Wat je even kwijt wil #56

Je zou ook met je zorgverzekeraar kunnen kijken naar een huisarts in je woonplaats, zij hebben dit vaak sneller voor elkaar

2 likes

Ik wist helemaal niet dat dit een ding was! Dankjewel voor de tip!

1 like

Lekker thuis gamen, series kijken, bakken, films kijken of een extra uurtje slapen :grin:

Ik zag via Menzis de beschikbaarheid etc nu en heb me gewoon ingeschreven bij ƩƩn waar ze nu geen nieuwe patiƫnten meer aannemen volgens de site en anders neem ik inderdaad even persoonlijk contact op met menzis. Ben echt blij met het forum af en toe. Ben met dit soort dingen niet echt handig.

4 likes

Haha die zorgverzekeraars begrijpen het soms ook niet helemaal, werden laatst gebeld of wij een gezin aan wilden nemen als patiĆ«nt, en wij zeiden: nee, want die woonplaats is te ver van onze praktijk, valt niet binnen ons werkgebied. Zeiden ze: oh maar het is toch maar 4km? … Ja, door de lucht, er ligt een rivier tussen onze plaatsen, met omrijden over de brug is het 11km, of denk je dat wij bij spoed rustig voor een veerpont gaan staan wachten. :face_with_raised_eyebrow: Zelf even goed op Google Maps kijken is schijnbaar moeilijk.

13 likes

Jeetje, zulke dingen check je toch even van te voren zou je zeggen :sweat_smile:

1 like

Doe niet zo moeilijk, je kan toch gewoon zo’n helikopter pakken.

21 likes

Die kan je alleen tussen 8 en 10 bereiken. Maar het komt morgen gelukkig aan op optie 1!

3 likes

Ik vond weer eens een portemonnee tijdens mijn werk. Alleen dit keer was het geen portemonnee met 800 euro erin, maar die van een dertienjarige. Maar portemonnee is weer terug bij de eigenaar :blush:

11 likes

Ik ben al 2 uur thuis na 2x half uur fietsen en rondje winkels en sterf nog steeds van de kou. Terwijl ik al kop thee op heb, warme lunch en onder 2 dekentjes zit. Ik haat dit zo.

1 like

Ik heb van het weekend koekjes gebakken met een vriendin en ze heeft me zo’n shitload meegegeven (vier ramvolle blikken) dat mijn ontbijt en lunch vandaag 100% koekjes zijn. Zo lekker :pregnant_woman:t2: Weet nog niet wat ik vanavond ga eten maar ik heb in ieder geval al iets in huis.

17 likes

Ik mag een studio komen bezichtigen bij een nieuwbouwproject. Zijn 16 woningen en ik ben nummer 19 :sob: Ik wil het zo graaaag

39 likes

Misschien dat een warm voetenbad kan helpen eventueel met magnesium vlokken? En het is echt heel vervelend als je maar koud blijft.

1 like

Op zulke momenten doe ik de gordijnen dicht, koptelefoon op en verder niets doen.

Is er iets waardoor je de overprikkeling kunt afnemen?

1 like

Jezus ik nam een gembershot. Nu ben ik gestorven

5 likes

Doe dan maar rustig aan vandaag

Dit zijn van die dagen dat ik toch een beetje emo ben. Mijn mama was anders vandaag 63 geworden.

31 likes

Dat wordt thuisbezorgd of een opwarmmaaltijd van de supermarkt.

Is het mogelijk een paar dagen een hotel te boeken om even te ontsnappen?

1 like

:orange_heart: Begrijpelijk

2 likes

Ik nam een gembershot. Nu ben ik gestorven. Twee zinnen waarmee een interessant boek kan aanvangen.

8 likes