Wat je even kwijt wil #56

Lekker joh! Mijn favo shot is eentje van de AH, spicy pumpkin, misschien kan je die proberen als je het wat rustiger aan wil doen dan direct een gembershot

1 like

Hahahaha mijn bezorger schrok zich helemaal de tyfus toen ik hem via de bel toesprak vanuit bad, hij deed echt een sprongetje omhoog. :joy: Sorry DHL-jongen.

24 likes

Jullie zijn altijd zo lief.

6 likes

Al mijn onderzoeksdeelnemers worden verkouden en dan kunnen we weer het hele schema omgooien đŸ„Č ik wil ze graag even in een bubbeltje stoppen en ze er pas uit laten nadat ze klaar zijn maar ik denk niet dat de ethische commissie akkoord gaat

4 likes

Wat blijft Margherita van Marco Borsato toch zo’n heerlijk dramatisch meeschreeuwnummer. “Waarom sprak je over liefde als je nooit van mij GE-HOU-DEN HEBT”

20 likes

IK VERLIES HET VAN DE WANHOOP

19 likes

Ew reheated aubergine uit de magnetron is echt supersmerig, het is helemaal mushy geworden

1 like

Haha ik ben echt geen keukenprinces maar dit verbaast me niet heel erg :sob:

Ik vind iedereen die gewoon in zn lichaam gelooft echt dom. Sorry.

Kat kotst zo over mijn schoenen. Fijn. En over de vloer :sweat_smile:

1 like

image

Maar mijn lichaam is een kasteel met een slotgracht genaamd BioNTech / Pfizer :black_heart: :black_heart: :black_heart:

20 likes

Online vioolles geven yay
.

33 likes

Ik geloof dat mijn lichaam heel goed met vaccinaties kan omgaan :muscle:

4 likes

Ik laat de hond van een vriendin in de middag uit omdat ze dat zelf niet kan ivm keizersnee.

En dat beest kakt echt in zo’n rare houding.

Hij kakt zo haha

53 likes

Hahaha is dit echt? Lijkt wel een sketch!
Het begon als een oud modem :joy:
Zo grappig

Wow ik hoorde de stem van Henkjan Smits en ik dacht dat het Baudet was :joy:

Haha honderd procent echt, door de slechte verbinding klinkt het echt als de hel. Ik moet de hele tijd mijn lachen inhouden

11 likes

Heel goed! NEXT! :rofl:

3 likes

Mijn zus gebruikt super vaak :wink: op whatsapp. Haar kennende denk ik niet dat ze doorheeft dat dat echt een kut emoticon is, maar al haar berichten lees ik nu (waarschijnlijk onbedoeld?) echt op een kut manier haha

2 likes

Mijn hond is een teefje, maar als pup had ze vooral reutjes als vriendjes. Ze heeft een keer gezien hoe eentje over iets heen piste met de poot omhoog. Nu probeert ze dat ook, maar dat lukt niet. Oplossing; hurken tijdens het pissen en een poot omhoog houden

Ondertussen loopt ze ook tijdens het kakken. Het ziet er niet uit

9 likes

Hahaha dat doet mijne ook met dat pootje echt hilarisch

1 like