Wat je even kwijt wil #56

Dit moet misschien in het opbiechttopic maar ik moet altijd huilen als ik dat nummer (en nog een andere van Marco Borsato) hoor. Heb echt niks met Marco of Nederlandstalige muziek maar ik kan die heftige teksten echt niet aan ofzo haha

4 likes

Beide doet die van mij ook! Kan ik er achteraan lopen om een heel spoor aan poep op te ruimen :sweat_smile:

3 likes

Gelukkig ben ik niet de enige met een maf beest in huis

@Bailey De mijne wil ook nog eens midden in de gemeentelijke struiken kakken of tegen de rand van de sloot 🥲

1 like

Haha mijn moeder had gisteren ook weer zo’n typisch geval van emojigebruik. Ze vertelde dat sinterklaas met de hele familie niet doorgaat maar ‘we willen het thuis in besloten kring vieren :smirk:

Oke mam regel je een stripper sint of wat??

78 likes

Ik heb een 8 gehaald voor mijn afstudeerstage! Ik ga lekker een taartje halen, daarna sporten en daarna lekker eten bestellen. Zo blij!

178 likes

Ik ben al 1,5 uur aan het preppen voor een Otto recept, ik zweer als het niet lekker is maak ik nooit meer iets van hem.

16 likes

Arme trommelvliezen van jou! Speelde het per ongeluk via de boxen af en m’n kat schoot weg :joy:

1 like

Ohh maar dat snap ik ook wel hoor, nummer raakt mij ook wel, waarschijnlijk ook een reden waarom het des te fijner is het zo hard mee te zingen. Ik heb het ook bij Guus Meeuwis met ‘dat komt door jou’ en ‘de weg’.

1 like

Super goed gedaan!!! :partying_face:

1 like

Mezzanine maar dan anders, je maakt een soort gehaktballen van de aubergine.

Alleen moet je eerst broodkruim roosteren, dan de aubergine, dan weer koelen, dan weer allemaal dingen snijden en toevoegen, ballen maken, een saus maken die nog een tijd moet en dan moet alles weer in de oven.

Dus beter is het SPECTACULAIR

2 likes

Hahaha hahaha fucking kutzooi Nouja dan doe ik er 3 kilo kaas op, ben al te ver heen.

2 likes

Dan heb je ongeveer de halve kast aan kruiden erin gegooid en is het alsnog flauw

1 like

Thanks! En @vaatdoek ook!

Nee ik moet nog tot eind mei, ik ben begonnen met de stage zodat ik me nu volledig kan storten op de portfolio (soort scriptie en een vrije opdracht)

2 likes

Haha ik speel zelf viool, maar AU! :joy:

1 like

Ze schijnen vanavond hier in de stad te gaan demonstreren/rellen.
Zag al veel meer politie en handhaving op de been.
Hoop dat het meevalt aangezien ik midden in het centrum werk

1 like

En was het de moeite waard?! Het klinkt wel lekker in elk geval.

We hebben straks het voorlopig advies gesprek van mijn dochter.
Zo leuk spannend! Krijgen al weken allerlei info van middelbare scholen doorgestuurd. Maar we weten haar niveau nog niet!
Straks wel.

17 likes

Mn kat is dood gegaan vandaag :cry::cry: mijn vriend vond hem op de badkamer. Zo erg

26 likes

Shit :sob: sterkte

2 likes

Oh shit wat naar! Sterkte :heart: