Wat je even kwijt wil #56

Ik ben al 1,5uur klaar wakker en nu op zo’n punt dat ik denk, ga ik dit nog een uur volhouden of ga ik nog proberen in slaap te vallen… Levensvragen om 6:00 :thinking:

2 likes

Slecht geslapen om zorgen voor de kat (die het nu weer prima lijkt te doen). :sweat_smile: Hopelijk gaan de avondplannen nu in elk geval wel door en blijft de kat het goed doen.

1 like

Ik zit in de wachtkamer van de huisarts. Er hangt zo’n informatiescherm en ze hebben gewoon spon voor zespri kiwi’s :woman_shrugging:

3 likes

Altijd leuk wanneer stress op je darmen slaat. Het lijkt net een gabberfeest in mijn buik

1 like

Het is in ieder geval wel on brand!
Beter dan McDonald’s spon!

1 like

Hmm spon is apart, maar alsnog beter wellicht dan die keer dat ik in de wachtkamer zat en er ‘liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist’ op stond :sweat_smile:

8 likes

Dat is zeker waar!

@Boommm Ja dan is deze wel beter denk ik :joy:

4 likes

Ik heb voor 200 euro aan edelsteenkralen in mn mandje zitten. En ik wil t allemaal maar t is zoveel geld :sob:

Dus als iemand binnenkort nog oorbellen zoekt als cadeau of voor jezelf hit me up.

2 likes

Lekker thuiswerken onder de elektrische hema woondeken. :smiling_face_with_three_hearts:
Misschien wel beste aankoop dit jaar.

13 likes

De wachtkamer waar dit gecombineerd voorkomt is vermoedelijk de plek waar ik werk.

15 likes

File op de A2 en dit nummer komt spontaan mijn hoofd binnen om er vervolgens de volgende 24 uur niet meer uit te gaan.

1 like

WAT dom, zit me helemaal klaar te maken voor een bijeenkomst op werk (kleine groep, afstand houden, etc.), haar gewassen en make-up gedaan: is het pas op maandag.
Hallo, ik ben vitaminwater, 25 jaar, en ik kan nog steeds niet fatsoenlijk lezen.

21 likes

Ik zag net het ideale appartementje in mijn prijsklasse, ik zal zo wel weer een email krijgen dat er al te veel aanmeldingen zijn, maar ben even aan het fantaseren haha

1 like

Het vervolg

Heb vanochtend alles eraf gehaald zonder gezeik. Niemand kwam naar mij toe. Dikke prima, tot ik naar mijn fiets ging. Toen kwam een medewerker met stoom naar mij toe. En die dame heeft al een karakter van een bulldog (sorry alle bulldog lovers)

Bulldog: Vind je het normaal dat je wegsluipt en je spullen van de computer afhaalt
Ik: Wegsluipen? En ik heb geen contract ondertekend.
Bulldog: Ja je zei geen goedemorgen toen je binnenkwam. En ik had het niet over een contract. Moeten we dit niet bespreken?
Note to self; Als je geen goedemorgen zegt, sluip je. En hoezo konden ze niet naar mij toekomen als ze mij hebben opgemerkt
Ik: Nee geen behoefte aan :upside_down_face:. Als jullie een gesprek willen, maak dan een afspraak met mijn begeleider.
Bulldog: Het komt ons rauw op ons dak.Vind je het echt oké om zo weg te gaan?
Meit, anders stond ik nu toch niet bij mijn fiets
Ik: Nou ik had een naar gevoel na het telefoongesprek.
Bulldog: Waarom heb je het niet bij ons aangegeven?
Ik: Omdat ik :sparkles:Autist :sparkles: ben
dit weten ze en ze zijn allemaal opgeleid om autisten te begeleiden
Ik:Nou ik ga
tering het voelde aan als een ondervraging
Bulldog: wil je echt geen gesprek
Ik: Als jullie een gesprek willen, maak dan een afspraak met mijn begeleider
Bulldog: Nou dat gaan we even bespreken

Bulldog loopt weg

:upside_down_face:

35 likes

Ik duim voor je!

2 likes

Love mijn studenten die het voor mij mogelijk maken om vanuit huis toch de les door te te laten gaan. Ze hadden ook gewoon weg kunnen klikken of doen alsof iets niet werkt. :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Bah weet echt niet hoe ik deze dag ga doorkomen. Net mn kat naar het crematorium gebracht. En dan zie ik hem nu nooit meer, zo’n bizar idee gewoon.

Vind ook vreselijk dat hij gisteren om deze tijd nog leefde en ik niet wist dat hij er s’avonds niet meer zou zijn.

30 likes

Veel sterkte

1 like

Ahww nee wat verdrietig. Heel veel sterkte

Heel veel sterkte

1 like