Wat je even kwijt wil #56

Oh nee wat verdrietig! :cry: Dezelfde als waar vorige week geloof ik iets mis mee leek te zijn? :frowning_face: Heel erg veel sterkte!

1 like

Heel veel sterkt :kissing_heart:

Nee wat erg! Veel sterkte

1 like

Wat verschrikkelijk :sob: veel sterkte

Ach nee, wat naar! Sterkte!

1 like

4e avond op rij dat ik nachos als avondeten eet

8 likes

Heel veel sterkte, zo verdrietig.

2 likes

Wat erg :frowning: veel sterkte :frowning:

1 like

Ik speelde dit net af waar mijn vriend bij zat (zonder dat hij wist wat het was) en die zei: ‘Zo klinkt het ook als jij zingt.’ :joy:

6 likes

Ik had m een beetje getweakt met extra Chili vlokken enzo vanwege @grace waarschuwing, maar ja was echt lekker!

Maar was het lekkerder dan een simpele pasta Norma? Mmm jawel maar tijd-kwaliteit gezien zou ik voortaan toch gewoon norma doen en daar eventueel wat ricotta ofzo aan toevoegen en dan sta ik 40 minuten in de keuken Ipv de totaal 2 uur 45 min van vandaag.

3 likes

@Karl_Lagerfeld wat klote zeg, sterkte :frowning:

Ik voel me vandaag niet helemaal fit, maar mijn vriend zorgt opeens helemaal voor me dus ik dik het nog maar even extra aan. Hij heeft vanavond gekookt voor me, zet nu thee, ging stofzuigen toen ik thuis kwam, heeft drop voor me gehaald, getankt voor me, 2 wassen opgehangen, afwas gedaan. Weet niet wat me overkomt

23 likes

Ik voel aan dat jouw griepje nog een week duurt en je écht je bed niet uit kunt komen

9 likes

@Karl_Lagerfeld ah nee wat heftig <3 heel veel sterkte :frowning:

Ik heb mij eigen vandaag ingeschreven bij Basic fit en ondanks dat het even wennen is in een andere sportschool, heb ik toch maar mooi weer gesport. Ben benieuwd hoe mijn lichaam het gaat vinden na goed 2/3 weken geen kracht om weer kracht te doen. Hopelijk kan ik morgen nog lopen :")

7 likes

Aaahw nee… sterkte :heart:

Heel veel sterkte :sob:

Omg ik heb kans op een huis, nouja meer een soort klein appartementje, maar echt gewoon mega leuk en helemaal wat ik zou willen. Op een top locatie ook nog. Ik ben echt blijhjjjjj, stel ik woon daar straks gewoon!!! Maar eerst maar even fingers crossen dat ik het uberhaupt word natuurlijk

51 likes

Ik ben dus weer begonnen met danslessen modern en ik vind het echt leuk weer maar die blauwe plekken op m’n knieën heb ik niet gemist 🥲

4 likes

Ik hoorde net allemaal brandweer, dus ik m’n ramen dicht gedaan want dat is irritant. Krijg ik van meerdere mensen nieuwsartikelen doorgestuurd dat het brandalarm in mijn gebouw afgaat en er 3 verdiepingen ontruimd zijn 🥲

6 likes

Het is gebeurd. Ik heb voor het eerst bacardi lemmen gehoord :sob:

Ik had het zo lang volgehouden

20 likes

De conducteur die omroept: “voor de mensen die hier moeten uitstappen: alvast slaap lekker en veilig thuis!” :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

31 likes