het is super druk, de telefoon blijft maar rinkelen en er is maar 1 balie open
Kan ik slecht tegen
Ik werd gebeld dat mn sporten vanavond niet door gaat. Heh wat vervelend nou. Nu kan ik vanavond gewoon lekker op de bank blijven stinken
Ik had net n.a.v. een sollicitatie een telefonisch gesprek en het ging heel goed en de functie lijkt me zo leuk. Er stond in de vacature dat het maar voor 12 uur zou zijn maar het blijkt tussen de 16 en 20 uur p.w. te zijn dus dat is echt top. Ik weet niet zeker of dat financieel genoeg gaat zijn maar dat ligt ook aan hoe ze me in gaan schalen. Ben zo benieuwd! Ik hoor voor het weekend of ik volgende week langs mag komen voor een āreal lifeā gesprek
Ik zou met twee vriendinnen afspreken vandaag (een in de vroege middag en een met het avondeten) en beide hebben afgezegd.
Vind ik eigenlijk helemaal niet erg maar wat ga ik dan doen op mijn vrije dag??
Een wandeling maken, lunchen bij Bagels&Beans met jezelf, een boek kopen en die gaan lezen, in je pyjama een serie bingewatchen, een appeltaart bakken, je hele huis stofzuigen, iemand anders bellen om mee af te spreken?
Ja haha denk dat het maar een herhaling van gisteren wordt dan!! Lekker serie kijken of simsen ofzo. Wandeling komt ook wel goed.
Ook lekker.
Snap ik ergens wel, lekker cadeau is dat als het terug kunt vragen
Anders even de HA bellen met de vraag waar ze het heen hebben gestuurd. Scheelt weer wachten bij de apotheek
Sinaasappelsap in een open wondje gekregen
Probeer in mijn nieuwe woonplaats bij een huisarts in te schrijven maar iedere praktijk neemt nu geen nieuwe patiƫnten aan. Dan maar nog bij mijn huidige blijven, denk dat ik weinig keus heb.
Vanuit werk hebben we een extra bonus gekregen en dat is heel even een verademing
Aah ik ben level-up gegaan in de Teams-errors, na de āje staat nog op muteā, had ik net weer eens een āje hebt je scherm nog niet gedeeldā