Lekker thuiswerken onder de elektrische hema woondeken. 
Misschien wel beste aankoop dit jaar.
De wachtkamer waar dit gecombineerd voorkomt is vermoedelijk de plek waar ik werk.
File op de A2 en dit nummer komt spontaan mijn hoofd binnen om er vervolgens de volgende 24 uur niet meer uit te gaan.
WAT dom, zit me helemaal klaar te maken voor een bijeenkomst op werk (kleine groep, afstand houden, etc.), haar gewassen en make-up gedaan: is het pas op maandag.
Hallo, ik ben vitaminwater, 25 jaar, en ik kan nog steeds niet fatsoenlijk lezen.
Ik zag net het ideale appartementje in mijn prijsklasse, ik zal zo wel weer een email krijgen dat er al te veel aanmeldingen zijn, maar ben even aan het fantaseren haha
Het vervolg
Heb vanochtend alles eraf gehaald zonder gezeik. Niemand kwam naar mij toe. Dikke prima, tot ik naar mijn fiets ging. Toen kwam een medewerker met stoom naar mij toe. En die dame heeft al een karakter van een bulldog (sorry alle bulldog lovers)
Bulldog: Vind je het normaal dat je wegsluipt en je spullen van de computer afhaalt
Ik: Wegsluipen? En ik heb geen contract ondertekend.
Bulldog: Ja je zei geen goedemorgen toen je binnenkwam. En ik had het niet over een contract. Moeten we dit niet bespreken?
Note to self; Als je geen goedemorgen zegt, sluip je. En hoezo konden ze niet naar mij toekomen als ze mij hebben opgemerkt
Ik: Nee geen behoefte aan
. Als jullie een gesprek willen, maak dan een afspraak met mijn begeleider.
Bulldog: Het komt ons rauw op ons dak.Vind je het echt okƩ om zo weg te gaan?
Meit, anders stond ik nu toch niet bij mijn fiets
Ik: Nou ik had een naar gevoel na het telefoongesprek.
Bulldog: Waarom heb je het niet bij ons aangegeven?
Ik: Omdat ik
Autist
ben
dit weten ze en ze zijn allemaal opgeleid om autisten te begeleiden
Ik:Nou ik ga
tering het voelde aan als een ondervraging
Bulldog: wil je echt geen gesprek
Ik: Als jullie een gesprek willen, maak dan een afspraak met mijn begeleider
Bulldog: Nou dat gaan we even bespreken
Bulldog loopt weg

Ik duim voor je!
Love mijn studenten die het voor mij mogelijk maken om vanuit huis toch de les door te te laten gaan. Ze hadden ook gewoon weg kunnen klikken of doen alsof iets niet werkt. 
Bah weet echt niet hoe ik deze dag ga doorkomen. Net mn kat naar het crematorium gebracht. En dan zie ik hem nu nooit meer, zoān bizar idee gewoon.
Vind ook vreselijk dat hij gisteren om deze tijd nog leefde en ik niet wist dat hij er sāavonds niet meer zou zijn.
Veel sterkte
Ahww nee wat verdrietig. Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Het idee dat in 24 uur veel kan veranderen went nooit. Je kater leefde als Koning in Frankrijk a la Lagerfeld en zal nooit een negatieve recensie hebben achtergelaten m.b.t zijn eigen personeel. 
Goed dat je voor jezelf bent opgekomen en voet bij stuk hebt gehouden! Het komt over dat ze de schuld bij jou willen leggen, terwijl jouw actie een gevolg was van hun gedrag. Hopelijk doen ze verder niet te moeilijk!
Heb mijn begeleider al gewaarschuwd voor pissige mailtjes. Maar ik moest ook keihard lachen op weg naar huis
Denk je echt dat je mij onder druk zet terwijl ik weg wou fietsen. Dan kennen ze mij niet goed genoeg
Ik snap dat het abrupt en niet netjes overkomt. Maar je kan zelf niet even bedenken Goh dit is vreemd voor schaakmat. Hoe is dit zo gekomen
Neuh, gewoon met het vingertje wijzen naar de recalcitrante autist
Power to you meis, maar het hele gesprek met Bulldog klinkt wel alsof er ook nog wel wat te verbeteren valt in de communicatie van jou naar hen (en andersom ook hoor, vreemde manier van benaderen). Als je onvrede voelt moet je mensen wel de kans hebben gegeven om daar iets aan te doen, voordat je zulke drastische maatregelen neemt. Heb je ze die kans gegeven?
Hier ben ik het mee eens. Wij lezennatuurlijk een kant van het verhaal, dat snap ik heel goed maar ik kan me ook heel goed indenken dat het bij hen rauw op het dak kwam. Als ze nooit een heads up hebben gehad (weet ik niet he) snap ik wel dat ze deze actie niet helemaal begrijpen.
Ik had een telefoongesprek met hun daarover eerder. En daar gingen ze ook over naar beschuldigingen en uit vluchten. Voor het gesprek wilde ik wel nog tot en met december werken daar. Na het gesprek was het twee vingers in de lucht
Dat was anderhalf week geleden. In de tussentijd is er geen contact met mij of mijn begeleider gezocht
Ik weet dat het niet helemaal netjes was. En normaliter zou ik echt niet zo reageren, maar ze kunnen niet eerlijk en netjes bij mij zijn (ik krijg namelijk geen vergoeding of credits voor mijn werk. Maar ondertussen heb ik geboorteposters gemaakt die zij gratis en voor niks als kraamcadeau gaven. Dus dan ben ik het zat)
Aha nou in dat geval: goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Je hoeft je niet uit te laten buiten. Als iemand voor je werkt, moet je betalen.
Ja ik vertel hier niet al de details, want internet, dus ik snap ook dat je zoiets hebt ā Nou die schaakmat moet even dimmen. Zo wordt het nooit watā. Maar ik weet ook niet wat ik anders had moeten doen. Nog een gesprek had echt niks opgelost. Plus ze hadden ruim de tijd om intern te bespreken
Na ja zo naar de sportschool, want tering wat een adrenaline heb ik nu